Ik moet morgen weer wegen, ik ben erg benieuwd. Heb het gevoel dat er deze week niet heel veel vanaf is, sterker nog, ik vraag me af of er iets af is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:@Roosch, spannend! Hopelijk ben je niet zoals ik aangekomen..
@Mjetterd, dat is heel weinig! Als je uit zou gaan van 1600 kcal op een dag (weet niet of je dat doet) dan zou je voor hoofdmaaltijden zo'n 400 kcal uit mogen trekken. Dan houd je nog 400 kcal over voor tussendoortjes. Maar als je meer kcal gebruikt bij het avondeten houd je natuurlijk wel minder over voor het ontbijt.
Bedenk wel dat het ontbijt een belangrijke maaltijd isBelangrijker dan lunch.
Dais_ schreef:Goedemorgen! Ik wilde braaf 30 gram cruesli afwegen, maar mijn weegschaal doet het niet meer. Eens kijken of ik ergens om een batterij kan. Heb tig batterijen, maar natuurlijk gaat er weer een 9V blok in
Spannend Roos! Hoe komt het dat je dat idee hebt?
Dais_ schreef:Goedemorgen! Ik wilde braaf 30 gram cruesli afwegen, maar mijn weegschaal doet het niet meer. Eens kijken of ik ergens om een batterij kan. Heb tig batterijen, maar natuurlijk gaat er weer een 9V blok in
Spannend Roos! Hoe komt het dat je dat idee hebt?
nOukjee schreef:Wat vinden jullie van mijn lijstje?
O: 2 volkoren boterhammen met kipfilet.
T: Snelle Jelle, minder suiker (peperkoek).
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, een paar radijsjes en een rauwe paprika.
T: handje kellogs mini breaks.
A: zelfgemaakte sushi.
Nu ben ik wel sinds vanmorgen half 7 op pad, normaal heb ik 's morgens geen tussendoortje. Maar heb het idee dat ik erg veel eet tegen over anderen ..
CCCCC schreef:Mijn lijstje dan maar:
O: Halfvolle melk met kelloggs
T: -
L: 2 vb met kipfilet, 1 plak krentenbrood en een rijstewafel met halvajam.
T: 3 kleine mandarijnen, 4 pepernoten en een kleine chocolademunt (mn nichtjes kwamen sinterklaas vieren, ik snoep verder nooit eigenlijk)
A: Macaroni
T: Appel, druiven en een mueslireep
Ik kom op ong 1450 kcal, maar ik reken geen kcal maar punten. Heb er nog 1 over vandaag.
Beweging: uur zumba, half uur buikspieren/beenspieren
Ik eet gemiddeld wel meer dan de rest hier in dit topic geloof ik.