Hardlopen, wie nog meer? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Hardlopen, wie nog meer? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:20

Ik kom juist meer mannen tegen. Nouja 'tegen', ik kom nooit andere hardlopers tegen. Ja, zondag twee, meiden... :+ Maar ik weet hier meer mannen dan vrouwen die lopen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:39

ik woon aan een vaart met natuurgebied hier achter en hier loopt echt veel.
ik denk dat bij mijn huis echt dagelijks wel 10-15 lopers langskomen ,plus wat ik dna onderweg tegenkom.
wel heel leuk,want kom dus al bekenden tegen nu :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:40

Ik kom hier soms ook veel lopers tegen rond bepaalde tijden. Wel meer mannen ja maar kom ook regelmatig vrouwen tegen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:42

ik moet dan maar bij jullie gaan lopen,haha,wie weet wat ik dan nog aan leuke mannen tegenkom :P

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 19:47

Hihi xD Ik ben altijd wel een beetje bang dat ik docenten tegenkom ofzo omdat die nog wel eens op de fiets naar school gaan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:19

Slimheid, ik heb bij de lidl niet het shirt maar de broek gepakt.. was in volle overtuiging dat ik het shirt had. Nja.

In ieder geval wel les 15 gelopen zojuist, heb in 29 min 4,61 km afgelegd. Had het idee dat ik meer heb gelopen...

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:35

Oei, inderdaad niet zo slim! Zonde hoor

Ik merk wel dat ik blij ben met mijn verbeterde conditie nu tijdens het paardrijden hoor! Scheelt echt zoveel!

Was trouwens nog vergeten te reageren over dat meenemen van je id tijdens het lopen. Ik vind het ook vrij lastig, want heb nu alleen mijn iPod en huissleutel mee. Maar kan dus niemand bellen als er iets mocht zijn. Is wel een idee om een briefje met mijn adres erin te doen bij mijn iPod. Heb alleen enge visioenen dat ooit mijn iPod houder gejat wordt van mijn arm en dat daar dan ook mijn huissleutel bij het briefje van m'n adres zit. Tjah... :')

Vanvond 3 km gelopen en daarna, heel slecht dus, ook nog gaan paardrijden. Nu lekker op de bank zitten kijken naar mannen die heel hard achter een bal aanlopen.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:37

Ohja, ik ben trouwens ook van het zuiden. Het zuidwesten zelfs tegen belgië aan! :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:46

Ik zit in het midden :). Ik heb mijn mobiel en mijn huissleutel mee :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:50

Over meenemen ID: Dat heb ik niet. Ik heb wel een mp3 speler ( :+ ) mijn telefoon en een huissleutel mee. Ik heb een broek met een zakje op de kont zeg maar. Daar kan het heel goed in.

In het weekend woon ik vlakbij Assen, door de week ivm werk bij Doetinchem :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:00

Ik kom eigenlijk maar weinig lopers tegen hoor :n
Zelf woon ik in Diessen, is dichtbij Hilvarenbeek (beekse bergen :P ) en Tilburg.

ID neem ik ook nooit mee, heb alleen mijn telefoon bij en die zit in de tune belt en mijn huissleutel maak ik altijd vast aan mijn bh :')

Morgenochtend ga ik lopen, op mijn nieuwe schoentjes..heb er zin in ! Neem de hond ook weer mee, die heeft de laatste keren niet mee kunnen gaan ivm lichamelijke klachten.
Dus ben benieuwd hoe het hem af gaat, wil toch wel voor de 6km gaan, maar opzich is hij nu weer errug actief dus het zou moeten kunnen.
Gaan gewoon lekker bospad op, kan hij lekker los en zijn eigen tempo aanhouden, en ik die van mij :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:07

zo hé, jullie hebben het aardig vol gekletst :D!
Qua conditie en paardrijden.....toen ik twee jaar geleden het paardrijden weer oppakte, was ik buiten adem na een paar minuten draven. Nu kan ik dat heerlijk meedoen.
Had vanavond voor de gein mijn hartslagmeter om bij het paardrijden, in 1.36u was mijn gem. hartslag 144 en mijn max. hartslag was 186 :O!!!!! Ik weet niet wat ik gedaan heb toen die zo hoog was. Geen bok gehad, niet gestuiterd. Moet dan tijdens het draven of galopperen geweest zijn....
Kortom, ik ga hem vaker omdoen bij het paardrijden! haha!
Morgen ip weer lopen. weet nog niet hoe ik het allemaal in ga passen. heb na mijn schooldag (met tentamens waar ik eigenlijk niet zeker over ben) nog voorbereiding voor donderdag te doen en dan nog stemmen (weet nog helemaal niet waar ik mijn stem aan moet gaan geven) en hardlopen......
iets van eten zou ook nog praktisch zijn en natuurlijk moet er ook nog geslapen worden....uhm.....ik vrees dat er iets niet geheel gaat lukken! haha!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:10

Of praten tijdens het rijden Danseresje :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:45

Drukte danseresje!

Ik heb morgen mijn rustdag, maar ik ga wel 2x 30 day shred doen. Loop daar namelijk iets mee scheef, dus even bijtrekken. (is eigenlijk elke dag 1 les, maar kwam even niet uit). Denk dat ik 's ochtends voor het werk even doe en 's avonds nog even.

En tussendoor even winterbanden (auto) ophalen, werken en stemmen. Valt aardig mee qua drukte :P

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:47

Janine1990 schreef:
Of praten tijdens het rijden Danseresje :P
misschien wel.....maar heb nou niet het idee dat ik overmatig veel gekletst heb.
overigens wel leuk. heb een inschatting gedaan van de route van vanavond. kom ik toch op zo'n 9km uit en meer dan 700kcal. best lucratief, een avondje paardrijden, haha :D!
Kijken of het zaterdag dusdanig weer is dat ik mijn telefoon met endomondo wel mee durf te nemen (en kan nemen). vanavond met vest gaan rijden en daar zit geen zak in met rits. om mijn arm in de houder had wel gekund, maar ja, over of onder je vest....lastig-lastig. bovendien ben ik toch ergens wel bang om er toch onverwachts af te knikkeren en dan mijn telefoon kaduuk te hebben. zaterdag dus weer een kans. ben wel benieuwd wat je nou werkelijk aflegt in die 1,5 of 2u.

Winged schreef:
Drukte danseresje!

Ik heb morgen mijn rustdag, maar ik ga wel 2x 30 day shred doen. Loop daar namelijk iets mee scheef, dus even bijtrekken. (is eigenlijk elke dag 1 les, maar kwam even niet uit). Denk dat ik 's ochtends voor het werk even doe en 's avonds nog even.

En tussendoor even winterbanden (auto) ophalen, werken en stemmen. Valt aardig mee qua drukte :P
idd een druk dagje! jouw dagje klinkt anders ook aardig vol, haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:51

Strategisch plannen :P Ik kan relatief vlakbij mijn werk naar de stembus, stembureau is open vanaf half 9 dus misschien zelfs voor het werk alvast mijn stem afleveren. Wekker maar zetten om 7 uur :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:52

Ik zit in de knoei met mijn loopschema :+

Ik hoor 2 rustdagen te hebben nu, dus zou ik donderdag moeten lopen. Dat is geen probleem, maar ik kan zaterdag, zondag en maandag niet lopen (dinsdag mogelijk ook niet, afhankelijk van de reactie op maandag) Dus ik wil 1 rustdag overslaan en morgen lopen, maar morgen heb ik ook zwemtraining. Maar is dat geen overkill?
Ik zou haast zeggen luxe probleem :')

O verrek, moet ook nog stemmen hahah :') goed dat ik het hier lees!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 22:54

vuurneon, wil je dan morgen en vrijdag gaan lopen? Hoever ben je al in het schema (weet het ff niet meer, sorry!)? En ik weet niet hoe intensief je zwemmen is? Is dat een beetje baantjes trekken of ook echt doorzwemmen met verschillende zwemslagen?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:00

Ja, morgen en vrijdag lopen inderdaad en dan hopelijk dinsdag weer. Ik zit bij les 7 dan voor morgen. Ik heb wel echt training met zwemmen, wissel veel af met slagen. Doe alle slagen behalve vlinderslag (dat lukt mij 5 keer en dan is het gebeurt :') )

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:01

Ik ben booss!! Vandaag op het werk mijn knie verdraait! Dacht dat het wel mee viel maar de pijn blijft en als ik even heb gezeten kan ik amper een stap zetten! Pffff ging zo lekker met lopen maar deze week zie ik me niet meer gaan lopen vrees ik! Als het morgen niet beter is ff de huisarts laten kijken.... Die zie ik toch op het werk! Oh ik baal zo!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:09

vuurneon schreef:
Ja, morgen en vrijdag lopen inderdaad en dan hopelijk dinsdag weer. Ik zit bij les 7 dan voor morgen. Ik heb wel echt training met zwemmen, wissel veel af met slagen. Doe alle slagen behalve vlinderslag (dat lukt mij 5 keer en dan is het gebeurt :') )
vind het lastig. Weet niet of je blessuregevoelig bent of niet. En anders echt uitersten nemen.....dus 's ochtends het een en 's avonds het ander. Maar echt ideaal is het niet!

lillytjuh schreef:
Ik ben booss!! Vandaag op het werk mijn knie verdraait! Dacht dat het wel mee viel maar de pijn blijft en als ik even heb gezeten kan ik amper een stap zetten! Pffff ging zo lekker met lopen maar deze week zie ik me niet meer gaan lopen vrees ik! Als het morgen niet beter is ff de huisarts laten kijken.... Die zie ik toch op het werk! Oh ik baal zo!
Ow meid, wat balen! Voorzichtig aan hoor, met je knie! En idd anders even naar laten kijken! Handig, zo'n huisarts die je op werk ziet! Sterkte er mee!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:17

Ik denk dat inderdaad maar ga spreiden; s ochtend lopen en begin van de avond zwemmen en dan met zwemmen maar rustig aandoen. Ik wil donderdag wel nog normaal kunnen lopen :=
Ik ben gelukkig niet echt blessure gevoelig, dus ik waag het erop :) ik loop ook goed heb ik het idee, want ik heb totaal geen last van mijn schenen of knieën (terwijl mijn knieën wel gevoelig zijn namelijk) en de spierpijn valt ook reuze mee.

Lillytjuh; beterschap met je knie! Ellende zeg, bah!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:44

Kniebrace ligt klaar voor morgen..... Pfff balen het ging zo lekker!! Maar ja... Morgen maar een yoga mat bestellen op internet ipv hardlopen, heb ik toch nog wat leuks! Thanks all!! Als jullie rennen geniet maar een beetje voor mij!

Norton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 06:13

Danseresje schreef:
Voel me wel een beetje eenzaam hoor, dat ik niet uit het noorden kom......hahaha!

Dan ben je niet de enige ik woon nog een stukje zuidelijker in de buurt van Eindhoven

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:30