Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:33

Prima hoor! Het lucht al op om even mijn gal te spuwen!

Ik ga nu eens koken!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:41

Was ff bezig met fotootjes uploaden op hyves en kon jullie deze echt niet onthouden :o

Afbeelding

Angela, gelukkig heb je nog ruim een jaar om erover na te denken :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:42

oooohhh *smelt* wat schattig!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:54

aaaawhh ... wat een schatje ! :D

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:19

Bom wat een schatje zeg :+:

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:30

Dank dank namens Poezel :D Verder heeft ze pitbull neigingen en lijdt aan kleptomanie := Ze neemt van alles mee de trapkast in waar haar eten staat en de poepdoos.

Morgenochtend weer lopen, lekker schema 8-6-4-2 waarvan de 8 joggen, 6 jog/matig, 4 matig, 2 wedstrijd tempo. Daartussen 2 wandelen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:35

_O- Die jeugd van tegenwoordig toch ook he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:05

Ahhhh, wat een schattig katje!

Hier kwam net de postbode met speeltjes voor de katten. Die dingen van kong vinden ze helemaal geweldig! Heb nu een worstelspeeltje voor onze wilde kater gekocht en een ratelspeeltje met staart voor ons poesje.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:10

Wat een schattig katje :+:

Ik heb net de eerste training van Renate gelopen, ging heel makkelijk eigenlijk :)
Is m'n basisconditie toch nog een beetje goed _O-

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:49

Ik zoek ook nog speeltjes die écht aanslaan bij onze kat. Ze heeft overgewicht en speelt het liefste op haar rug :')

Met een eendagskuiken kan ze heerlijk spelen en een speelgoedmuisje heeft heel kort even aandacht. Maar zoek nog iets wat ze echt leuk vind voor langere tijd (behalve zo'n rood lampje, hou ik niet zo van, gaan ze iets teveel van over de flos :+ ). Tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:59

Kong!!!! De nylon kong is na een jaar nog steeds favoriet!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 20:29

Als het goed is kan ik mijn startnummer dit weekend ophalen voor de 4 mijl .. :D ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook bij !! :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:01

Jee wat gaan jullie snel!!! En wat leuk dat jullie allemaal aan hetzelfde evenement mee doen! :D Dat worden veel finishfoto's!

Ik kibbel meer met mijn manager dan met mijn eigen man. Dus de 7 magere jaren gaan nu beginnen? >;) Zal hij blij mee zijn, hij moet wat kilootjes kwijt! _O-

Nou, mijn motivatie is weer flink omhoog geschoten! Niet dat hij minder was geworden, maar alleen maar nog beter. Net op afstandmeten.nl gekeken en zit nu op 4.9 km met les 13 van STR. 3x5 minuten lopen, en geen moeite, ademhaling prima, spiertjes prima, helemaal super! Vandaag zei een collega: jee Marijk, je ziet echt dat je al goed bent afgevallen! *\o/*

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:05

Aaawh das echt heel fijn om te horen he Fanneke !! Dan weet je waar je het ook voor doet !! :D

Ik kreeg het vandaag ook te horen van mijn tante, die was er zelfs van geschrokken zoveel als dat ik kwijt was ..

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:07

I AM BACK. *\o/* *\o/* *\o/*

ik ben vanavond weer begonnen met lopen.
denk toch wel dik 2 maanden niet meer gelopen te hebben,tijd gebrek en toch ook wel motivatie die ver te zoeken was.

maar de drang om te lopen bleef,en heb er vanavond aan toe gegeven. :D
heerlijk was het.
ben maar gewoon bij lesje 1 begonnen van dutchrunners. geloof dat ik was gestopt bij les 15......
daarvoor tot les 27 van start to run gelopen,en paar keer de 5 km vol gelopen.

maar nu dus weer terug bij af. :P
heb na het lopen ook nog 15 minuten op de spinning fiets gezeten,nu moe maar voldaan. +:)+
ik zal eens even gaan lezen wie er hier allemaal nog zijn. 8-)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:37

Heeeeeey Heidi welcome back! Goed dat je weer bent gaan lopen :j hoe is t met Willem? Nog kreupel of alweer volop aan t trainen?

Net lekker op knollie gereden en nu heerlijk op de bank onder een dekentje met een wijntje voor de buis kijken naar wk dressuur op Eurosport :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:38

hetbommeke schreef:
Was ff bezig met fotootjes uploaden op hyves en kon jullie deze echt niet onthouden :o

[i mg]http://94.100.122.92/1116200001-1116250000/1116216401-1116216500/1116216401_5_6Fuj.jpeg[/img]

Angela, gelukkig heb je nog ruim een jaar om erover na te denken :D

Lief!! :+:

Heb vanavond weer gelopen, maar hield de training niet vol. :\
Werd al snel misselijk, jammer.. maar denk dat ik te snel na het eten ben gegaan.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:44

heeeeeeeeeeey bom. :D
as maandag mag ik willem laten draven,en dan zal ik weten of hij nog kreupel zal zijn of niet.
hij mag nu alleen maar stappen,staat wel gewoon lekkerbuiten overdags,maar wel maar op een klein stukje wei.
verzet iedere dag zijn draadje zodat hij wel lekker grasjes kan eten. :D
merk wel aan hem dat hij te veel energie krijgt nu hoor,dus hopelijk mag hij van af maandag weer gassen.(wel weer langzaam opbouwen natuurlijk. ;) )
mis het rijden echt heel erg......maar het belangrijkste is dat hij weer 100%goed komt.

ik ga ook zo nog even lekker lui op de bank zitten.
heb gisteren dressuur op tv gezien.
vriend lief zit nu te zappen,wil hij toch niet zien haha

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:46

Bom! Wat een heerlijk ding joh, dat katje! Schitterende kleuren! :j

Ben net terug van training en we hebben een duurloop gehad van 11,5 km, ging heerlijk.

Leuk dat er zoveel mensen zijn die de 4mijl gaan lopen!
Denk dat ik een shirt laat maken met MamboBeach... :roll: :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:46

Goed zo Amazone!!! *\o/* Je moet even de drempel over en dan....
Ooh Bom, zie nu pas de foto!! <3 Wat een schatje!! Je kan toch niet boos worden op zo'n kleintje als die wat uitvreet! :j
Fijn om te horen hè Dreetje!? Al is er bij mij niet zo heel veel gewicht af, ik ga er ook maar vanuit dat het steeds meer spier wordt. :j

Ik ben ook aan het kijken voor een ladiesrun in december, ik moet dan goed en wel op de 5km zitten en wil eens een ladiesrun proberen. Waar halen jullie de data vandaan? Zat net op hardloopkalender.nl, daar werd ik niet wijzer van.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:50

Wat een schattige foto bom :j

Ik kon pas heel laat eten, dus pas heel laat lopen ook, heb het even verschoven naar morgen maar een flink stuk even gewoon gewandeld :j Was er heerlijk weer voor trouwens, even uitwaaien en alle sores van het werk vergeten :j

Angela, ik kan me wel voorstellen dat het benauwd hoor :o Ik denk dat we een beetje hetzelfde gevoel hebben :o Alleen ga ik niet trouwen, maar misschien samen een huis kopen, heel wat anders uiteraard,maar ik denk dan, wat nou als het mis gaat hoeveel ellende komt daar wel niet van :n Daar komt bij dat mijn vriend een slechte nadenker is :+ Hij overziet van de risico's en de consequenties niet en dan moet ik weleens als schooljuf optreden zeg maar.
De laatste paar dagen hebben we het echt heel erg leuk en goed, we hebben besloten hier nog even te blijven wonen en te wachten op ons nieuwe droomhuis :j We hebben het goed zo, wonen goedkoop en groter hoeft ook niet want we zijn toch nauwelijks thuis.......
Dat geeft mij gewoon heel erg veel rust nu, ik word al heel erg zenuwachtig van mijn werk op het moment, dat loopt totaal niet. Mijn mannen vliegen elkaar constant in de haren en komen dan bij mij weleens uithuilen. Maar ik kan en mag geen partij trekken hierin en dat is heel erg moeilijk want ik wil zo graag dat ze me lief vinden :') Dat heeft zijn weerslag op mijn humeur en daar mag mijn vriend nooit de dupe van worden :n Daarkomt nog bij dat mijn vreind een hele negatieve denker is. Maar we hebben sinds zondag de regel dat hij zijn dag mag vertellen maar hij moet beginnen en afsluiten met eem positief verhaal en dat gaat eigenlijk heel erg goed, ik merk dat hij door het doen van zijn positieve verhaal eigenlijk vergeet al het negatieve nog te vertellen :+

Nou ja het komt gewoon vast allemaal goed, zowel bij jou als bij mij, het leven is gewoon soms niet helemaal zoals je het wilt of verwacht ;)

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:59

MamboBeach schreef:

dat wilde ik dus ook doen met een vriendin maar wordt er niet wijs uit hoe ik dat het best kan doen .. hebben jullie er al voor gekeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:05

Thanks Sakkia, voor je lieve woorden. Doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik zal het toch maar bespreekbaar maken een keertje...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:06

Hey Sakkia, dat negatieve herken ik. Ik kan daar zo slecht tegen! Heb het hier ook wel eens aangekaart hoor!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:07

Dreeetje schreef:
MamboBeach schreef:

dat wilde ik dus ook doen met een vriendin maar wordt er niet wijs uit hoe ik dat het best kan doen .. hebben jullie er al voor gekeken?

Via internet ofzo?