pff ik vind m wel een partij zwaar! Moet alleen iets verzinnen op de buikspier oefeningen, want ik merk daar geen fluit van >.> Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pff ik vind m wel een partij zwaar! Moet alleen iets verzinnen op de buikspier oefeningen, want ik merk daar geen fluit van >.>
Ben blij, want ik vind lvl. 3 echt niks
maar dan met enkelgewichten en alle cardio ook met gewichtjes.
Gewoon zo'n beetje een zeurend gevoel. Het zal inderdaad zijn omdat je altijd andere spiergroepen traint, misschien gooit ze er daarom een dag per week cardio in? Bhriseis schreef:Oh ja nee, zo vreselijk erg is het inderdaad niet meerGewoon zo'n beetje een zeurend gevoel. Het zal inderdaad zijn omdat je altijd andere spiergroepen traint, misschien gooit ze er daarom een dag per week cardio in?
) Chessie schreef:De oefeningen waarbij je benen omhoog of in 90 graden moet doen en dan je heupen recht omhoog moet doen zijn bedoelt voor onderbuik Solar, ben je die al een keer tegengekomen?
Toen ik die voor het eerst tijdens de shred deed voelde ik het in m'n onderbuik, maar nu, 2 maanden later, merk ik er niks van. Maar ik blijf ze trouw doen
solarpleure schreef:Net lvl 3 van Ripped gedaan en damn wat een horror haha. Ik ging kapot, behalve bij de buikspieren. Eeerat dacht ik dat ik door mn benen zou zakken en vervolgens dat mn armen eraf zouden vallenpff ik vind m wel een partij zwaar! Moet alleen iets verzinnen op de buikspier oefeningen, want ik merk daar geen fluit van >.>
Veel dingen van level 2 uit de Ripped lukten mij trouwens niet met mijn stijve lijf

Ik heb deze gister gedaan: https://www.youtube.com/watch?v=tZoR7YKqIe8
Zoveel vrolijkheid kan ik niet aan hoor