Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Ik ben echt een pechvogel geweest wat dat betreft.. Een opsomming van ellende van de laatste paar pagina's die ik allemaal heb gehad:
- JEUK
- pijn
- drains
- lelijke littekens (hypertroof, niet googelen)
- 6 weken op mn rug geslapen
- 6 weken last van de narcose
Maar echt, ik zou het zo weer doen!!!!!
Pebblesther schreef:Irre: maar als je een borstverkleining hebt gehad dan zijn bijna alle melkklieren doorgesneden omdat de tepel is verplaatst en als je dan een baby hebt dan heb je toch ook geen stuwing omdat je geen melk meer kán geven? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Dan zou je toch zeggen dat de borsten dan ook niet of weinig groeien bij iemand die een BVK heeft gehad en zwanger is.
Lotte: fijn dat het herstel zo goed gaat en dat het er netjes uit zag! Hoe lang is het ook alweer geleden dat je geopereerd bent? 2 weken toch? Heb je nu ook nog allemaal van die kleine hechtstrips op de littekens?
AnneXxX schreef:Ik meld me hier ook.
Ondertussen aan het wachten op een akkoord tot vergoeding van de verzekeraar.
Iemand enig idee hoe lang dit duurt? Ik zit bij de Amersfoortse
De pc zei dat hij er van uit ging dat het wel vergoed zou worden, hij had een aanvraag verstuurd naar de verzekeraar.
Helemaal blij dat er een brief van de Amersfoortse in de bus lag, was het omdat ik ook nog foto's + eigen verhaal moest insturen. Vind het nogal gek, foto's opsturen? Hebben andere van jullie dit ook moeten doen?