Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warbling schreef:Toen ik naar de shop ging had ik die wachttijd ook in m'n hoofd Kimbers. Ik kon na 3 dagen terechtDus ligt hemaal aan het ontwerp/de shop/de artist.
Kimbers schreef:Warbling schreef:Toen ik naar de shop ging had ik die wachttijd ook in m'n hoofd Kimbers. Ik kon na 3 dagen terechtDus ligt hemaal aan het ontwerp/de shop/de artist.
3 dagen!super snel. Had je een klein ontwerp?
Voor mijn 1e tattoo wil ik een kort zinnetje + bloem aan de zijkant van mijn onderarm. Dan hoop ik maar dat ik daarvoor snel terecht kan. Die van mijn vriend wordt groter maar hij is er nog niet helemaal uit wat hij wil. Wil zelf het liefst dat we tegelijkertijd kunnen, maar aan de andere kant wil ik er niet zo lang op wachten
We hebben in ieder geval net besloten dat we naar smooth sailing in groningen willen.
__PSM__ schreef:Weet iemand hoe goed de kwaliteit is van de tattoshops omgeving Elburg/Zwolle
Warbling schreef:Mwah, niet echt klein.. Hier net gezet: http://s117.photobucket.com/albums/o57/Warbling/?action=view¤t=DSC08262.jpg&mediafilter=noflash
Er was toen net een nieuwe tattoeerder in de shop.. Wel keigoed maar nog weinig klanten. En ik wilde bij hemkon toen zelfs de volgende dag al, maar toen kon ik niet