Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boompje1985

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:09

ehm.. al dat *spul* dat je toen je ei had }:) :D

whahaha ik kom niet meer bij hier !!! _O-

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:13

ow god suze.... hahahahahahahahaha

zou kunnen hoor dat ik er iets te veel mee bezig ben, hoewel dat nu al een paar dagen alleen op de manier is van 'wanneer komt dat k*t bloed nou?"(letterlijk en figuurlijk momenteel dus...)

rinske, ik zal het in de gaten houden :P

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:15

Joanne: ik testte ook pas positief anderhalve week nadat ik normaal ongesteld had moeten worden... Had toen zelfs ook nog een heel erg laag hcg, dat ze niet zeker wisten of het geen miskraam ging worden.

Gisteren was het naar het schijnt lekker warm. Had het super koud => koorts :(.
Vannacht koorts minder, vanmorgen 38.2°, terwijl ik normaal altijd 36° heb. Ging naar de badkamer voor nieuwe borstkompressen (had de nacht tussen handdoeken geslapen, want had een harde klier in mijn borst). Voel ik alles zwart worden. het liefje geroepen, was die net op tijd om mij op te vangen.
Zucht...
Dokter laten komen => borstontsteking, joepie :( .
Sinds gisteren begonnen met tut, omdat ik de energie niet had om hem continu te sussen als hij weer nood had aan zuigen. Nu wil meneer bijna niet meer drinken, net wanneer het zo belangrijk is voor mij om te genezen.
Simpel is het allemaal niet, amai. Maar als je dat kleine frummeltje weer in je armen hebt, weet je dat het het allemaal waard is!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:17

jeetje, bij gaat ook weer lekker dan... heel erg veel beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:18

suzzy_3 er is op mensenwelzijn ook een topic over borstvoeding met meiden die er veel ervaring mee hebben en je wellicht kunnen helpen :)*
Even uit mijn hoofd kunnen chubby, ellewies en iris je o.a. wel van goede tips voorzien denk ik!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:27

wat vervelend suzzy!!!
en idd bij sommige vrouwen komt het HCG pas later op gang (mijn buurvrouw was al even zwanger en die testen bleven negatief, inmiddels bevallen van gezonde meid)

@ suus, ja eind aug zal ik voor het eerst weer een eisprong hebben dat we er voor willen gaan :D hihihi

@ Jose, die van ons is met 36,3 gehaald vanwege vergifiting, heeft ook op couveuse afd gelegen, maar alleen in een warmtebedje, verder alles prima in orde :D
ook ik werd helemaal voorbereid op mijn spoedks (lees: ik zou ingeleid worden omdat mijn leverwaardes al vehoogd waren, maar toen bleek dat er teveel druk op de vaten stond naar die kleine dus om 12.30 werd verteld dat het een KS werd en om 14.17 was ze eruit :D)
maar ik heb altijd gezegd dat als ik kon kiezen ik een KS zou kiezen, ik heb dan ook nergens psychisch last van gehad dat het zoveel eerder was en een KS werd :D
maargoed ik ben ook vrij nuchter, mijn borsten zijn 3 jaar geleden preventief verwijderd en daar wilden ze me ook 'hulp' aansmeren, want ze konden niet geloven dat ik het allemaal wel prima vond :+
want het kon ook 'daarna' nog komen, maar tot op heden nog nergens last van gehad hihihi

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 13:29

das ook niet mis cindy....

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:48

Danki dames voor de lieve berichtjes.
Voel me gelukkig alweer wat beter en het begin van mijn ongi heeft zich ook aangekondigd en dat geeft me weer moed.
Ga er dan ook vanuit dat ik wel een eisprong heb gehad en dat het stomme programma waar ik het in bijhoud het gewoon fout heeft.

@ Cindy. Super hoe jij in het leven staat. Daar kunnen een hoop mensen van leren.
@ Suzzy. borstonsteking, AUW lijkt me dat, ik hoop dat je er snel vanaf bent.
@ Suze. Heerlijk zoals jij er mee bezig bent en ik hoop ook dat je er heel succesvol mee bent!
@ Joanne. Ik hoop heel hard dat je morgen een positieve test in je handen mag hebben, snappend hoor.
Verder heb ik veel moeten bijlezen en als ik vergeet op iemand te reageren dan komt het omdat jullie zo hard gaan!!!
Mis Drama nog wel steeds in dit topic, ik hoop dat ze het heel erg druk heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:53

aah goed zo zahlina :(:) :*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 14:54

goed nieuws zahlina! wat fijn voor je!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:07

@ Joanne, nee idd, dat dachten ze dus vanuit het ZH ook

@ Zahlina, ja van 'leren' is miss niet het juiste woord, mijn moeder is van mijn 7e ziek geweest en op mijn 19e overleden, dat heeft mij wel zo 'hard' en 'nuchter' gemaakt.... (what doesn't kill you makes you stronger) ik denk als je een boel mee maakt in je leven dat je er vanzelf zo in komt te staan en mensen die (nog) weinig mee hebben gemaakt dingen sneller als 'erg' of 'heftig' zullen ervaren en daar heb ik ook alle begrip en respect voor :j

ik snap namelijk best als iemand anders dit was overkomen (met 36,3 bevallen door vergiftiging/spoedks/kindje 2 dagen amper gezien en nog 10 dagen in het ZH) dat een ander persoon daar wél psychisch ff een plekje aan moet geven :j

maar ik geloof dat ik meestal van het ergste uit ga en dan valt het allemaal mee :+ whaha
(is soms ook niet echt een goede eigenschap :'))

als je ongi wordt heb je iig een ei gehad! dus dat is weer fijn!!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:47

klopt, merk ik ook... heb ook te veel meegemaakt helaas...

hoef morgen niet meer te testen... ;( voelde hem ook al wel een beetje aankomen vandaag

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:00

Jammer joanne, volgende ronde beter. Vind het af en toe best pittig al die zwangere mensen haha en dat terwijl we niet eens echt aan hetbklussen zijn, maar toch wel die spanning hebt of het uberhaupt wel gewoon gaat lukken. Inmiddels 2 rondes clomid achter de rug, maar nog steeds geen rode duivels op visite inmiddels al 9 maanden geen duivels.
Suze: leuk dat jullie begonnen zijn :)
Zahlina: dikke knuffel!!
Suzzy: wel goed aan jezelf denken

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:02

ja ik verwachtte het wel hoor. alleen geen wijntjes in landal ben ik bang, heb dan net mn eisprong... michel zegt dat ik het gewoon moet doen, maar ik ken mn eigen...

las net op facebook dat een (oud) collega ook zwanger is... ook nog niet zo lang getrouwd. lijkt wel of iedereen meteen raak is...

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:19

Als je ermee bezig bent dan valt het volgens mij gewoon meer op dat iedereen om ons heen zwanger wordt.
Ik weet wel zeker dat alle klussers graag willen aansluiten in het rijtje zwangeren.

Ik ben begonnen met mijn eerste kopje kruidenthee van de lokale kruidenvrouw, net maar even gelezen wat het is, tis dus Salie wat zorgt voor het samentrekken van de baarmoeder en ongiproblemen.
Als ik het zo lees moet het best een heftig goedje zijn, maar ach ben net als jouw Joanne nu echt ongi, erger dan de vorige keer dus denk dat mijn lichaam nu echt na de miskraam aan het opruimen is en dan kan dit theetje vast geen kwaad.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:28

idd, op naar een schoon lijf! en dat er maar snel een beebje mag groeien bij je <3 jij hebt al zo veel pech gehad (meerdere hier hoor!)

denk ook dat het dat is, als je het zelf wilt, zie je álles

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:51

ik zit nu op 30 dagen en zou morgen ongesteld moeten worden maar merk ook niks...
joanne spannend morgen testen.

lig op de bank moe en misselijk en zat beetje op youtube bij kids van 5 die super goed kunnen turnen.. zoo leuk..
daarna nog even naar schattige hello kitty turn/ballet pakjes gekeken..
nu kan ik helemaal niet meer wachten hahah

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:54

is niet spannend meer helaas :n

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:19

Bij mij is dat ook, veel oude klasgenoten en vriendinnen zijn nu zwanger. Maar we zullen het het wel zien wanneer het komt.

Verder wil ik iedereen veel beterschap en sterkte wensen. En voor de klussers zet hem op deze ronde! Wij gaan er ook weer voor.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:20

YEAH! dat we er volgende maand maar weer een aantal bij mogen zetten op de lijst :D

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:57

Balen Joanne, het is toch elke maand weer een teleurstelling.

Hier vandaag een rustig dagje, vanmiddag eerst met enige spoed de paarden van de wei gepluk aangezien er erg slecht weer aan kwam. Daarna lekker met een tijdschrift op de bank geploft, heerlijk een middagje/avond rustig aan. De paarden hebben vandaag vrij gekregen na GTST ga ik nog even voeren. Zelfs het eten was lekker makkelijk even een snackje gehaald, maar helaas toen ik een hap van mijn frikandel speciaal ging er niet in na de eerste hap kwam alles bijna omhoog :(

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:03

ja het is stiekem wel balen ja...

ik heb vandaag best (lees te) veel gedaan... alle gordijnen gewassen, ramen gezeemd, gepoetst beneden, stofzuigen, dweilen, visjes uit de oven gemaakt en zo nog ff afwassen...
morgen ga ik naar ikea met mn zusje, ff wat nieuws uitzoeken voor in de keuken :D

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:41

Joanne1987 schreef:
ja ik verwachtte het wel hoor. alleen geen wijntjes in landal ben ik bang, heb dan net mn eisprong... michel zegt dat ik het gewoon moet doen, maar ik ken mn eigen...

las net op facebook dat een (oud) collega ook zwanger is... ook nog niet zo lang getrouwd. lijkt wel of iedereen meteen raak is...

he wat balen meid!

enne dat lijkt maar zo hoor... wij zijn een jaar in het geheim bezig geweest en oh wat was dat moeilijk....
vooral als je dan (ja ik heb geteld) zo'n 15 zwangeren in bekende kring voor ziet gaan... ook ongepland....
en vooral die vragen 'wanneer beginnen jullie aan kinderen?' of 'staat je goed hoor zo'n kleine'
pffffff

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:25

ik ken het :) bij ons vroegen ze het ook al lang, maar wij konden gemeend zeggen dat we tot na de bruiloft wilden wachten.

net al een hoop foto's uitgezocht voor in te plakken, we hebben er al heel erg veel en moeten nog 3 cd's nakijken... manlief vind bijna geen enkele foto mooi met hem erop dus voornamelijk ik ben dalijk zichtbaar hahaha

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 06:05

Ik reageer straks ff wat uitgebreider, moet dadelijk naar de VK voor de suikertest := .