[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:27

in het vorige topic kwam die ook langs, ik wilde dat idee ook maar dan met gouden balletjes maar weet niet of ik zin heb in gekut met mijn oortjes..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:46

Die zijn wel gaaf!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:16

IK vind het heeeel gaaf, maar dat kan bij mijn oor niet...

Ben nu al een tijdje aan het denken over mijn volgende "project". Ik wil eens gaan kijken of het lukt om een tattoo te combineren met dermals. Het moet dus een totaal ontwerp gaan worden, waarbij eerst de tattoo gezet wordt en ik er daarna op bepaalde plekken dermals bij laat plaatsen als "finishing touch". Het is nu nog een wild idee, dus nog geen idee of het er ook gaat komen, moet me daar eerst nog eens wat verder in verdiepen en wat dingen uit laten tekenen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:20

Joyce, dat is ook gaaf! Heb her ook wel eens aan gedacht, maar ik wil eigenlijk niet een dermal. Dan houdt het op :)

Weet iemand trouwens een goede site die betaalbare piercing (balletjes) levert?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:24

Ik wil graag een trachus piercing. Echter heb ik totaal geen ervaring met piercings gezet in kraakbeen. En dus ook niet de pijn die ermee gemoeid gaat.

Heeft iemand hier een trachus en wat ervaringen om te delen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:38

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:39

Myryana schreef:
Nope maar ik zag deze op FB langskomen.. Overigens heeft niet iedereen de juiste anatomie ervoor en moet je het wel met goede jewelry laten zetten ;)

[ Afbeelding ]

Die ga ik even opslaan! Wil nog steeds graag tripleforward :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 22:59

Joyce, dat is wel gaaf! Heb daar ook eens over na gedacht, maar toch besloten het niet te doen. Je ziet soms toch best wel lelijke plekken voorbij komen als ze toch uitgroeien en dat zou ik echt zonde vinden om bij m'n tattoo te hebben zitten.

Lous .. hoe zou je die dermal er tijdens het eten dan uit kunnen trekken? Ik zie het even niet voor mij? :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:19

Door bestek.....
Het zit toch een stuk minder diep dan een piercing.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:41

Dat is wel een heel gaaf rijtje Myryana!
Kell, mag ik vragen waar je dat gouden bloemetje vandaan hebt? Ik wil ook graag een bloemetje voor m'n tragus maar nog niet echt de juiste tegen gekomen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 23:53

www.imint.nl, wel aan de prijs.. heb inmiddels mijn 2de in, mijn eerste ben ik verloren na 5 jaar dragen, heb nu sinds een paar maanden een nieuwe gehad van mijn lief :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:16

_San87_ schreef:
Ik wil graag een trachus piercing. Echter heb ik totaal geen ervaring met piercings gezet in kraakbeen. En dus ook niet de pijn die ermee gemoeid gaat.

Ik wil ook een tragus, maar ik durf niet....

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:23

_San87_ schreef:

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een tragus laten zetten :) ben doodsbang voor naalden dus had ook echt flink de bibbers tijdens het zetten, maar uiteindelijk viel het me echt reuze mee :j
Het piercen doet natuurlijk wel even zeer, maar vond ik goed te doen omdat het echt maar heel kort duurt. Daarna moet het sierraad (ik heb een labret) erin gefriemeld worden en dat voel je ook wel, maar ook dit was bij mij zo voorbij. Alles bij elkaar heeft bovenstaande denk ik 30sec geduurd :)

Ik heb de eerste dagen daarna nergens last van gehad (niet rood, niet pijnlijk, niet dik) maar ongeveer na 5 dagen is hij bij mij echt heel rood en dik geworden (als je rechts klikt op "geplaatst" zie je al mijn berichten en ook foto's)
Ik ben toen naar de shop gegaan en omdat het zo dik was, moest mijn 8mm staafje verruild worden voor een 10mm staafje (om ingroeien te voorkomen)
Sinds die erin zit, gaat het weer goed :)

Kortom, ik zou het je zeker aanraden! Zetten duurt maar even en ook als er na die tijd iets gaat ontstelen, kun je dat met goed handelen weer onder controle krijgen :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:25

Maar als ik zo voel waar de tragus moet komen is het heel hard zeg maar, 't lijkt me toch dat je daar niet door heen kom?!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:25

Ik heb al een hele tijd een tragus piercing en het zetten voelde niet extreem pijnlijk ofzo. Maarja, ik vind het altijd een beetje een "gekke" vraag, want ik neem aan dat iedereen zich wel realiseert dat er een holle naald door je heen gestoken gaat worden en dat je dat altijd wel voelt ;) En volgens mij is het ook algemeen bekend dat iedereen andere zwakke plekken heeft en de pijngrens bij ieder mens weer anders is. Dus wij kunnen jullie nooit zeggen hoe jullie het zetten van een piercing gaan ervaren :)

@Soeske: Ik heb laatst goedkoop balletjes besteld bij PiercingZone.nl (de foto's zijn niet zo mooi en duidelijk als op alloverpiercings.nl) maar alles wordt snel geleverd, goede klantenservice (had per ongeluk een verkeerde kleur balletje geleverd gekregen en dat werd na 1 mailtje gelijk heel super opgelost) en de prijs is ook heel mooi. En anders zou ik bij alloverpiercings.nl bestellen!

Trouwens, leuk om te horen dat jullie mijn tattoo/dermal idee tof vinden en ook heel fijn om te horen dat sommigen zijn afgehaakt bij dit idee, ivm het kunnen uitgroeien van de dermal. Daar had ik namelijk zelf nog helemaal niet aan gedacht! Dus dat is wel ff iets waar ik heel goed over na moet gaan denken, want idd, het zou je tattoo maar verpesten... Het is juist de bedoeling dat ze een mooi extra'tje zijn!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 08:34

Ruby1995 schreef:
Maar als ik zo voel waar de tragus moet komen is het heel hard zeg maar, 't lijkt me toch dat je daar niet door heen kom?!

Dat is kraakbeen en dat is inderdaad harder dan gewoon "vlees", maar dat is voor het piercen geen probleem :n daar gaat de naald gewoon doorheen

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 09:59

Over de tragus gesproken, heb steeds nietecht tijd om langs de piercer te gaan..maar heb nog altijd een bultje bij m'n tragus zitten, de ene keer wat rustiger en soms toch wat dikker en aardig rood. Meer mensen die een bultje hebben? Heb hem gewoon laten piercen hoor. :)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 10:48

Joyce, dankje!
Fijn he, zo'n forum. Zet je soms op ideeën waar je nog niet over nagedacht hebt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 11:57

Corelli schreef:
_San87_ schreef:

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een tragus laten zetten :) ben doodsbang voor naalden dus had ook echt flink de bibbers tijdens het zetten, maar uiteindelijk viel het me echt reuze mee :j
Het piercen doet natuurlijk wel even zeer, maar vond ik goed te doen omdat het echt maar heel kort duurt. Daarna moet het sierraad (ik heb een labret) erin gefriemeld worden en dat voel je ook wel, maar ook dit was bij mij zo voorbij. Alles bij elkaar heeft bovenstaande denk ik 30sec geduurd :)

Ik heb de eerste dagen daarna nergens last van gehad (niet rood, niet pijnlijk, niet dik) maar ongeveer na 5 dagen is hij bij mij echt heel rood en dik geworden (als je rechts klikt op "geplaatst" zie je al mijn berichten en ook foto's)
Ik ben toen naar de shop gegaan en omdat het zo dik was, moest mijn 8mm staafje verruild worden voor een 10mm staafje (om ingroeien te voorkomen)
Sinds die erin zit, gaat het weer goed :)

Kortom, ik zou het je zeker aanraden! Zetten duurt maar even en ook als er na die tijd iets gaat ontstelen, kun je dat met goed handelen weer onder controle krijgen :)

Ah, bedankt voor je antwoord :). Over het algemeen klinkt het als een redelijk makkelijke piercing dus.

Binnenkort maar eens een afspraak maken :9.

@ Kel, dat bloemetje is echt geweldig <3, wat een schatje!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 14:45

Marielle_93 schreef:
Over de tragus gesproken, heb steeds nietecht tijd om langs de piercer te gaan..maar heb nog altijd een bultje bij m'n tragus zitten, de ene keer wat rustiger en soms toch wat dikker en aardig rood. Meer mensen die een bultje hebben? Heb hem gewoon laten piercen hoor. :)

Een vriendin van mij had dit ook, ze had hem laten piercen bij een chinees winkeltje ofsoiets vaags.
Als ik me niet vergis komt dit doorddat er bijv door een tik tegen de piercing een scheurtje in het kraakbeen is gekomen wat volstroomt met lichaamvocht/bloed.
Bij dat chinese winkeltje deden ze de piercing eruit halen en bultje doorprikke tot hij leeg was en dan piercing weer erin.
Maar ik geloof niet dat dat de juiste methode is.
Ik heb er wel eens 1 gehad die vanzelf weg ging. verder aan me beide tragussen niks gehad

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:11

Ik wil ook een tragus, vooral nu ik zo hoor dat het meevalt.. maar toch ik blijf bang haha! We zullen zien :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:57

Ik heb een probleempje!
Ik heb vorige week zaterdag een navelpiercing laten zetten zoals de meeste van jullie hier wel weten. Maar ik ga morgen met school naar Walibi Holland! Nou, hartstikke leuk. Maaaaar nu komt het, als ik in de achtbaan ga, knelt die gordel tegen mn navel, en ook wel bij andere attracties. Ik weet écht niet wat ik op mn navel zou kunnen doen voor de pijn. Ik zat al te denken om heel veel gaasjes op mn navel te doen, alleen dat lijkt me ook niet echt zo goed voor mn navel aangezien hij echt eventjes goed moet genezen .. Wat nu ?

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:06

Sassi, ik zou even kijken of je in een achtbaan kan waar de gordel niet tegen je navel aankomt :P

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:08

Volgens mij komt ie bij elke achtbaan er wel tegenaan :p

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 17:10

Misschien kun je het voor elkaar krijgen om zo te gaan zitten dat dat ding net niet tegen je navel aan komt? :P
Anders een kussentje meenemen? :')