Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Loose schreef:Winged schreef:Ja, je moet echt je nek loslaten, heb ik ook moeite mee. Net zoals die laatste strenght oefening, níet naar voren gaan met je knie, dus die kont een kilometer naar achter, maar dan moet ik wel weer op mijn armen letten dat die goed gaan. En als ik op mijn armen let, dan gaan mijn knieën weer naar voor
In ieder geval: Die buikspieren overal hoe dan ook aangespannen houden
Bedoel je die ene dat je met je benen wijd moet staan en dan steeds zeg maar naar 1 kant zakken? Ik denk nl altijd dat ik het goed doe en dan zegt Jillian weer dat je knie niet naar voren mag en dan zit ik alleen nog maar daar mee te knoeien.Maar dan zal ik vandaag ff proberen mn kont meer naar achter te doen.
Oja en die allerlaatste abs oefening, hoe doen jullie dat? Ik val altijd om en ik voel mijn buikspieren amper.Zal wel de verkeerde spieren gebruiken ofzo.
Destino schreef:Nog een buddie hoor, val geen grammetje af ondanks gezond eten en alle oefeningen hard mee doen..
CM's voor zover ik kan zien ook nog niet..
Buiten de spierpijn om nog geen verschil dus
Winged schreef:Loose schreef:
Bedoel je die ene dat je met je benen wijd moet staan en dan steeds zeg maar naar 1 kant zakken? Ik denk nl altijd dat ik het goed doe en dan zegt Jillian weer dat je knie niet naar voren mag en dan zit ik alleen nog maar daar mee te knoeien.Maar dan zal ik vandaag ff proberen mn kont meer naar achter te doen.
Oja en die allerlaatste abs oefening, hoe doen jullie dat? Ik val altijd om en ik voel mijn buikspieren amper.Zal wel de verkeerde spieren gebruiken ofzo.
Ja die bedoel ik
Buikspieren til ik mijn kont en schouders beide iets op , maar ik lig wel op een matje. Evenwicht heb ik geen probleem mee.
Bhriseis schreef:@phormicola: voelt dag 1 level 2 zwaarder aan dan als je begint met shredden bij dag 1 level 1? Ik zou de dag voor mijn (zwaarste) mondeling examen level 2 moeten doen, en ben een beetje bang voor dipjes/pijn etc