Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sem_ schreef:Nou jongens even een update over het kokosvet! Helaas geen engelenhaar, wel zacht en makkelijk
doorkambaar en niet vet of droog! Mijn haar is wel lekker statisch en dat was het eerder nog niet,
dus ik denk dat dat ook te danken is aan het kokosvet.. Ik ga het gewoon één keer in de week
doen, kan nooit slecht zijn.
SunNDLM schreef:Zo te lezen zijn hier aardig wat 'verfdeskundigen' dus even een vraagje..
Van nature ben ik vrij donkerblond, een beetje zo'n peper-en-zout kleurtje. Nu heb ik in het begin van de zomer (in mei en in juni) highlights laten zetten. Maar ik wil weer wat anders met m'n haar, namelijk deze kleur:
[ Afbeelding ]
Ik heb deze kleur al eens gehad en dat stond goed. Maar omdat ik m'n haar nu een keer lichter heb gedaan vroeg ik me af of ik het eerst moet ontkleuren enzo? De highlights zie je nog wel, als je weet waar je moet kijken.
SunNDLM schreef:Zo te lezen zijn hier aardig wat 'verfdeskundigen' dus even een vraagje..
Van nature ben ik vrij donkerblond, een beetje zo'n peper-en-zout kleurtje. Nu heb ik in het begin van de zomer (in mei en in juni) highlights laten zetten. Maar ik wil weer wat anders met m'n haar, namelijk deze kleur:
[ Afbeelding ]
Ik heb deze kleur al eens gehad en dat stond goed. Maar omdat ik m'n haar nu een keer lichter heb gedaan vroeg ik me af of ik het eerst moet ontkleuren enzo? De highlights zie je nog wel, als je weet waar je moet kijken.
Rosannee_ schreef:Ik heb bruin haar van mezelf en ben nu al 5 jaar licht blond, m'n haar begint nu steeds doder, droger en sprieteriger te worden..
Ik wil dus waarschijnlijk terug naar bruin, hoewel ik nog steeds heel erg twijfel..
Wat kan ik het beste doen, iknheb gehoord dat ze bij de kapper spul gebruiken wat heel slecht os voor je haar maar omdat het anders groen uitslaat gebruiken ze dit? Iemand enig idee of dit waar is en of ik niet beter 2 pakjes bruine verf kan kopen
tanjatroetel schreef:@Sun je kapper heeft wel degelijk gelijk hoor .
Als nu je haar blond is (lichter geverft) Dan kun je er niet zomaar dat rooie overzetten want dan slaat het geheid groenig uit .
Je zal het eerst moeten voorpigmenteren .