appiesjappie schreef:aahh volgens mij houd de wii mij voor de gek!!!! bijna een kilo aangekomen?? oh neeeeej. Een weekendje beetje meer eten en je word meteen gestraft
dat denk ik nou ook altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amsterdam_30 schreef:@suuzepuus: lijkt mij geen volwaardig ontbijt en lunch!
Je avondeten kan echter magerder met bijv een tartaartje ipv een vette boomstam.
Het zijn maar goedbedoelde tips.
Op hoeveel kcal kom je?
Zie hier te vaak voorbij komen dat mensen te weinig gaan eten overigens.
1400 kcal is de minimum..
iejoor62 schreef:pirouetje schreef:Danique1990
Vinden jullie ook niet hoe ouder je word, hoe moeilijker je afvalt ?
Ik ben nu 44 en zelfs als ik niet zou eten, kan ik geen 2,5 kg afvallen op een week...
hoeft ook niet hoor, maar het gaat zo langzaam bij mij
Ik ben 48 en eerder ging het bij mij ook zo slopend langzaam (soms zelfs aankomen, terwijl je echt heel goed oplet wat ik at), maar nu gaat het op dit moment als een speer.
Morgen ben ik dus 2 weken bezig en afgelopen donderdag had ik even gespiekt op de weegschaal en heb 3 x moeten kijken of het echt waar was...........
5.3 kilo eraf !!! Dus mijn dag kon niet meer stuk, ben wel benieuwd of deze score morgen nog zo is, want je weet het maar nooit.
Nu ben ik van plan om heel veel kilo's kwijt te raken, want ik ben één van de weinigen geloof ik in dit topic die in de 3 cijfertjes zitten.
Maar ik geloof zeker dat als je 'wat' ouder bent het lastiger gaat, maar niet hopeloos hoor !!!