30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:07

phormicola: vandaag level 2 voor jou toch?

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:09

Ja := Ik g eerst en fruit salade eten, even laten zakken en dan ga ik mezelf vermoorden.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:10

Loose schreef:
Winged schreef:
Ja, je moet echt je nek loslaten, heb ik ook moeite mee. Net zoals die laatste strenght oefening, níet naar voren gaan met je knie, dus die kont een kilometer naar achter, maar dan moet ik wel weer op mijn armen letten dat die goed gaan. En als ik op mijn armen let, dan gaan mijn knieën weer naar voor :+

In ieder geval: Die buikspieren overal hoe dan ook aangespannen houden :j

Bedoel je die ene dat je met je benen wijd moet staan en dan steeds zeg maar naar 1 kant zakken? Ik denk nl altijd dat ik het goed doe en dan zegt Jillian weer dat je knie niet naar voren mag en dan zit ik alleen nog maar daar mee te knoeien. :+ Maar dan zal ik vandaag ff proberen mn kont meer naar achter te doen.

Oja en die allerlaatste abs oefening, hoe doen jullie dat? Ik val altijd om en ik voel mijn buikspieren amper. -O- Zal wel de verkeerde spieren gebruiken ofzo. :=

Ja die bedoel ik :j

Buikspieren til ik mijn kont en schouders beide iets op , maar ik lig wel op een matje. Evenwicht heb ik geen probleem mee.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:10

Ik merk ook verschil maar ik eet nu ook echt heel erg gezond (1200 kcal per dag ongeveer), loop 3 keer in de week minimaal een uur hard, shred elke dag, zwem een aantal keer in de week en indien tijd over doe ik nog 60 day abs van Jillian losjes erbij.
Je moet wat in de vakantie he :Y)

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:11

Destino schreef:
Nog een buddie hoor, val geen grammetje af ondanks gezond eten en alle oefeningen hard mee doen..
CM's voor zover ik kan zien ook nog niet..
Buiten de spierpijn om nog geen verschil dus :=

Ben al even stilletjes aanhet meelezen. Maar kom toch even het topic invallen.

Spier is zwaarder dan vet, misschien verlies je vet en komt er spier bij. Ik ben ongeveer 5 maanden geleden begonnen, en ben alleen maar aangekomen, op een positieve manier. Ik meer een lichaam gekregen ipv wat botten en huid ;)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:11

Gister helaas niets kunnen doen, maar vanavond maar weer een dag level 1. Ik heb er gewoon zin in!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:13

@phormicola: voelt dag 1 level 2 zwaarder aan dan als je begint met shredden bij dag 1 level 1? Ik zou de dag voor mijn (zwaarste) mondeling examen level 2 moeten doen, en ben een beetje bang voor dipjes/pijn etc

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:15

Winged schreef:
Loose schreef:

Bedoel je die ene dat je met je benen wijd moet staan en dan steeds zeg maar naar 1 kant zakken? Ik denk nl altijd dat ik het goed doe en dan zegt Jillian weer dat je knie niet naar voren mag en dan zit ik alleen nog maar daar mee te knoeien. :+ Maar dan zal ik vandaag ff proberen mn kont meer naar achter te doen.

Oja en die allerlaatste abs oefening, hoe doen jullie dat? Ik val altijd om en ik voel mijn buikspieren amper. -O- Zal wel de verkeerde spieren gebruiken ofzo. :=

Ja die bedoel ik :j

Buikspieren til ik mijn kont en schouders beide iets op , maar ik lig wel op een matje. Evenwicht heb ik geen probleem mee.

Kont en schouders optillen, ik ga het proberen. Volgensmij zie ik er namelijk uit als een trappelend hertje ofzo bij die laatste. := Ik heb trouwens geen matje dus leg mn onderrug op een dubbelgevouwen handdoek, misschien dat ik wel val doordat die wat hoger is ofzo.

Sommige mensen hebben echt al goeie resultaten! Ik merk volgensmij nog niet echt verschil, héél misschien een iets plattere buik (of dat wil ik graag zien :+ ). Heb ook geen weegschaal of meetlint hier dus kan het niet controleren. Als ik bijna bij dag 30 ben koop ik wel een meetlint.

En echt superleuk trouwens dat er zoveel mensen meedoen! Werkt echt motiverend. :j 's Ochtends als ik wakker wordt is een van de eerste dingen waar ik aan denk nu ook de shred. :') Vandaag moet ik dag 8 doen, heb echt zin om naar level 2 te gaan. :) (die zin zal me wel vergaan zijn na 1x level 2 doen maarja... :P )

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:18

Hoi Shredders!
Ik ben al tijden op zoek naar iets wat ik thuis kan doen.
Heb vorig voorjaar mijn merrie verkocht, rij nog maar 1x per week en dat merk ik :D (kilo's vliegen er weer aan en mijn conditie is volgens mij nog nooit zo slecht geweest := )
Hardlopen heb ik een tijd gedaan, maar mijn knie trekt dat niet.
En 1x per week yoga is heerlijk, maar zet niet echt zoden aan de dijk.
Ik zag die insanity workout, maar denk dat net iets te insane voor mij is (om vol te houden dan, ik ga altijd wel fanatiek van start, maar wil het ook volhouden)
Maarrrr nu kwam ik dit topic tegen ik wil het graag gaan proberen!
Geen smoesjes van, dumpbells? wasda?? :D
Matje heb ik, alleen nog wel elke dag een moment vinden dat ik het kan gaan doen (met enige privacy dan)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:20

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:21

Thanks, dat had ik inmiddels begrepen.
Ga maar eens op zoek, naar die dingen.
Ik vind het leuk dat iedereen zo enthousiast is, het werkt hopelijk motiverend als ik het even niet zie zitten ;-)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:33

Ik heb pakketje gekocht bij de Lidl
met 3 soorten dumbells voor 12 euro :j

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:43

Hoop op een snel antwoord :o
Is het tien dagen level 1, wel 10 verschillende filmpjes? Of tien dagen 1 filmpje?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:43

10 dagen hetzelfde filmpje!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:45

1 filmpje.

Net dag 6 gedaan, gaat lekker *\o/* Kom er nu duidelijk een stuk makkelijker doorheen dan eerst, mijn flatmates die hebben besloten om mee te doen zijn wel lekker pijn aan het lijden :))

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:46

En ik vond het al zo raar dat er geen dagen bij stonden en ik niet het tweede filmpje van niveau 1 kon vinden... :o :o :+ _O-

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:47

phormicola schreef:
Ja := Ik g eerst en fruit salade eten, even laten zakken en dan ga ik mezelf vermoorden.

_O- _O- _O- sterkte! Wij leven allemaal met je mee!!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:53

Bhriseis schreef:
@phormicola: voelt dag 1 level 2 zwaarder aan dan als je begint met shredden bij dag 1 level 1? Ik zou de dag voor mijn (zwaarste) mondeling examen level 2 moeten doen, en ben een beetje bang voor dipjes/pijn etc

Als je level 1 goed hebt doorlopen en op dag 10 het idee hebt dat je niets meer doet, dan is dag 1 level 2 heel misschien ietsjes makkelijker dan dag 1 van level 1, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Je hoort het wel over anderhalf uur :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:15

Oh ben benieuwd hoe je het gaat vinden!

Ik ga denk ik vandaag ook voor het eten! Kan ik na het douchen direct de badkamer schoonmaken!
Vrijdagmiddag is altijd mijn huishouden en boodschappen dag, ben dan namelijk vrij!

Wilde eerst van te voren hardlopen maar daar kan ik me nog niet echt toezetten :o en het sneeuwt hier dus geen zin om naar buiten te gaan. Wil eerst ook even leuke muziek onder mijn 5km training zetten :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:20

Ik ga zo dag vier doen :j heb er zin in! Zit stíkvol frustratie dus ik gooi mezelf er zo voor de volle 100% in. Even dat eruit rammen. Net ook al paardgereden maar dat was een buitenritje dus echt heel intensief was dat niet.

Dat je knieën niet voor je voeten mogen komen zat ik eerst ook mee, ik boog mijn knieën naar voren in plaats van mijn kont naar achter. Goed opgelet en nou kan ik steeds dieper met m'n kont zakken, merk echt verschil met de eerste keer.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:23

Sakkia, sneeuw in 't noorden? Da's niet best nie (moet van Doetinchem naar Assen zo direct ^) )

Berdien dus naar achter en zakken? (zowat pleehouding dus? :D )

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:26

Ja maar blijft niet echt liggen hoor
Maar als ik nu ga hardlopen dan krijg ik echt heel erg last van mijn gezicht! Dat is echt veel te koud, gaat pijn doen. Als het droog was geeeest was ik denk ik wel even gegaan hoor :j

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:34

Pffff, dat was dag 2... Ik hou het nog maar even bij m'n blikken tomatensaus, diep respect voor iedereen die met kilo's gewichten de workout doet.
Overal spierpijn en ik heb een ganzenwaggelpasje ontwikkelt...
Push-ups gaan dramatisch, maar daar ben ik altijd al slecht in geweest. Buikspieroefeningen zwaar, stretchen stijf haha. Heb nu geshred voor de grote spiegels van m'n slaapkamerkast, lekker confronterend dus; een niet zo stark lijf wat jumping jacks doet :-). Maar ik hoop dat binnen een paar dagen het omslagpunt komt en ik ga voelen dat het makkelijker gaat. Level 2 ga ik nog heel lang (zeker 8 dagen) niet aan denken!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:41

Actief Maartje! Goedzo!

Ik ga ook eens kijken bij de Lidl. 12 euro os geen geld!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:42

Nog 5 minuten := Wish me luck!