Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stral schreef:Ik hou bikinilijn zoveel mogelijk bij, na een jaar zijn de haartjes echt gigantisch dun en is het bijna niet meer te doen met epilady want ze breken sneller af dan ik ze 'trek' met dat ding. Ik neem er dus sneller het pincet bij eigenlijk!
Gebruik momenteel vaker mijn scrub-kop om benen en vooral bikinilijn (echt het enige dat gigantisch goed werkt tegen ingegroeide haartjes hier!) te doen
Iolanthe schreef:Stral schreef:Ik hou bikinilijn zoveel mogelijk bij, na een jaar zijn de haartjes echt gigantisch dun en is het bijna niet meer te doen met epilady want ze breken sneller af dan ik ze 'trek' met dat ding. Ik neem er dus sneller het pincet bij eigenlijk!
Gebruik momenteel vaker mijn scrub-kop om benen en vooral bikinilijn (echt het enige dat gigantisch goed werkt tegen ingegroeide haartjes hier!) te doen
Wat is een scrub-kop precies? Het klinkt goed, maar ik vind er niets over op InternetWant die ingegroeide haartjes zijn zo
Rosannee_ schreef:Wat voor salon zoek je? Ik ga altijd naar Be Silk (waxen met suikerhars) in Leiden, maar ze hebben ook een vestiging in Dordrecht. Tot nu toe ben ik heel tevreden, misschien is het wat voor je.Weet iemand hier een goede wax salon in de omgeving dordrecht of rotterdam. Ik denk dat ik dit toch wel een keer wil proberen, maar ik ga niet zomaar ergens dat laten doen. The waxing company leek mij wel goed, helaas zit dat niet echt in de buurt..
Taucha schreef:@Liselot en andere lumea(-achtige) gebruiksters: ik gebruik nu al een tijdje de lumea op oksels en bikinigebied, maar ik kan zeker bij de muts nou niet echt merken dat er minder haren komen. Ik scheer netjes, zoals de gebruiksaanwijzing voorschrijft en daarna ga ik er met dat ding overheen. Elke 2 weken. Doe ik misschien iets verkeerd? Wie weet raad?
Winged schreef:Ojajoh schreef:Ik heb de nodige klanten alweer gehad voor een brazilian, benen en oksels. Ik hoop het nu met het mooie weer, heel druk te gaan krijgen
Ik vind het nog steeds doodengLijkt mij zo pijnlijk en voor ene brazilian ben je toch 'daar' bezig. Wel heel persoonlijk