Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MightyJoe schreef:Zie goede lijstjes alleen die van Corien wel weinig!
Ik heb me ziek gemeld.. Ongesteld zijn en op school zijn is gewoon poedersuiker! En was mijn pillen vergeten
Als ik me beter voel vanmiddag wel ff sporten.
Hmm broodje shoarma...
Als we dat gingen eten als avondeten at ik er altijd wel 4/5 met enorm veel knoflook
Vanochtend had ik om 6 uur de wekker gezet.. om voor school the vampire diaries te kijken. Maar ben weer in slaap gevallen toen ik de laptop aan het opstarten wasDus nu maar kijken
Plien91 schreef:Ik heb trouwens nog een voornemen. Heb eens uitgerekend wat ik in de maand uitgeef aan koffie en broodjes bij de AH to go en op school enzo. Kwam op 80 euro uit. TACHTIG EURO! Dat is potverdorie bijna mijn hele stufi (thuiswonende student). Daar komt dus een drastisch einde aan!
Ga gelijk maar bijhouden wat ik in de maand uitgeef, heb soms geen idee waar mijn geld blijft. Dus hou het nu bij in Excel.
En nu weer back on topic.
Kipshoarma is ook lekker, zeker icm whiskeysaus! Thuis eten we, als we het al eten, gewone shoarma.
Plien91 schreef:Ben je mooi snel door de supermarkt heen!
Destino schreef:Plien91 schreef:Ben je mooi snel door de supermarkt heen!
Jaaaa heerlijk!
En lekker weinig kwijt hoop ik! Normaal vaak wel 50/60 euro voor een weekje!
Loes, wat zijn special ocasions?
Doorslikken verergerd de pijn wel ja!
Vind de pil sowieso troep!Liefst zou ik stoppen, maar wil ook nog geen kindertjes!
Loesss schreef:Destino schreef:Jaaaa heerlijk!
En lekker weinig kwijt hoop ik! Normaal vaak wel 50/60 euro voor een weekje!
Loes, wat zijn special ocasions?
Doorslikken verergerd de pijn wel ja!
Vind de pil sowieso troep!Liefst zou ik stoppen, maar wil ook nog geen kindertjes!
Speciale gelegenheden!
MightyJoe schreef:Normaal ga ik wel gewoon hoorMaar ik ben niet vaak ongesteld. Slik vaak door. Ga ook weer aan de prikpil.
Maar vandaag mij ziekgemeld omdat we gewoon niets te doen hebben op school. Als je klaar bent mag je wat voor jezelf doen en ik ben overal klaar mee. (jezelf vermaken, kaarten, schaken computeren.) Daarbij was ik mijn pillen vergeten tegen mijn menstruatie pijn dus had ik erge last.
Klinkt goed dat kipshoarma!