Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenK schreef:Lekker hoor Bom, weekend! Dit weekend is niet écht weekend voor mij. Morgen vroeg op, voor 10:30 moet ik beide paardjes gereden hebben. Daarna ff hardlopen en dan douchen, beetje tutten en naar het station. De trein naar Apeldoorn en dan met collega verder meerijden naar Düsseldorf. Daar de hele avond netjes doen ivm kerstfeest werk. Dan met z'n allen met de taxi naar het hotel, pitten en dan weer bijtijds op om te ontbijten en met collega terug te rijden, waar ik weer in mijn auto stap om naar stal te crossen en de paardjes te doen. Dan maandagochtend weer bijtijds op want dan heb ik weer (de laatste keer) training in Zwolle.
Fanneke schreef:Wat een drukte WenK!! Vanavond lijkt mij heel leuk, netjes naar het kerstfeest. Ik vind de kerstmarkten e.d. in Duitsland altijd erg sfeervol.
Heb net ff de HA gebeld, ik ben in juni geopereerd aan beknelde zenuwen in mijn duimmuis. Het gevoel in topje is sindsdien nooit terug geweest, ik heb er nu zo'n pijn aan het onderste gewricht. Kan ook niets vastpakken. Dit is ook de rede waarom ik meer dan een jaar niet heb gereden. Hebben ze woensdag pas plek!Sorry frustatie moest er ff uit.
Zo, ik ga mij in mijn werk storten, hoop nu eindelijk in de buurt van afronding te komen. Kids hebben erg vroeg vakantie dit jaar, dus het moet binnen een week klaar. Mocht ik even moeten ontspannen, dan zien jullie mij wel verschijnen!
Fanneke schreef:Ooh fijn Sas! Nu hopen dat het helpt!
Heel gevaarlijk Durante!Bij mij zou de boom binnen een dag leeg zijn!
Ik ga beginnen met de 10km !!!Zat net de lesjes uit te luisteren van de 5km onderhoud, hier haal ik niet echt uitdaging meer uit. Ik kom niet eens hijgend of zwetend thuis. Ik loop nog 1 lesje van de onderhoud vanmiddag, de 3x5 minuten, zondag 5km duurloop en dan maandag start ik met de 10 km.
Bij welke les was jij nou begonnen Bom?
SAKKIA schreef:Nou wil even melden dat mijn bloed helemaal goed was, mijn schildklier werkt iets te traag, dus daar moet ik elk jaar even opnieuw voor prikken. Je krijgt alleen hartkloppingen van een te snel werkende schildklier, dus dat is het sowieso niet.
Ik mag zometeen medicijnen ophalen voor mijn maag, die moet ik een maand lang slikken om de boel weer rustig te krijgen. Daarna gaan we kijken of het terug komt en zo ja dan meoten we even vervolgstappen bedenken.
Ben er blij meeHoewel een maand wel erg lang is en ik nogal laks ben met het innemen van medicijnen
Fanneke schreef:Zou, mag van mijzelf nog even op bokt. Net met neefje van 9 kerststukjes gemaakt. Hij is er blij meeHeb nog nooit zulke lelijke kerststukjes gezien
Heb hem ernstig verteld dat hij de kaarsjes niet op zijn kamer aan mag steken.
Die van mijzelf is wel erg mooi geworden, al zeg ik het zelf.Werkt best ontspannend
Berg met spulletjes over, maar geen oase meer. Dus we gaan morgen maar weer winkelen.
Fanneke schreef:Ooh Dan heb ik toch weer de verkeerde gedownload
Annemeik schreef:Hoihoi!
Even niet meer geweest omdat het lopen gewoon niet ging met het weer en de tijd in de week (24 uur in een dag is gewoon te kort...)
Heeft iemand er ervaring mee, met het opbouwen van niets (echt niets, plat liggen) naar weer gewoon hardlopen? Over een langere tijd natuurlijk.
Heb namelijk deze week een klaplong en een gebroken rib opgelopen, en de hele week plat moeten liggen. Ik mag nu weer wat rondscharrelen, en maandag voor controle. De fysio zei dat ik gewoon mijn gezond verstand moest gebruiken, kijken tot hoe ver ik kan en soms iets er overheen.
Maar heeft iemand ervaringen? En eventuele valkuilen die ik zou kunnen vermijden?