Zit gewoon constant met pijn, en met name opstarten is erg poedersuiker.
Het duurt gewoon veel te lang en het zuigt me echt leeg.
Dan lukt t ook nog voor geen bal in t zwembad, en bij mijn pony voel ik me door de weersomslag ook zo beperkt.
En met zó lang opstartklachten lukt het gewoon niet, alles wat ik had is weg.
Tis zeker weten zenuwpijn, maar eigenlijk voel ik echt alles.
Zelfs mijn teengewrichten doet zeer met opstarten maar mijn huid doet ook vaak zeer.
Gewrichten, spieraanhechtingen, t wil gewoon niet.
Vandaag al dubbel tramadol geslikt maar ga er gewoon doorheen en alvorens het goed genoeg werkt ben ik uren verder.
Enige oplossing is minder doen, maar dat is toch ook niks?
Ik hou waarschijnlijk pijn, of ik herstel of niet maar ik wil er het beste van maken.
We gaan een afspraak maken bij de huisarts, ik wil vragen of er een optie is voor pijnstillers die echt constant werken, ook als ik lang slaap.
Liefst een pleister eigenlijk, maar dan kom je uit op zware middelen dus ik ga er maar vanuit dat t toch niet lukt.
Hoop dat ik snel terecht kan, ik ben nogal geknakt emotioneel.
Zo mijn best gedaan om te komen waar ik ben en nu gebeurt dit.
En surprise surprise: de kou is pas net begonnen.
Gelukkig ook goed nieuws, mijn oude auto is voor een goed bedrag verkocht.
We hoeven er heel weinig op bij te leggen, veel geluk gehad met de aankoop van deze en mijn huidige heeft nog vrij veel waarde, telefoon staat roodgloeiend.
Hij wordt vrijdag opgehaald.
Kan het restant wat over blijft gelukkig zo betalen, heb een spaarrekening voor auto van 50 euro per maand, 'benzinegeld' zeg maar omdat accu's ook niet oneindig zijn.
En een accupakket is echt 800 euro, dus zo gek is die rekening niet.
Rij alsnog heel goedkoop, maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat het mijn auto is.
Nu is hij gekocht door mijn ouders, die andere zat echt mijn laatste cent in nl.
Als deze verkocht is en het restant betaald kan ik echt zeggen dat hij van mij is, en mijn ouders snappen gelukkig heel goed dat ik dat wil.
Zij zien het zo niet, hij is volgens hen van mij maar ik wil het gewoon volledig betalen.
Wat doen ze met je oren nu?
Is vier weken niet veel te lang?
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 05-10-16 23:56, in het totaal 2 keer bewerkt