Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:32

Anoniem schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik had het graag gewild maar na ruim een jaar bliefde mijn kind niet meer. Hoop straks wel langer te kunnen voeden. Moet van Bill Gates heb ik gehoord. Heb je al een land uitgezocht?

Misschien moet je het eens mengen door de stamppot nadat je het hebt gekolft.
En beetje creatief zijn heeft nog nooit iemand schade van opgelopen.

Ja, en een prachtig land, we hebben er zelfs al een vliegtuig voor aangeschaft.
Ieder nadeel heeft zijn voordelen, als je je toekomst gaat voorbereiden omdat je je niet aan een dictatuur wilt onderwerpen kunnen daar exceptioneel mooie dingen uit voortvloeien waar je anders de drive misschien niet voor had gehad.
Mag jij mijn 52% overnemen. Veel plezier ermee

Dank!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:33

verootjoo schreef:
BV is ook niet voor iedereen weggelegd :=
Ik had met alle liefde lang gevoed maar mijn kind kreeg de techniek niet onder de knie en na 4mnd kolven kwam er gewoon niks meer uit. Dus ja, sta je dan met je goede gedrag. Dan maar poedermelk, want niks geven is ook zo sneu.

Nee je moet wel doorgaan... dat je kind dan afvalt en daar uiteindelijk dood aan kan gaan.. daar hebben we t niet over...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:35

quera schreef:
verootjoo schreef:
Ik had met alle liefde lang gevoed maar mijn kind kreeg de techniek niet onder de knie en na 4mnd kolven kwam er gewoon niks meer uit. Dus ja, sta je dan met je goede gedrag. Dan maar poedermelk, want niks geven is ook zo sneu.

Nee je moet wel doorgaan... dat je kind dan afvalt en daar uiteindelijk dood aan kan gaan.. daar hebben we t niet over...

Survival of the fittest.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:37

quera schreef:
verootjoo schreef:

Ja echt he......

Mijn zus had hetzelfde probleem, ze wilde best maar het lukte gewoon niet...... tja, dan zul je toch op poedermelk over moeten.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:38

quera schreef:
verootjoo schreef:

Niks anders geven. Krijgt vanzelf honger.. daar leren ze van :+

verootjoo

Re: Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:39

Ja maar daar krijgen je tieten ook niet meer melk mee :+

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:40

En als ik bv had blijven geven, had mijn 2de niet bestaan, en was er grote kans dat oudste heel lang geen moeder had gehad, nog langer dan hij mij nu gemist heeft.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:42

Maar ik ben wel echt pro-bv trouwens. Ga bij de tweede die nu op komst is ook zeker weer bv geven :j
Bv is feitelijk het beste maar wat niet gaat dat gaat niet. Dan hebben we gelukkig nog poedermelk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:42

Afbeelding

_O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:43

quera schreef:
pmarena schreef:
Pfft dat is ellende zeg zo'n batterij! Had je het gezien dat ze hem inslikte...?

Ja ik heb een kast met 3 lades en de batterijen had ik in de bovenste gegooid maar blijkbaar was deze aan de achterkant iets lager en is toen in de onderste gevallen |o wist toevallig hoeveel batterijen er in het apparaat moesten. Kon dr 1 uit dr mond vissen en de ander was foetsie...

Oef... goed zeg van je!

Als je het niet weet kan het best vervelend worden natuurlijk... hoe ging het verder om hem er uit te krijgen? Monitoren en via de natuurlijke weg of hoe pakten ze dat bij jullie aan als ik vragen mag? Altijd interessant :)

Een eigen vliegtuig?? Repelsteel.... gek! :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:44

MarcoBorsato schreef:

Met dank aan mij he Marco!!!

Wil wel de credits

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:45

Hier de 1e tot 28 maanden gevoed.
Nr 2 tot 6.5 maand maar ik moest stoppen door de kanker.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:45

Jongens met dank aan Quera :')

Ik ga nog steeds stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:48

verootjoo schreef:

Als ze kunnen produceren kunnen ze ook langer produceren. Dan was je kolfbeleid niet goed. Of je mimdset niet.
Of beide.

Mooi voorbeeld van de provax spirit.
Moet de anti vaxxer eens doen.
Ik heb het geprobeerd... Maar na 4 maanden kreeg ik het niet in mijn hoofd voor elkaar om te vaccineren dus toen ben ik maar homeopathische profylaxe gaan geven want niks geven is ook zo sneu.

Wel van andermans kinderlichaampje verlangen dat die als vaccins probleemloos aankan maar het eigen lichaam verontschuldigen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:51

Ik had graag dat mijn kinderen nog een moeder hadden, punt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:51

Geen idee waar t aan lag. Heb er meerdere lactatiekundigen bij gehad maar geen goede denk ik. Er kwam steeds minder uit, en ging toen meer kolven maar het werd wel steeds minder. En toen stopte het.
Was ook wel 10kg afgevallen tov mijn normale gewicht wat al laag was en zat daardoor op erg ondergewicht dus eigenlijk denk ik dat mijn lijf het niet echt meer trok ofzo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:53

verootjoo schreef:
Geen idee waar t aan lag. Heb er meerdere lactatiekundigen bij gehad maar geen goede denk ik. Er kwam steeds minder uit, en ging toen meer kolven maar het werd wel steeds minder. En toen stopte het.
Was ook wel 10kg afgevallen tov mijn normale gewicht wat al laag was en zat daardoor op erg ondergewicht dus eigenlijk denk ik dat mijn lijf het niet echt meer trok ofzo.

Je weet nu wie je volgende keer kunt vragen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 20:56

Ja, das waar :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:04

Mij lukte het 3 jaar en 4,5 maanden lang met deze jongens er nog in, doorgesneden zenuwen en gevoelloze borsten van de implantatie.

Afbeelding

Met implantaatvrije borsten bij mijn oudste jammer genoeg maar 4,5 maanden omdat ik dankzij de goeie adviezen en voedingsschema van het consultatiebureau mijn productie om zeep hielp.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:08

Nou Zahlina, je topic maakt wat los bij mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:09

Ja, dat het verantwoordingsgevoel voor de kudde daar stopt waar het niet zo goed uitkomt.
Prikken is makkelijker.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:10

Je was me al kwijt bij het vliegtuig en het wordt er niet beter op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:12

Het is de waarheid, ik snap dat die wat moeilijk voor je kan zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:18

Ja nee straks ga je me nog vertellen dat de aarde niet meer rond is en de vogels niet meer vliegen. En zo. Zeg, ontopic maar? Ik tem wat af vanavond.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 21:22

Rare wending neemt deze discussie. Hoewel me dat wel hoofdbrekens heeft gekost, de combi kinderziekte en bv. Ik stam uit het tijdperk dtp-enting en daarmee basta. Dus bijna het hele rijtje doorgemaakt. Behalve waterpokken schijnbaar. Dat kwam op mijn 36e met een peuter en een 3 maanden oude baby. Die categorisch de fles weigerde. Maar met 41 graden koorts droogt die bv wel aardig op. Dus kwam huisarts steeds controleren of hij niet aan het uitdrogen was. Ik ben dus voor waterpokken in het pakket ;)