Net terug van de styliste met nieuwe nagels. Na 2 weken en 2 dagen had ik alleen de acrylnagel op mijn rechter pink nog over. Heb nu een set gelnagels. Hopelijk houden deze wel beter. Wel heeft ze gezegd dat mijn nagels erg dun zijn. Dus daar zou het ook aan kunnen liggen.
Georgette
Geplaatst: 20-06-13 18:38
Skessa_ schreef:
Welke Georgette?
And this little piggy... Ben alleen bang dat ie voor een mooi resultaat twee laagjes nodig heeft.
Oh dat was ook mijn 1e Georgette Denk alleen eerder 5 laagjes ofzo
Ik doe nooit zoveel aan mn nagelriemen hoor Veel creme smeren.
Skessa_
Geplaatst: 21-06-13 15:36
NBO - Wear something Spar-kylie
Glittert veel meer irl
Georgette
Geplaatst: 21-06-13 17:35
5 laagjes??!!
Dreamybol
Geplaatst: 21-06-13 17:47
Nagellak waar ik meer dan 2 lagen van moet lakken gaat bij mij naar mijn nichtjes, daar heb ik het geduld niet voor.
Baal een beetje, heb nu eindelijk mijn nagels allemaal tegelijk mooi, ga ik morgen helpen op de manege omdat we zondag feest hebben. Moeten alle paarden en pony's worden gevlochten (bijna 80 stuks), vorige keer waren mijn nagels al aan gort toen ik voor de onderlinge wedstrijd 4 paarden had gevlochten. En we zijn wel met veel helpers, maar ik denk dat ik er toch meer dan 4 zal doen. Maar goed, het resultaat qua paarden zal er zondag wel gaaf uitzien.
Gave kleurtjes Skessa! Ik heb vandaag nog twee ANNY lakjes gekocht bij de douglas, ik vind ze zo mooi. En ik dacht een witte nagellak gekocht te hebben, maar bij nader inzien is die nude Nu ben ik een echte witte aan het zoeken en stuit ik nu op twee van China Glaze, White out en White on White. Heeft iemand daar ervaring mee? Of juist met een andere lak die goed wit is?
Skessa_
Geplaatst: 21-06-13 18:48
Ik heb er 1 van Essence uit een LE
OPI - Alpine Snow of OPI - iets met boyfriends, maar die is dan weer niet wit wit.
Van CG ken ik ze zo 1, 2, 3 niet. Gewoon wat reviews lezen anders?
Ik nu dus ook een Essence maar dat is dus een nude glam, even het potje bekijken voordat je het mee graait is ook heel moeilijk
Ben inderdaad ook reviews en swatches aan het bekijken, maar op die swatches zien ze er allemaal perfect wit uit. Zelfs de lak die ik vandaag heb gekocht zijn witte swatches van Zal eens naar OPI kijken
Ik heb een witte lak van de Hema, die is echt wit en valt me helemaal niet tegen in gebruik. Zo wit dat ik hem alleen ergens onder gebruik, anders heb je van die typ-ex nagels.
Oh die ziet er heel goed uit! Wou net vragen waar je die kocht, maar ik zie het al bij de op=op. Zoooo jammer dat we die hier niet hebben want ik hoor vaak dat W7 een goede budget lak is. Snel maar weer eens naar die bij mijn ouders.
Skessa_
Geplaatst: 21-06-13 19:30
Echt niet???
In Bergen op Zoom zit ie wel
W7 is op dit moment mijn favo budget merk en echt ontzettend toffe kleuren!!
Yv_
Geplaatst: 21-06-13 19:34
Ik heb witwit van Wet N Wild. Kost geen reet en dekt goed . Via beautyjoint op ebay geloof ik, weet hetn iet zeker, heb m alweer een tijdje.
Hahaha voor (dure) lakjes die in onze ogen een miskoop waren (dus niet dekkend genoeg, verkeerde tint icm met huidskleur etc) hebben wij een heeeeeeeeeeeele mooie graaidoos oplossing .
W7 is inderdaad erg leuk! Ik heb een paar suedes ervan, een zo'n "special glitter", een paar normale glitters en een heeeeeele sheere roze. Maar ze lakken eigenlijk allemaal erg fijn!
Lekker zoet Skess!
Welke 2 van Anny heb je Micha?
Ik heb vandaag voor een paar bokkers een aantal essies aan de haak geslagen, voor 50% en 30% korting .