[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:49

Friemel, wissel jij je tragus dus ook vaak zodat het past bij de rest? Zo ja, wat is je gouden tip?! :D
Ik krijg het echt met moeite voor elkaar om het gaatje te vinden vanaf de achterkant.. Heb er nu een bioplast staafje in zodat ik het staafje kan laten zitten en de pins alleen maar wissel, maar heb ook leuke labrets met schroefdraad en die wil ik toch ook wel weer eens in.. :)

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:09

Dat zou ik ook wel willen weten! ik laat hem altijd verwisselen door een vriendin van mij, maar zelf kunnen is toch ook wel handig!

friemel, waar bestel jij die leuke traguspiercings? (dat bloemetje bijv.) Op crazy of allover kan ik zoiets nooit vinden en heb ik maar een saai steentje of een sterretje. Ik zou graag een klavertje of een schelpje hebben.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:42

kriistellx schreef:
Ik heb een vraagje over me navelpiercing; ik heb hem nu ongeveer 4maanden en er komt elke dag een beetje pus (vies he :P ) uit als ik er op druk. (Ik raak het alleen aan met schone handen). Het is verder niet rood open het doet geen pijn. Iemand een idee hoe dit komt en hoe het weg gaat? :)

Hoe lang heb je je navelpiercing nu? Ik zou hem er niet zomaar uithalen, als dat een verstandig idee was zou je niet eerst zo lang hoeven wachten voor je er een andere piercing in mag doen ;) Mijn navelpiercing is vroeger ook wel eens ontstoken geweest en ik heb hem er nooit uitgehaald en het is echt prima genezen hoor! Ik zou komende tijd even dagelijks een oplossing maken van gekookt water en zeezout, daar 1 of 2x per dag mee schoonmaken (afhankelijk van hoe pussig het is) en wel zorgen dat je het daarna weer netjes schoonspoelt. Als het daar niet minder van wordt zou ik even terug gaan naar je piercer.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:49

Dan heb ik ook nog een vraagje aan Friemel of aan iemand anders die het weet :)) waar haal je die kleine knopjes? En dan het liefst ook nog van groot naar nog kleiner formaat. Want alles wat ik vind bij sieradenwinkels zijn veel te groot voor naast mijn tunnels en ziet het er al snel erg rommelig uit. Ik zoek stad en land af maar kan niks vinden :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 16:43

_Micha_ schreef:
Dan heb ik ook nog een vraagje aan Friemel of aan iemand anders die het weet :)) waar haal je die kleine knopjes? En dan het liefst ook nog van groot naar nog kleiner formaat. Want alles wat ik vind bij sieradenwinkels zijn veel te groot voor naast mijn tunnels en ziet het er al snel erg rommelig uit. Ik zoek stad en land af maar kan niks vinden :')

Ik draag neuspiercings, ik heb teveel oorbellen om met die slotjes te k*tten :=

Mariettjj schreef:
Dat zou ik ook wel willen weten! ik laat hem altijd verwisselen door een vriendin van mij, maar zelf kunnen is toch ook wel handig!

friemel, waar bestel jij die leuke traguspiercings? (dat bloemetje bijv.) Op crazy of allover kan ik zoiets nooit vinden en heb ik maar een saai steentje of een sterretje. Ik zou graag een klavertje of een schelpje hebben.

Dat bloemetje komt van imint.nl, is niet goedkoop... is een echt gouden.. ik heb er trouwens nog 1 liggen voor een bioplast staafje of inwendig schroefdraad, ietsjes anders, erg mooi en ook 18 krt goud.

Corelli schreef:
Friemel, wissel jij je tragus dus ook vaak zodat het past bij de rest? Zo ja, wat is je gouden tip?! :D
Ik krijg het echt met moeite voor elkaar om het gaatje te vinden vanaf de achterkant.. Heb er nu een bioplast staafje in zodat ik het staafje kan laten zitten en de pins alleen maar wissel, maar heb ook leuke labrets met schroefdraad en die wil ik toch ook wel weer eens in.. :)

Ja, het moet matchen... ik draag een labret van 1,6mm ik heb eigenlijk geen moeite meer, ik doe het staafje in, wat oogschaduw op mijn vingertoppen (voor grip) en dan draai je zo het balletje/bloemetje erop :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:27

Het punt bij mij is meer dat ik het gaatje dus niet kan vinden (wat klinkt dit fout :') ) Als het labretje eenmaal zit, is het geen probleem om het balletje erop de draaien :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 17:36

Maar hoe draag je die dan in je oor? want daar zit een haakje aan toch? Vallen ze dan niet snel uit oid?

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:04

Ik had eigenlijk ook een vraag. Ik zit er al een tijdje over na te denken om iets in mn oren te laten zetten (weet nog niet precies wat), echter ben ik er toen eigenlijk pas achtergekomen dat mijn oorbelgaatjes echt gruwelijk scheef zitten. Mijn linker zit zeg maar op de normale plek, en mijn rechter tussen wat normaal je 'eerste' en 'tweede' gaatje zou zijn in. Ik zou graag een tweede gaatje willen aan beide kanten maar zou daarvoor eerst mijn rechtergaatje waarschijnlijk moeten laten herprikken denk ik, als dat misschien gaat, want hij loopt echt scheef zeg maar. Wat zou je hier mee kunnen doen? Hij groeit namelijk echt niet meer dicht omdat ik hem al 12 jaar heb en eigenlijk nooit oorbellen meer draag...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:03

Ik heb dit ook, maar dan andersom.. mijn 2e gaatjes zijn ongelijk geschoten.
Heel zonde idd. Misschien kan de juwelier ze zo schieten dat ze wel dezelfde afstand tussen je gaatjes hebben (dit is bij mij dus niet zo.. de een zit dichtbij de ander en de ander een stukje er vanaf.. )
Dan valt het minder op :)

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:06

_Friemel schreef:
DidiK schreef:
Heb ze ook gezien in kuiltjes van je rug, maar een appelboortje lijkt me wel een beetje raar? Straks heb ik 2 blijvende grote gaten ergens haha..

Jullie mening over die grote gaten in oren ? ( tunnels of iets?? )

Ik heb 10mm, mensen verwachten het niet van me want ben heel meisje meisje, krijg altijd te horen dat ik erg chique oortjes heb :)

hier nog met 8mm:

Ik hou er niet van als oren er rommelig uit zien dus veel verschillende kleuren enz.

Wauw hee ! Mijn gedachte over tunnels heb je hier compleet mee veranderd. Ziet er heel heel goed uit !

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 20:30

_Micha_ schreef:
Maar hoe draag je die dan in je oor? want daar zit een haakje aan toch? Vallen ze dan niet snel uit oid?

Ik draag het nu al jaren zo en ben er misschien 3 verloren, soms steken ze er iets uit en dan duw ik ze er terug in, Corelli ik "leg" het labretje in mijn oor holte en duw hem dan zo het gaatje in :)

Haha wat klinkt dat stout :')

Didi, mooi zo dat was ook mijn bedoeling :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:34

14 en 6mm ;) (En Medusa haha :') )

Afbeelding

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:38

Gave foto!!

Edit: Ik match mijn piercings trouwens ook altijd, omdat ik een zeer representatieve functie heb. Zo oogt het veel rustiger en valt het de meeste mensen niet eens op, ideaal :D En ik vind het zelf ook gewoon mooier ;)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 22:34

DidiK schreef:
Wauw hee ! Mijn gedachte over tunnels heb je hier compleet mee veranderd. Ziet er heel heel goed uit !

Stretches, het zijn stretches! Tenzij je alleen tunnels mooi vindt en plugs ineens lelijk ofzo..

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 22:48

Uiteindelijk heb je toch een groot gat (tunnel) in je oor. Ongeacht wat je erin stopt :')
Maakt niet uit hoe je het noemt.. Maar de meeste mensen stretchen om er een tunnel in te doen, plugs meer voor afwisseling. Tenminste zo zie ik het.. Waarom maak je er anders zo'n gat in? :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:00

Leg mij eens het verschil uit tussen Stretches, tunnels, plugs?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:40

Stretches zijn gewoon operekte oorlellen.
Tunnels en plugs (maar ook spiralen en vanalles meer wat er in past :') ) doe je erin.
Tunnels zijn hol dus je kan er door heen kijken en plugs zijn dicht.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:42

Bedankt :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 07:30

Vroegah (jaar of 10 geleden) noemden mijn vrienden met tunnels/stretches het vleestunnels of hoops. Als het beessie maar een naampje heeft toch? Volgens mij er is niet maar 1 naam die goed is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 13:52

Hoe populairder piercings worden, hoe onzinniger de mensen die er mee rond lopen. Best jammer. Alsof het uit maakt hoe je het noemt. Iedereen weet toch wel wat er bedoelt wordt. IPV te discu-zeuren over namen zouden ze beter hun piercings degelijk verzorgen dat ze hier niet hoeven te zeuren dat MD's zoooo slecht zijn want ze groeien uit.

En als je dan TOCH wil zeuren over namen. Doe het dan goed. Een stretcher heeft nl niks met je oor te maken maar is dit;
http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... w&dur=1116

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 17:51

Dinniej schreef:
DidiK schreef:

Stretches, het zijn stretches! Tenzij je alleen tunnels mooi vindt en plugs ineens lelijk ofzo..

Waar je je al niet druk om kan maken := Iedereen weet toch wat ermee bedoeld wordt? Of het nou stretches, tunnels of gaten genoemd worden.

Ik had laatst op een feestje mijn LED plug in. Iedereen helemaal geobsedeerd door dat lampje :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 20:49

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 21:28

En als we dan toch lekker bezig zijn, vergeet de eyelet niet, een tunnel is veel grover.. :')

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:23

Ik heb dinsdag een tongpiercing laten zetten. Zetten deed geen pijn maar daarna kreeg ik toch wat last, gelukkig was ik hierop voorbereid dus geen probleem.

Maar sinds gisteren lijkt het alsof er een 'stukje tong' (sorry voor de onsmakelijke verwoording) voor mijn piercing los zit? Het leek eerst alsof het een restje eten was maar het zit dus nog vast aan m'n tong. Het is nu ook wit geworden en ik weet niet wat het is.

Is dit normaal? Over anderhalve week moet ik sowieso terug naar de piercer voor een korter staafje, kan ik tot dan wachten of is het verstandig om eerder langs te gaan? :)

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 20:52

Fredlover10 schreef:
Ik heb dinsdag een tongpiercing laten zetten. Zetten deed geen pijn maar daarna kreeg ik toch wat last, gelukkig was ik hierop voorbereid dus geen probleem.

Maar sinds gisteren lijkt het alsof er een 'stukje tong' (sorry voor de onsmakelijke verwoording) voor mijn piercing los zit? Het leek eerst alsof het een restje eten was maar het zit dus nog vast aan m'n tong. Het is nu ook wit geworden en ik weet niet wat het is.

Is dit normaal? Over anderhalve week moet ik sowieso terug naar de piercer voor een korter staafje, kan ik tot dan wachten of is het verstandig om eerder langs te gaan? :)

Misschien even bellen? Kan geen kwaad toch. :)