Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hestejente schreef:Skessa_ schreef:Ebay
Kan 'k niks mee, ik ben niet ebayproof.
Ik ga eens kijken naar de link van Marijke
MoBi90 schreef:Heb nu in the bronx op met make it golden erover. Erg leuk eigenlijk! Zo is het gewoon goud, en in het licht glitter all over!!![]()
Heb nog een vraagje, hoe krijg ik d ehuid aan de zijkanten van mijn nagels ook mooi? Mijn nagelriemen (aan de bovenkant zeg maar) krijg ik helemaal netjes, die zijn van zichzelf ook mooi. Maar die huid aan de zijkantne blijft hard en krijg ik niet netjes weg en ga er ook nog aan zitten bijtenNiet bevorderlijk voor mooie handen!! Iemand tips? Ik ga binnekort de Nfu oh cuticle remover aanschaffen, zou het daarmee wel lukken?
Skessa_ schreef:Mn Korea lakjes zijn er en ze zijn mooooooooooooooi![]()
alano schreef:Voor diegene die het vroeg, ik heb niet alle lakjes in 1 keer gehaald.3 keer, verspreid over 2 dagen
![]()
![]()
Gister even aan het oefenen geweest met m'n Konad plaatjes. Best lastig als je het voor het eerst doet![]()
Dit was het resultaat:
Donkerblauw schreef:Skessa, hoe heet die Mat As A Hatter-dupe die je op eBay hebt gekocht? Vind 't echt een gaaf lakje!
_Loveshorses schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
I really LOVE Blues Brothers Vol. ll
![]()
![]()
![]()
Hij lakt erg fijn, en zit supermooi.
Zelfs op mijn kleine nagels.
[ja, heb van mijzelf al kleine nagels en heb nagelgebeten, dus zijn niet groot. haha]
_Floss_ schreef:MAAR: ik heb dus áltijd wel minimaal 1 vinger die bubbeltjes heeft onder de lak, ik heb hieronder mijn linkerduim even naast mijn rechterduim gezet.
Beide in hetzelfde tempo gelakt, maar links overduidelijk bubbeltjes, en rechts is strak... Hoe kán dit toch??![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LDU3Y7KC.jpg
_Floss_ schreef:_Loveshorses schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
I really LOVE Blues Brothers Vol. ll
![]()
![]()
![]()
Hij lakt erg fijn, en zit supermooi.
Zelfs op mijn kleine nagels.
[ja, heb van mijzelf al kleine nagels en heb nagelgebeten, dus zijn niet groot. haha]
Ik had meteen teen-nagels voor ogen toen ik deze zin las, en toen schreef je eronder 'dat je die kleine nagels ook nagelbeet', toen had ik helemaal beeld!
Blues Brothers gaan er hier ook op vandaag!
Ik hoop zonder bubbels....
Vraagje aan de mensen die de duurdere lakjes hebben:
Als je een donkerblauwe lak van b.v. Catrice pakt, en je pakt er 1 van OPI, en je lakt met beide lakken ieder een nagel, de lak even dik, merk je dan verschil in opdroogtijd? Zijn de OPI lakjes sneller droog? Ik heb wel het idee dat je dan 2 donkerblauwe moet testen in verband met hoeveelheid pigment, of maakt dat niet uit?