Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:misschien wel.....maar heb nou niet het idee dat ik overmatig veel gekletst heb.Of praten tijdens het rijden Danseresje
Winged schreef:idd een druk dagje! jouw dagje klinkt anders ook aardig vol, haha!Drukte danseresje!
Ik heb morgen mijn rustdag, maar ik ga wel 2x 30 day shred doen. Loop daar namelijk iets mee scheef, dus even bijtrekken. (is eigenlijk elke dag 1 les, maar kwam even niet uit). Denk dat ik 's ochtends voor het werk even doe en 's avonds nog even.
En tussendoor even winterbanden (auto) ophalen, werken en stemmen. Valt aardig mee qua drukte
vuurneon schreef:vind het lastig. Weet niet of je blessuregevoelig bent of niet. En anders echt uitersten nemen.....dus 's ochtends het een en 's avonds het ander. Maar echt ideaal is het niet!Ja, morgen en vrijdag lopen inderdaad en dan hopelijk dinsdag weer. Ik zit bij les 7 dan voor morgen. Ik heb wel echt training met zwemmen, wissel veel af met slagen. Doe alle slagen behalve vlinderslag (dat lukt mij 5 keer en dan is het gebeurt)
lillytjuh schreef:Ow meid, wat balen! Voorzichtig aan hoor, met je knie! En idd anders even naar laten kijken! Handig, zo'n huisarts die je op werk ziet! Sterkte er mee!Ik ben booss!! Vandaag op het werk mijn knie verdraait! Dacht dat het wel mee viel maar de pijn blijft en als ik even heb gezeten kan ik amper een stap zetten! Pffff ging zo lekker met lopen maar deze week zie ik me niet meer gaan lopen vrees ik! Als het morgen niet beter is ff de huisarts laten kijken.... Die zie ik toch op het werk! Oh ik baal zo!