Wat heb je nu in je oor? Het is helaas niet goedkoop nee..
kelcy
Geplaatst: 24-01-11 21:38
bodycult is zeker goed! ik heb daar laatst naar me MD laten kijken omdat ik steeds al me steendjes verloor!
ondanks dat hij daar niet gezet was en ik gewoon de simpele tourist aan het uithangen was hebben ze me perfect geholpen en het vuil eruit gehaald wat er dus inzat!
toen heb ik daar maar een steentje gekocht want vond het anders ook maar stom en die hebben ze er gelijk muur vast ingedraaid!! gelukkig zit hij nu al weken muurvast!!
dus ja die shop is echt een aanrader!
Red_Savage
Geplaatst: 24-01-11 21:38
Ik vind persoonlijk een rook of een antitragus altijd wel leuk. misschien is dat iets voor je?
En waar ik zelf nog altijd over nadenk is om een tunnel in mijn kraakbeen te laten zetten. Is alleen niet voor iedereen leuk omdat het permanent is, en dus goed over nagedacht moet worden.
Fenrir
Geplaatst: 24-01-11 21:40
Ik heb momenteel alleen rechts een helix zitten, die zit er al jaren (ooit zelf gezet, geloof dat ik 13 of 14 was toen ). En 8mm stretches, wil binnenkort 2e gaatjes laten prikken maar weet niet zeker of het al in het kraakbeen zit of niet... Ik heb niet zoveel oorlel.
Rook vind ik idd ook tof. Tragus ook wel, wil 't liefst wat in m'n linkeroor.
Mijn vriend had een tunnel in zijn kraakbeen (conch), in zijn oorschelp dus. Is er ooit uitgeslagen in een pit bij 'n concert, en daarna is het weer dichtgegroeid... het gaatje niet (logisch, is immers kraakbeen), de huid wel, dus tegen het licht in schijnt zijn oor door.
Denk dat dat te druk wordt. 8mm stretch (wat al vrij groot lijkt met mijn kleine oorlel ) en een tweede gaatje... denk niet dat het heel mooi staat dan, een antitragus erbij.
Heeft er iemand misschien ervaringen met een derma(als ik het goed heb) achterin in je nek, onderrug of liezen?
mayniac_val
Geplaatst: 24-01-11 21:47
Gefeliciteerd Urselin!
Ik zit te twijfelen of ik weer een rook wil. Mijn vorige is uitgegroeid en ik vond het best lastig om de onderkant schoon te houden maar dat kan komen omdat hij verkeerd gezet was (voor m'n bioplex piercings moest ik naar een andere shop en die vonden hem niet goed gezet). Mis hem wel, vind het een super mooie piercing!
Twaalf
Geplaatst: 24-01-11 21:48
Fiffil: In combinatie met tweede gaatjes, stretches en antitragus zal het wel druk zijn idd. Lastig met kleine oorlellen! Innerconch misschien? Of heb je liever iets boven in je oor?
Bedankt voor de felicitaties
Mano88
Geplaatst: 24-01-11 21:49
Doet bodycult ook MD's zetten? kan er namelijk niets over terug vinden op de site..
Ik vind bovenin vaak mooier voor de verdeling, als er onder al wat dingen zitten en boven nog niks vind een rook ook wel erg leuk. En een tragus trouwens ook wel. Ga er sowieso nog even over nadenken, misschien vind ik nog een leuk plekje.
het was meer een loze oproep heb geen flauw idee wat ik wil namelijk maar weet wel DAT ik wat nieuws wil
Fenrir
Geplaatst: 24-01-11 22:00
Kan ook in delen idd, maar ik ben zo iemand die het nu wil hebbennnn *begerige oogjes*
Heel verslaafd ben ik niet, in de rest van mijn lijf komt niks. En een overvol oor zit ik ook niet op te wachten. Ik wil echt iets wat de boel aanvult, niet gewoon iets wat er leuk zit op een random plek.