Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verder heeft ze pitbull neigingen en lijdt aan kleptomanie
Ze neemt van alles mee de trapkast in waar haar eten staat en de poepdoos.
Die jeugd van tegenwoordig toch ook he!

). Tips?
ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook bij !!
Dat worden veel finishfoto's!
Zal hij blij mee zijn, hij moet wat kilootjes kwijt!

hoe is t met Willem? Nog kreupel of alweer volop aan t trainen?
hetbommeke schreef:Was ff bezig met fotootjes uploaden op hyves en kon jullie deze echt niet onthouden
[i mg]http://94.100.122.92/1116200001-1116250000/1116216401-1116216500/1116216401_5_6Fuj.jpeg[/img]
Angela, gelukkig heb je nog ruim een jaar om erover na te denken

)
Je moet even de drempel over en dan....
Wat een schatje!! Je kan toch niet boos worden op zo'n kleintje als die wat uitvreet! 
Was er heerlijk weer voor trouwens, even uitwaaien en alle sores van het werk vergeten
Ik denk dat we een beetje hetzelfde gevoel hebben
Alleen ga ik niet trouwen, maar misschien samen een huis kopen, heel wat anders uiteraard,maar ik denk dan, wat nou als het mis gaat hoeveel ellende komt daar wel niet van
Daar komt bij dat mijn vriend een slechte nadenker is
Hij overziet van de risico's en de consequenties niet en dan moet ik weleens als schooljuf optreden zeg maar.
We hebben het goed zo, wonen goedkoop en groter hoeft ook niet want we zijn toch nauwelijks thuis.......
Dat heeft zijn weerslag op mijn humeur en daar mag mijn vriend nooit de dupe van worden
Daarkomt nog bij dat mijn vreind een hele negatieve denker is. Maar we hebben sinds zondag de regel dat hij zijn dag mag vertellen maar hij moet beginnen en afsluiten met eem positief verhaal en dat gaat eigenlijk heel erg goed, ik merk dat hij door het doen van zijn positieve verhaal eigenlijk vergeet al het negatieve nog te vertellen