een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:32

Huuh ga je nooit naar school als je ongesteld bent dan?

Ik lust geen shoarma, gadverdamme! Maak weleens zelf kipshoarma met eigengemaakte knofsaus (van yoghurt en lightmayo, dat vind ik wel lekker) en veeeel slaaa! Jaaa ga ik deze week ook weer eens maken haha! In een Turks brood!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:32

Ik heb trouwens nog een voornemen. Heb eens uitgerekend wat ik in de maand uitgeef aan koffie en broodjes bij de AH to go en op school enzo. Kwam op 80 euro uit. TACHTIG EURO! Dat is potverdorie bijna mijn hele stufi (thuiswonende student). Daar komt dus een drastisch einde aan!
Ga gelijk maar bijhouden wat ik in de maand uitgeef, heb soms geen idee waar mijn geld blijft. Dus hou het nu bij in Excel.

En nu weer back on topic. :=

Kipshoarma is ook lekker, zeker icm whiskeysaus! Thuis eten we, als we het al eten, gewone shoarma.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:33

MightyJoe schreef:
Zie goede lijstjes alleen die van Corien wel weinig!

Ik heb me ziek gemeld.. Ongesteld zijn en op school zijn is gewoon poedersuiker! En was mijn pillen vergeten

Als ik me beter voel vanmiddag wel ff sporten.

Hmm broodje shoarma...
Als we dat gingen eten als avondeten at ik er altijd wel 4/5 met enorm veel knoflook <3

Vanochtend had ik om 6 uur de wekker gezet.. om voor school the vampire diaries te kijken. Maar ben weer in slaap gevallen toen ik de laptop aan het opstarten was :') Dus nu maar kijken

Meld je je daarvoor ziek := ?

Ik lust trouwens ook geen shoarma :x , al die vieze vette stukjes, bah! :r

Plien91 schreef:
Ik heb trouwens nog een voornemen. Heb eens uitgerekend wat ik in de maand uitgeef aan koffie en broodjes bij de AH to go en op school enzo. Kwam op 80 euro uit. TACHTIG EURO! Dat is potverdorie bijna mijn hele stufi (thuiswonende student). Daar komt dus een drastisch einde aan!
Ga gelijk maar bijhouden wat ik in de maand uitgeef, heb soms geen idee waar mijn geld blijft. Dus hou het nu bij in Excel.

En nu weer back on topic. :=

Kipshoarma is ook lekker, zeker icm whiskeysaus! Thuis eten we, als we het al eten, gewone shoarma.

Dat is wel even serieus geld ja!
Vriendje en ik zaten gisteravond een boodschappenlijstje te maken en die was ook erg kort, zonder chips/koekjes/koekjes voor werk/snoep/chocola :') En als je dan bedenkt wat we daar nog allemaal van hebben liggen :oo Er ligt nog superveel voorraad chips/koek/snoep nu :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:36

Ben je mooi snel door de supermarkt heen!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:36

Normaal ga ik wel gewoon hoor :j Maar ik ben niet vaak ongesteld. Slik vaak door. Ga ook weer aan de prikpil.
Maar vandaag mij ziekgemeld omdat we gewoon niets te doen hebben op school. Als je klaar bent mag je wat voor jezelf doen en ik ben overal klaar mee. (jezelf vermaken, kaarten, schaken computeren.) Daarbij was ik mijn pillen vergeten tegen mijn menstruatie pijn dus had ik erge last.

Klinkt goed dat kipshoarma!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:37

Dat ken ik ja! Ik koop dat al bijna 4 jaar niet meer, alleen met special occasions. Maar soms moet ik het schap wel echt voorbij rennen. Zeker in het begin, maar nu gewend!

MJ miss minder doorslikken, dan hebbie ook minder last! Ik deed dat eerst ook altijd en dan ging ik dood. Nu heb ik Nuvaring en gebruik m braaf zoals t moet. Beetje menstruatiepijn, maar ook maar 3 dgn ongesteld.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:38

Plien91 schreef:

Jaaaa heerlijk! :D
En lekker weinig kwijt hoop ik! Normaal vaak wel 50/60 euro voor een weekje!

Loes, wat zijn special ocasions := ?

Doorslikken verergerd de pijn wel ja!
Vind de pil sowieso troep! :+ Liefst zou ik stoppen, maar wil ook nog geen kindertjes!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:39

Shoarma is vies, maar ik eet helemaal geen vlees :P

Mijn eetlijstje voor vandaag:

O: 2 volkoren boterhammen, 20+ kaas met komkommer en pure hagelsslag
T: -
L: 2 volkoren boterhammen, 20+ kaas met komkommer en honing of pindakaas
T: Appel, Kiwi
D: Pizza :x
T: -

Beweging: 60min. paardrijden (les)

Ik val een beetje over de pizza, met 890 kcal, dat is echt mega veel :oo Maar we eten hier op vrijdag altijd ongezond en ik moet er de hele avond op kunnen rondrennen, aangezien ik vanavond 2 uurtjes help met paardrijden met gehandicapten (er naast lopen dus)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:41

Het maakt niet uit of ik doorslik of niet.. Heb dat al een paar maanden geprobeerd.. Helaas.
Toen ben ik aan de prikpil begonnen maar ben bang voor prikjes maar dat beviel me wel super goed. Was soms nog wel ongesteld maar zonder pijn. Maar dus er weer mee gestopt omdat ik las dat je er onvruchtbaar enzo van kon worden? En de prikjes waren erg vervelend := Maar ik denk dat ik wel weer aan de prikpil ga..

Marijkjuh, ag 1x in de week is echt niet erg hoor! En 's avond beweeg je ook veel ja!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:41

Destino schreef:
Plien91 schreef:

Vind de pil sowieso troep! :+ Liefst zou ik stoppen, maar wil ook nog geen kindertjes!

Speciale gelegenheden :)!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:42

Loesss schreef:
Destino schreef:

Speciale gelegenheden :)!

Oh :') Ik dacht gelijk aan ocasion -> auto :') :o Stom he :+

Marijkjuh, dat loop je er dan wel weer af joh :j
Laatst bijgewerkt door Destino op 13-01-12 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:42

MightyJoe schreef:
Normaal ga ik wel gewoon hoor :j Maar ik ben niet vaak ongesteld. Slik vaak door. Ga ook weer aan de prikpil.
Maar vandaag mij ziekgemeld omdat we gewoon niets te doen hebben op school. Als je klaar bent mag je wat voor jezelf doen en ik ben overal klaar mee. (jezelf vermaken, kaarten, schaken computeren.) Daarbij was ik mijn pillen vergeten tegen mijn menstruatie pijn dus had ik erge last.

Klinkt goed dat kipshoarma!

Als je toch niks te doen hebt om school kan je idd net zo goed thuis blijven :j Dat van menstruatiepijn ken ik, soms heb ik zo'n buikpijn dat ik flauw val van de pijn, gelukkig is dat vaak maar 1 dag en niet iedere menstruatie. Maar ik ga ook echt de deur dan niet uit zonder aspirine.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:45

Tja idd! Vervelend.. Zelfs flauwvallen? Heftig.. en als je een pilletje op hebt val je niet flauw?
En opzich kon ik wel naar huis fietsen mijn pillen halen en weer heen maar voor zo'n onzin dag hoeft dat van mij niet hoor! := lig nu lekker op bed met warme kruik en laptop :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:46

Ik heb tijdens ongesteldheid heel veel last van eczeem, migraine en lamme benen! Slik de pil ook wel twee of drie keer door :o. Migraine en lamme benen kan ik nog wel aan, maar dat stomme küteczeem is een drama en probeer het dan ook zoveel mogelijk te vermijden!

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:47

Als ik dan 2/3 aspirines slik is het te doen :j

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:47

Ik ga er weer vandoor, heb zo les :evaw:

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:48

Succes!

Ik moet vanmiddag nog voor mijn onderzoek naar het noorden van de provincie. Planning was op het laatste moment nog gewijzigd, dus het is dag vrije vrijdagmiddag!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:49

Ik heb ook heel erg last van exceem nu! Het was weg maar is nu al 3 dagen terug. Misschien heeft het er bij mij ook mee te maken?

Succes!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:52

Het is lastig te zeggen wat eczeem kan doen opvlammen. Stress, weersomslag, slechte huidverzorging (smeren smeren smeren = noodzaak!), weerstand... En bij mij dus ook ongesteldheid.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:53

Ik heb zalf van de dokter.. Leek eerst te werken maar nu niet.. Gewoon doorsmeren dus?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:57

Heb je pb'tje gestuurd, anders gaat het erg offtopic!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:07

Flauwvallen van de pijn is wel heel erg!
Ik heb wel veel krampen en pijn, maar niet zo heftig dat ik flauw val :+ . Ik ben overigens vaak 8 a 9 dagen ongesteld, dus dat is wel echt balen! :(

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:09

Mijn lijstje is inderdaad weinig, maar heb buikgriep, ben dus bang dat alles er uit komt. Heb net een glas melk gepakt.

Ongesteldheid.. Vreselijk! Vanaf mn 11e al ontzettend last van. Eerste twee dagen van ongesteldheid zijn gewoon hels.. Buikpijn, rugpijn, amper kunnen lopen, flauwvallen, misselijk, overgeven.. Heb al een zware pil, iedere maand verplicht stopweek, anders trek ik het helemaal niet meer. Paracetamol mag ik niet, vanwege ontzettend bloedverlies. Dokter weet ook niks meer, alles al geprobeerd. Het zit in de familie, helaas. Ben ook iedere 4 weken een dag thuis idd.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:34

wow ik heb in zon app gerekend wat ik per dag verbrand (normale schooldag):
naar school gaan: 464 kcal (6.5 uur gemiddeld)
fietsen naar school: 907 kcal (2 uur (heen en terug samen))
slapen: 395 kcal (8 uur)

de overige tijd kan ik niet echt indelen maar dit komt al op 1766 kcal! i'm happy and i know it :D
moet je dan ong. ook zoveel kcal eten of ietsje minder?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:32

Beterschap MJ!
Plien: Zit jou school op het Zernike? De AH daar is inderdaad erg verleidelijk! Verstandig dat je je financiën op een rijtje gaat zetten! Ik schrok me kapot toen ik daar aan begon haha.

Ik heb vannacht erg slecht geslapen, kreeg een soort van migraine aanval. Meestal gaat mijn hoofdpijn wel over als ik ga sporten dus heb 4,2 km hardgelopen, maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden helaas. Vanmiddag even aan school werken, hopelijk wil het wat!

Lijstje:
O: 2x knackebrod met plakje jonge kaas
T:-
L: wit pistoletje gezond
T: eierkoek/appel
A: tartaartje, opgebakken aardappels, bruine bonen.
T: ?

B: hardlopen (300 cal)