Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole schreef:Ik heb ook zoiets gehoord.. Ze zitten 2 à 3 maanden maar wel telkens her te gebruiken..
Ik ben benieuwd
lesilla schreef:Ik ga het eens opzoeken![]()
Welke richtprijs zou je het dan doen?
Wel grappig ik leer hier echt veel bij
lesilla schreef:Daar denk ik dat er inderdaad markt voor is, zeker bij de jonge personen. Zal al beter zijn als bv veel haar zoals die van oh oh cherso die ze zelf innaaien
lesilla schreef:Hieruit leer ik het dus om het gewoon bij mijn dure kapper te doen. Dan ben ik 360-400 kwijt maar 200 euro weggooien heb je ook niks.
DeadxStar schreef:lesilla schreef:Hieruit leer ik het dus om het gewoon bij mijn dure kapper te doen. Dan ben ik 360-400 kwijt maar 200 euro weggooien heb je ook niks.
Ben ik het niet mee eens
Ik zie soms resultaten van hele dure kappers/extensions.. Wat ook niet bepaald mooi is.
Dat wil dus niet altijd wat zeggen. Ik betaal € 240,- (120 stuks), en ik heb nog nooit problemen gehad
Heb goed haar, doe er een maand of 5 mee (en mijn haar groeit redelijk snel!), en het blijft gewoon mooi
saroanda schreef:olaa ladiesHeeft er hier iemand al ervaring met tape-extensions? Ik zit er aan te denken om ze via ebay uit china te halen en bij mezelf als proef zetten om vervolgens klanten te werven. Ze blijven niet zo lang zitten als bijv. wax extensions, daarentegen zijn ze vele malen goedkoper en herbruikbaar.
Tootz schreef:wat voor pelletjes bedoel je precies lesilla?? Moest je 10 euro totaal afrekenen? of ook nog die 12,50 aan de TNT?
Ik zit net even de status van mijn luxy's te checken en die zijn gewoon ook al bij de douane! Dat gaat in elk geval een stuk vlotter dan de vorige keer (toen duurde het dik 2 weken voor ze uberhaupt gingen vliegen dankzij een vertraging met paypal) Nu nog zien te achterhalen waar mijn krultang zich bevind