Suus___ schreef:Wil je t laten weten als t binnen is?
Als het goed is volgende week maar ik laat het wel weten. Ben erg benieuwd! Heb ook al een lijstje met wat ik de volgende keer bestellen wil

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suus___ schreef:Ik heb de 010 vind hem heel fijn
Michelle77 schreef:Heb afgelopen week de photofinish foundation van Catrice gekocht. Wilde al weken lang nr 20, maar die was er steeds niet.
Vorige week was ik in een andere kruidvat, daar hadden ze 'm gelukkig wel. Maar toen ging ik opeens twijfelen over de kleur, en heb toch een lichtere genomen. Uiteraard was die toch te licht, maar wel netjes. Afgelopen vrijdag met de 1+1 actie hadden ze zowaar de nr 20, dus die meegenomen. Opgedaan en was er echt wel tevreden over.
Mijn Chanel is iets "vetter", merkte dat mijn huid iets droger aanvoelde aan het einde van de avond, maar dat wil ik nog een keer goed checken. Qua dekking, duur en gevoel vond ik 'm echt fijn. Dus ik ga die zeker voorlopig gebruiken. Hou ik mijn Chanel voor "bijzondere" dingen. (maar vind het soms zonde om die op te doen als ik gewoon even ga shoppen ofzo, dus dan kan ik de Catrice doen)
BarbaLala schreef:Ik zweet altijd als een malle met stappen, dus als het daarvoor werkt dan zou het me wat lijken, anders ook niet, want ik heb een egale huid gelukkig