Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ietjelover schreef:Ik moet eigenlijk ook weer even een vast schema gaan volgen want er komt op dit moment niet heel erg veek van. Heb afgelopen wel slecht nieuws gekregen. Deed de afgelopen weken best veel hardlopen maar nu heb ik woensdag gehoord dat ik astma heb. Met warm weer is het dus onmogelijk om iets te doen! Baal er echt van dat ik er nu zoveel last van heb.
emilyxx schreef:Why notokee wat is er met bokt aan de hand? (even offtopic)
Morgen ga ik toch maar even serieus kijken of ik naar de sportschool wil.
Mijn vriend denkt dat hij nu ook wel wil. (hij heeft overgewicht dus ik denk dat de stap voor hem iets moeilijker is om te nemen)
Kirrr schreef:Nancy: Ik doe dat nu ongeveer 2 maand, 3x per week. In het begin ging dat goed, maar nu ik iets zwaarder durf (en kan) trainen, is het gewoon teveel voor mijn spieren.
emilyxx schreef:Lekker geturnd vandaag, ik kan bijna de zolendraai (voor de turnsters onder ons) alleen mn handen doen nu aardig pijn..
@marije wow 5 km! knap hoor, ik kan niet eens 0,5 km rennen
Trouwens vinden jullie erg gespierde vrouwen er mooi uitzien?
Ik vind het wel mooi (het moet niet te gek worden natuurlijk) maar uit m'n omgeving hoor ik steeds dat dat er niet uitziet bij vrouwen en dat ik dat ook niet moet willen. Ik vind zelf gespierd mooi, ik wil ook zelf heel graag een sixpackalleen dat vinden ze dus ook niet mooi de buik van de vrouw moet plat zijn maar verder ook niet?!
wat vinden jullie daar nou van?