Al is stoppen met roken natuurlijk nog beter

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
auk schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je het qua lucht etc. prima kan volhouden, maar dat het probleem echt ligt bij je beenspieren? Bij mij wel namelijk. Met mijn ademhaling heb ik totaal geen problemen, ga ook niet echt hijgen ofzo. (Ok dat klinkt vreemd) maar mijn beenspieren die protesteren hevig
auk schreef:Ik heb net les 4 van Evy gedaan. Viel reuze meeWas alleen pas op de helft van het rondje en toen was ik al klaar
![]()
Dus uiteindelijk besloten maar een stukje verder te rennen, ruim 3 minuten. Kon opzich nog wel verder, maar dan kon ik weer niet meer uitlopen. Dilemma's dilemma's
Hebben jullie trouwens ook dat je het qua lucht etc. prima kan volhouden, maar dat het probleem echt ligt bij je beenspieren? Bij mij wel namelijk. Met mijn ademhaling heb ik totaal geen problemen, ga ook niet echt hijgen ofzo. (Ok dat klinkt vreemd) maar mijn beenspieren die protesteren hevig
auk schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je het qua lucht etc. prima kan volhouden, maar dat het probleem echt ligt bij je beenspieren? Bij mij wel namelijk. Met mijn ademhaling heb ik totaal geen problemen, ga ook niet echt hijgen ofzo. (Ok dat klinkt vreemd) maar mijn beenspieren die protesteren hevig
x__laura schreef:Even niet online geweest en wat een hoop nieuwe lopers, geweldig!
Ik heb zelf een kleine twee weken niet gelopen, dus vandaag opnieuw 4x 8 min en het ging een pak vlotter dan de laatste keer.
Wel één vervelend probleempje, ik krijg blaren op de zijkant van de bal van mijn voet aan de binnenkant (als iemand begrijpt wat ik bedoel), het is nu de tweede keer dat ik dit heb net na het lopen. Ik heb speciale loopschoenen, aangemeten in een runningcenter maar echt perfect lijken ze dus toch niet... Zou het kunnen dat dit komt doordat mijn voeten een beetje naar binnen kantelen als ik loop? Volgens het runningcenter is het niet in die mate dat ik gecorrigeerde schoenen nodig heb maar dit lijkt mij de meest logische oorzaak van de blaren.
Iemand?
Mirkim schreef:x__laura schreef:Even niet online geweest en wat een hoop nieuwe lopers, geweldig!
Ik heb zelf een kleine twee weken niet gelopen, dus vandaag opnieuw 4x 8 min en het ging een pak vlotter dan de laatste keer.
Wel één vervelend probleempje, ik krijg blaren op de zijkant van de bal van mijn voet aan de binnenkant (als iemand begrijpt wat ik bedoel), het is nu de tweede keer dat ik dit heb net na het lopen. Ik heb speciale loopschoenen, aangemeten in een runningcenter maar echt perfect lijken ze dus toch niet... Zou het kunnen dat dit komt doordat mijn voeten een beetje naar binnen kantelen als ik loop? Volgens het runningcenter is het niet in die mate dat ik gecorrigeerde schoenen nodig heb maar dit lijkt mij de meest logische oorzaak van de blaren.
Iemand?
Als ik jou was zal ik even teruggaan naar de Runningcenter. Het kan idd aan je sokken liggen, maar ook aan de zooltjes in je schoenen. Dit had ik, ik kreeg een paar nieuwe zooltjes en toen ging het beter. Ik ben en blijf wel een blarenloper, mocht ik mijn schoen net iets te los hebben, heb ik direct alweer een blaar!
Asyaa schreef:Mag ik vragen met wat voor snelheid jullie allemaal lopen? Mijn lieftallige mp3 coach is nogal opdringerig als het om langzaam en korte passen gaat terwijl ik zelf op een veel hoger tempo loop met ook grote stappen en hou dit ook vol. Zijn die korte en langzame passen enkel bedoeld om het wegsprinten en na 5 seconde al dood op de grond liggen tegen te gaan of nog wat anders?
Bloodymary schreef:auk schreef:Hebben jullie trouwens ook dat je het qua lucht etc. prima kan volhouden, maar dat het probleem echt ligt bij je beenspieren? Bij mij wel namelijk. Met mijn ademhaling heb ik totaal geen problemen, ga ook niet echt hijgen ofzo. (Ok dat klinkt vreemd) maar mijn beenspieren die protesteren hevig
Ik heb dat juist andersom, mijn benen kunnen nog prima, maar het is echt de conditie die ik op moet bouwen. Maar heb wel sterke beenspieren denk ik door het vele paardrijden.
Asyaa schreef:Mag ik vragen met wat voor snelheid jullie allemaal lopen? Mijn lieftallige mp3 coach is nogal opdringerig als het om langzaam en korte passen gaat terwijl ik zelf op een veel hoger tempo loop met ook grote stappen en hou dit ook vol. Zijn die korte en langzame passen enkel bedoeld om het wegsprinten en na 5 seconde al dood op de grond liggen tegen te gaan of nog wat anders?