Kan dat niet loslaten.
Dus eerst even dat regelen en dan kan ik daarna weer vol goede moed gaan shredden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ken het hele woord niet, misschien erg blond maatr wat is dat???
Mijn mams smste me dat hardlopen goed is om de kater te bestrijden. Ik smste terug dat hardlopen in deze staat struikelen tot gevolg zou hebben

.
Op de dagen dat ik fysio heb kan ik niet (hard)lopen, dat is teveel van het goede. Het lopen is bovendien door de krachttraining ook terug gezet naar 2x per week, terwijl ik liever 3x zou gaan op de dagen dat het mij uitkomt. Ik rij ook nog, maar op het moment niet zo veel. Misschien wel weer als het weer weer iets betert.
Evy 2006 versie?
Ik ben zelfs dezelfde weg terug gegaan als heen, maar toen was wind gewoon gedraaid
Bijna constant buiten adem geweest, heb echt als een debiel lopen adem halen
). Maar toch weer 4,17km en een voldaan gevoel 
En hardlopen opbouwen vind ik iets belangrijker op dit moment.
). Bij mij was er alleen maar een scheve stoeptegel voor nodig en Evy die op de achtergrond zei; voor je uit blijven kijken, niet naar de grond!
Maar was wel ff een enorme misstap
. En alleen maar omdat Evy een paar minuten daarvoor zei; niet naar de grond kijken. Dus ik luisterde braaf, misschien moet ik af en toe toch maar even naar beneden kijken
Druk met school, moe, last van m'n bovenbeen... Mag gewoon hardlopen van de fysio, want als ik eenmaal 5 minuten loop is het ook weer weg maar toch
Denk dat ik zo toch maar gewoon even ga, het is wel lekker weer ervoor opzich.
Yucca schreef:natascha44 schreef:Oohh gelukkig niet gevallen..
Ik kijk ook altijd naar de grond maar dan vooral omdatie niet vlak is :-( op het asfalt kijk ik wel vooruit en dan bedenk ik me "jeetje nog zoo ver"
Moet je toch in het donker gaan lopen
Droomster schreef:Bijna constant buiten adem geweest, heb echt als een debiel lopen adem halen![]()
Helaas mijn afstand van vorige les niet kunnen behalen daardoor en ik ging ook iets langzamer (logisch).