_Micha_ schreef:Dan heb ik ook nog een vraagje aan Friemel of aan iemand anders die het weet

waar haal je die kleine knopjes? En dan het liefst ook nog van groot naar nog kleiner formaat. Want alles wat ik vind bij sieradenwinkels zijn veel te groot voor naast mijn tunnels en ziet het er al snel erg rommelig uit. Ik zoek stad en land af maar kan niks vinden

Ik draag neuspiercings, ik heb teveel oorbellen om met die slotjes te k*tten
Mariettjj schreef:Dat zou ik ook wel willen weten! ik laat hem altijd verwisselen door een vriendin van mij, maar zelf kunnen is toch ook wel handig!
friemel, waar bestel jij die leuke traguspiercings? (dat bloemetje bijv.) Op crazy of allover kan ik zoiets nooit vinden en heb ik maar een saai steentje of een sterretje. Ik zou graag een klavertje of een schelpje hebben.
Dat bloemetje komt van imint.nl, is niet goedkoop... is een echt gouden.. ik heb er trouwens nog 1 liggen voor een bioplast staafje of inwendig schroefdraad, ietsjes anders, erg mooi en ook 18 krt goud.
Corelli schreef:Friemel, wissel jij je tragus dus ook vaak zodat het past bij de rest? Zo ja, wat is je gouden tip?!

Ik krijg het echt met moeite voor elkaar om het gaatje te vinden vanaf de achterkant.. Heb er nu een bioplast staafje in zodat ik het staafje kan laten zitten en de pins alleen maar wissel, maar heb ook leuke labrets met schroefdraad en die wil ik toch ook wel weer eens in..

Ja, het moet matchen... ik draag een labret van 1,6mm ik heb eigenlijk geen moeite meer, ik doe het staafje in, wat oogschaduw op mijn vingertoppen (voor grip) en dan draai je zo het balletje/bloemetje erop