Ik wil naar de paarden gaan en woensdag heb ik tekenles
Maandag ga ik trouwens kennis maken met mijn nieuwe behandelaarster in breda, ben ook benieuwd wat zij gaat zeggen en zo. Het schijnt een nieuwe psychologe te zijn. Daarnaast krijg ik ook weer een nieuwe psychiater omdat Bernd stopt met ambulante clienten, maar daar heb ik verder nog niks over gehoord. Ik hoop in ieder geval dat ze een beetje aardig zijn...
Maaaike
Geplaatst: 28-01-11 21:03
Jeetje, wat een hoop wijzigingen en veranderingen. Knap dat je daar zo nuchter onder lijkt.. Of is dat maar schijn ?
concetto
Geplaatst: 28-01-11 21:04
komt goed girl! Vind het al superknap dat je zover gekomen bent!
Ik herken het.. maak er nu ook maar gebruik van nu het goed gaat.. Zal er iets in de lucht hangen dat we ons goed voelen.. Hopelijk blijft dat nog even in de lucht hangen!
Vandaag kenis gemaakt met mijn nieuwe behandelaar van het GGZ. Gelukkig loopt het directe contact met het RIB en heb ik verder weinig met haar te maken want de klik is er niet bepaald. Ze stelde ook allemaal vragen over mijn GGZ-verleden die erg pijnlijk waren en er niet toe deden. Ze deed ook moeilijk over het opstellen van het behandelplan omdat ik en winnie daar een uitzondering in willen. Hopelijk neemt ze dat wel gewoon op in het behandelplan.
vandaag was ook wel goed er is alleen niet veel terecht gekomen van het mesten
En de bak is idd te nat, de paarden zakken (als het niet vriest) tot halverwege hun pijnbeen weg. En zeker voor die jonge paarden is dat eigenlijk te zwaar....
Anoniem
Geplaatst: 01-02-11 23:02
Citaat:
vandaag was ook wel goed er is alleen niet veel terecht gekomen van het mesten
Je hebt vast iets anders leuks gedaan dan in de poep roeren
We hebben maar 3 van de 8 stallen gemest Nu zijn het wel potstallen, dus je bent er wel even mee bezig. Maar normaal mesten we ze alle 8 op een dag. Verder zijn we naar de knollen geweest die in de verschillende natuurgebieden staan en heel veel water gegeven
Het is op zich wel goed gegaan, alleen ben ik nu heel erg aan het twijfelen of ik het wel moet doen... Ik had vandaag het gevoel dat ik alle antwoorden gaf die ze wilden horen, omdat ik wist wat ze wilden horen. Nu ben ik dus bang dat het hetzelfde als de deeltijd die ik 1,5 jaar heb gevolgd. Daar ben ik ook niks mee opgeschoten. Bovendien gaat het nu redelijk goed en vind ik dat je niet moet gaan prikken in iets dat goed gaat. Daarnaast weet ik niet of ik me aan hun structuur kan gaan houden en denk ik dat ik me daardoor ook slechter ga voelen. En ik wil me niet slechter gaan voelen, ik wil me juist beter gaan voelen. Ik voelde me vandaag ook niet bepaald op mijn plek, alsof ik me er te goed voor voelde. Twijfel, twijfel dus....
Maar ik heb nog een paar weken om na te denken en dan hoor ik of ik aangenomen word of niet. Als ik aangenomen word kom ik in de kennismakingsgroep terecht totdat de echte opname begint, dan kan ik het ook nog aankijken.
tiwi1969
Geplaatst: 04-02-11 19:00
Het is toch logisch dat je twijfelt, een langdurige opname, met alle regels die daarbij horen, is niet iets wat je zomaar doet. Juist daarom is er de kennismakingsgroep. Een voorbereiding op de opname, daar zul je je vast zekerder gaan voelen zodat je de opname aan kunt.
Je weet pas zeker dat het niet goed gaat wanneer je het geprobeert hebt Brom! Het zou zonde zijn om het nu op het laatste moment nog af te blazen. Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar je bent nu al zover gekomen. Vraag desnoods nog een extra gesprek aan
Maaaike
Geplaatst: 04-02-11 19:45
Ik denk dat het logisch is dat je twijfelt. Het is een grote stap die je dan evt. gaat maken. Dat doe je niet zomaar.. dat roept een hoop vragen en twijfels op.. Als je aangenomen wordt, kan je toch in de kennigsmakingsgroep instappen. Dan ervaar je het echt. En het zal heus geen pretje worden in het begin. Verandering van omgeving, structuur, regels en afspraken etc. Maar zoals Cayenne zegt, je weet pas zeker dat het niets is, als je het geprobeerd hebt !
Ik ga het ook nog even aankijken, áls ik aangenomen word natuurlijk.
Het voelt alleen nu nog niet goed, misschien verandert dat nog.
bromfiets
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-11 19:21
Even een update van mij.
Ik ben vandaag gebeld door de Wende en ik ben niet aangenomen omdat ik niet stabiel genoeg zou zijn. Nu was ik al heel erg aan het twijfelen of de wende wel was wat ik wilde en ze hebben het op deze manier een stuk makkelijker voor me gemaakt. Ik ga vrijdag even met Winnie overleggen wat we nu moeten gaan doen, maar ik denk dat ik op deze voet verder ga. Het gaat namelijk hartstikke goed
Een groot deel daarvan komt voort uit het feit dat ik een paard aan huis mag gaan zetten, het is nog wel toekomstmuziek maar ik heb nu iets leuks om naartoe te leven en dat maakt dat ik helemaal opgeleefd ben. Ik heb ook echt zin om dingen te ondernemen. Helaas kan ik bij mijn verzorgpaarden nog niet echt aan de slag omdat de bak nog te slecht is. Maar ik ben nu ook begonnen met 1x per week op de manege te rijden, bevalt erg goed en ik heb weer op een paard gezeten. Dat maakt de stap wat kleiner richting de 8 paarden die dit jaar ingereden moet worden