Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:46

olaa ladies :wave: Heeft er hier iemand al ervaring met tape-extensions? Ik zit er aan te denken om ze via ebay uit china te halen en bij mezelf als proef zetten om vervolgens klanten te werven. Ze blijven niet zo lang zitten als bijv. wax extensions, daarentegen zijn ze vele malen goedkoper en herbruikbaar.

Nicole

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:48

Ik heb ook zoiets gehoord.. Ze zitten 2 à 3 maanden maar wel telkens her te gebruiken..

Ik ben benieuwd

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:51

Nicole schreef:
Ik heb ook zoiets gehoord.. Ze zitten 2 à 3 maanden maar wel telkens her te gebruiken..

Ik ben benieuwd

Wat ik overal lees is het 7 tot 9 weken, dus ik ga idd. uit van ongeveer 2 maanden. Het schijnt met name geschikt te zijn voor wat fijner/dunner haar. Ik heb nu al heel veel filmpjes op youtube gekeken, het erin zetten is echt een eitje volgens mij. Het verwijderen gaat ook heel gemakkelijk met een remover vloeistof. Ik gok dat het lang niet zo moi zal zijn als de duurdere extension. Maar misschien wel een gat in de markt voor dames die niet de portomonnee hebben voor de duurdere.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:52

Ik ga het eens opzoeken :j
Welke richtprijs zou je het dan doen?
Wel grappig ik leer hier echt veel bij

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:55

lesilla schreef:
Ik ga het eens opzoeken :j
Welke richtprijs zou je het dan doen?
Wel grappig ik leer hier echt veel bij

Ik heb wel prijzen in gedachten. Echter wil ik zelf eerst weten of de kwaliteit etc.. ok is. Ga dus zelf proefkonijn zijn en misschien nog wat vriendinnen. Richtprijs is i.i.g. onder de 100 euro.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:02

Daar denk ik dat er inderdaad markt voor is, zeker bij de jonge personen. Zal al beter zijn als bv veel haar zoals die van oh oh cherso die ze zelf innaaien

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:08

lesilla schreef:
Daar denk ik dat er inderdaad markt voor is, zeker bij de jonge personen. Zal al beter zijn als bv veel haar zoals die van oh oh cherso die ze zelf innaaien

Dat zou ook mijn doelgroep zijn. Iedereen wil denk ik wel een volle bos lang haar. Maar niet iedereen heeft daar het geld voor (over). Als ik de prijs-kwaliteit verhouding goed vind hoop ik dat het een gat in de markt is. Ik moet ook nog uitzoeken hoe het hergebruiken in z'n werk gaat etc...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:56

lesilla schreef:
Hieruit leer ik het dus om het gewoon bij mijn dure kapper te doen. Dan ben ik 360-400 kwijt maar 200 euro weggooien heb je ook niks.

Ben ik het niet mee eens :)
Ik zie soms resultaten van hele dure kappers/extensions.. Wat ook niet bepaald mooi is.
Dat wil dus niet altijd wat zeggen. Ik betaal € 240,- (120 stuks), en ik heb nog nooit problemen gehad :)
Heb goed haar, doe er een maand of 5 mee (en mijn haar groeit redelijk snel!), en het blijft gewoon mooi :j

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 18:59

Ik heb nu maar een proefpakket besteld bij indian gold.
Zo kunnen we bij m'n moeder kijken welk haar ze nu echt nodig heeft, en als we dat uitgedokterd hebben wil ik het zelf bij mijn moeder in gaan zetten.
Wellicht met microrings, maar misschien ook wel gewoon met waxjes.
Erger dan dit kan het zowieso niet worden, en ik denk dat ik het wel kan(heb vaak de kunst afgekeken ;) )
Ik knip haar haar ook altijd, dus ik weet ook een beetje hoe haar haar reageert enz.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 19:01

DeadxStar schreef:
lesilla schreef:
Hieruit leer ik het dus om het gewoon bij mijn dure kapper te doen. Dan ben ik 360-400 kwijt maar 200 euro weggooien heb je ook niks.

Ben ik het niet mee eens :)
Ik zie soms resultaten van hele dure kappers/extensions.. Wat ook niet bepaald mooi is.
Dat wil dus niet altijd wat zeggen. Ik betaal € 240,- (120 stuks), en ik heb nog nooit problemen gehad :)
Heb goed haar, doe er een maand of 5 mee (en mijn haar groeit redelijk snel!), en het blijft gewoon mooi :j

Ja inderdaad, duur betekent niet goed. Heb haar resultaten meermaals gezien daarom betrouw ik haar. En de extensions 360 valt nog mee van prijs vind ik. Maar een kappersbeurt ben je 50 euro kwijt tegenwoordig :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:33

Jeuj mijn luxy's zijn er! Wel lichter dan mijn haarkleur maar het gaat echt nog wel.
Alleen de pelletjes in het haar vind ik maar vies := is dat altijd zo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:35

saroanda schreef:
olaa ladies :wave: Heeft er hier iemand al ervaring met tape-extensions? Ik zit er aan te denken om ze via ebay uit china te halen en bij mezelf als proef zetten om vervolgens klanten te werven. Ze blijven niet zo lang zitten als bijv. wax extensions, daarentegen zijn ze vele malen goedkoper en herbruikbaar.

knip je ze dan ook in model? Want dat is natuurlijk wel belangrijk hihi

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 14:41

Ik heb trouwens tien euro tax betaald, viel me heel goed mee!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 15:14

wat voor pelletjes bedoel je precies lesilla?? Moest je 10 euro totaal afrekenen? of ook nog die 12,50 aan de TNT?

Ik zit net even de status van mijn luxy's te checken en die zijn gewoon ook al bij de douane! Dat gaat in elk geval een stuk vlotter dan de vorige keer (toen duurde het dik 2 weken voor ze uberhaupt gingen vliegen dankzij een vertraging met paypal) Nu nog zien te achterhalen waar mijn krultang zich bevind :')

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:58

Ik heb mail terug gehad van mijn kapster en die heeft contact gehad met haar leverancier.
En dat zou ws positief uitpakken voor me dus dan zou ik het toch bij mijn eigen vertrouwde kapster kunnen laten doen :):)
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan, kraaltjes of tape?
Ik ken het alle 2 niet namelijk....

@Vonneke: Goeie vraag, ik zou persoonlijk namelijk wel ergens weg willen dat het ook goed in model zit.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:59

Tootz schreef:
wat voor pelletjes bedoel je precies lesilla?? Moest je 10 euro totaal afrekenen? of ook nog die 12,50 aan de TNT?

Ik zit net even de status van mijn luxy's te checken en die zijn gewoon ook al bij de douane! Dat gaat in elk geval een stuk vlotter dan de vorige keer (toen duurde het dik 2 weken voor ze uberhaupt gingen vliegen dankzij een vertraging met paypal) Nu nog zien te achterhalen waar mijn krultang zich bevind :')

Ja huidschilfers witte kleintjes waarschijnlijk van de oorspronkelijke eigenaar :P

10 euro duane kosten dat was alles !

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:10

Ow jakke dat klinkt wel heel vies := In die van mij is me dat nooit opgevallen in elk geval... Misschien was je ze er wel zo uit?
Dat is wel een meevaller dat je maar 10 euro hoeft te betalen zeg!

Focussed: Heb jij nog aanraders qua masker oid voor de luxy's? Ik ben opzoek naar iets nieuws wat niet helemaal stijf staat van de rotzooi...

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:38

Huidschilfers? Nog nooit gedetecteerd in mijn exensions :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:40

Undefined schreef:
Huidschilfers? Nog nooit gedetecteerd in mijn exensions :P

Zal er een foto van maken straks :+

Maar moet ze toch wassen om bij mijn haar te laten passen.
Ze zijn wel echt mooi en zacht, morgen direct proberen ben zo benieuwd *\o/*

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:41

Ik begin kriebels te krijgen om weer een setje luxies te kopen :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:47

Neroo schreef:
Ik begin kriebels te krijgen om weer een setje luxies te kopen :=

Doen, lijkt me ook leuk om een iets andere kleur te kopen :P dan kan je die instant highlight doen

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:50

Probleem is dat ik de afgelopen maanden

- westernzadel
- 2 hoofdstellen inc bitten en teugels
- 3 westernpads
- 5 kussenhoesen inc vullingen
- blazer
- nieuwe tas
- nieuw opstaptasje
- 2 nieuwe shirtjes
- Bedsprei
- Dure oorbellen
- Glamourous gympies
- Nieuwe lamp
- Canvas

heb gekocht, dus moet van mezelf een beetje inhouden :')

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:22

Je kan ze vragen voor kerst of nieuwjaar?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:23

Dat is mss wel goed idee!

Heb ze net maar weer even in de was gegooid, kijken hoe ze dadelijk eruit zien haha :P

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:55

Ik wil ze ook graag bestellen.... Voor kerst :p dat ik ze hopelijk met kerst in kan....... Maar weet niet of ik dat red :p ofja, of de Luxys dat redden :\