Binoche schreef:Hmm, er is mij niet gezegd geweest dat ik niet verzekerd zou zijn. Goed om te weten!
Dat is ook niet zo. Verzekeringen hanteren daar allemaal vrij vage regels voor. Er is geen lijst met 'als x dan y'.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beert schreef:Informeer eens of de eerste controle niet digitaal kan via Teams of met foto's die je opstuurt. Dat gebeurt ook en is zeker voor die afstand misschien wel makkelijker en sneller. Of er moet echt wat gebeuren wat alleen een arts kan?
Autorijden gaat wel, maar vooral het bochtenwerk als rotondes gebruik je je arm- en borstspieren voor. Ook schakelen dat soort dingen. Dus eigenlijk is een uur snelweg misschien wel Fijner dan een kwartier door de binnenstad.
Iris82 schreef:Binoche schreef:Hmm, er is mij niet gezegd geweest dat ik niet verzekerd zou zijn. Goed om te weten!
Dat is ook niet zo. Verzekeringen hanteren daar allemaal vrij vage regels voor. Er is geen lijst met 'als x dan y'.
Binoche schreef:Tot hiertoe alles goed. Om 1ou geopereerd, om 12u wakker, half uurtje later naar mijn kamer en nu aan 't wachten op de chirurg voor ik naar huis mag. Niet zo erg want zijn lieve verpleegsters en al veel dutjes gedaan. Heb ze wel nog niet kunnen zien want er is nog verband rond...
loez schreef:Fijn dat alles goed gegaan is! Helemaal ontgaan dat je vandaag geopereerd werd anders had ik je nog succes gewenst sorry! Hopelijk gauw naar huis en een fijn herstel!
Urielle schreef:Sterkte Binoche! Sorry, ik had ook je exacte operatiedatum gemist.
Hoe voel je je nu?
Dat vocht is normaal en gaat nog meer toenemen komende dagen. Ik leek 6 maanden zwanger en kon niet met een vinger in mijn buik prikken, keihard van het vocht. Nu begint het te minderen maar ik ben nog steeds puffy.
Aankleden heb ik zelf gedaan maar ik heb ook van alles dat onderlangs aan moet gekocht : jumpsuits, elastische body's en topjes met losse bandjes... (erg charmant nu met die dikke buik maar ja)
Nu zit ik in een kimono, ook fijn.
Maar laat je zeker gewoon zoveel mogelijk helpen! Ik heb geen hulp meer dus ik moet wel, maar de eerste week echt best zo min mogelijk zelf doen.
Urielle schreef:Joanne1987 schreef:Dat vocht had ik ook enorm inderdaad, was veel afgevallen voor de operatie en leek weer net zo dik als voorheen
Herkenbaar. Ik moet /wil over enkele weken strak getraind op vakantie. Ik zie er momenteel uit als een waterbuffel
Urielle schreef:Hoe gaat het nu Binoche?