Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Nope maar ik zag deze op FB langskomen.. Overigens heeft niet iedereen de juiste anatomie ervoor en moet je het wel met goede jewelry laten zetten
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Ik wil graag een trachus piercing. Echter heb ik totaal geen ervaring met piercings gezet in kraakbeen. En dus ook niet de pijn die ermee gemoeid gaat.
Heeft iemand hier een trachus en wat ervaringen om te delen?
Corelli schreef:_San87_ schreef:Ik wil graag een trachus piercing. Echter heb ik totaal geen ervaring met piercings gezet in kraakbeen. En dus ook niet de pijn die ermee gemoeid gaat.
Heeft iemand hier een trachus en wat ervaringen om te delen?
Ik heb ongeveer 3 weken geleden een tragus laten zettenben doodsbang voor naalden dus had ook echt flink de bibbers tijdens het zetten, maar uiteindelijk viel het me echt reuze mee
Het piercen doet natuurlijk wel even zeer, maar vond ik goed te doen omdat het echt maar heel kort duurt. Daarna moet het sierraad (ik heb een labret) erin gefriemeld worden en dat voel je ook wel, maar ook dit was bij mij zo voorbij. Alles bij elkaar heeft bovenstaande denk ik 30sec geduurd
Ik heb de eerste dagen daarna nergens last van gehad (niet rood, niet pijnlijk, niet dik) maar ongeveer na 5 dagen is hij bij mij echt heel rood en dik geworden (als je rechts klikt op "geplaatst" zie je al mijn berichten en ook foto's)
Ik ben toen naar de shop gegaan en omdat het zo dik was, moest mijn 8mm staafje verruild worden voor een 10mm staafje (om ingroeien te voorkomen)
Sinds die erin zit, gaat het weer goed
Kortom, ik zou het je zeker aanraden! Zetten duurt maar even en ook als er na die tijd iets gaat ontstelen, kun je dat met goed handelen weer onder controle krijgen
Marielle_93 schreef:Over de tragus gesproken, heb steeds nietecht tijd om langs de piercer te gaan..maar heb nog altijd een bultje bij m'n tragus zitten, de ene keer wat rustiger en soms toch wat dikker en aardig rood. Meer mensen die een bultje hebben? Heb hem gewoon laten piercen hoor.