Aaaahhhh spannend! Zou wel lekker zijn, dan ben je daar vanaf. Da's toch de oudste?
amazone77
Geplaatst: 16-07-10 20:22
ja ben al van af vorig jaar februarie bezig pff heb het zwembad nu voort wel gezien haha ook hij heeft het voort wel gehad. als hij morgen zn briefje niet haald,dan heeft hij woensdag nog een kans,volgende week zaterdag is het diploma zwemmen......als hij het nu niet haalt,dan pas na de vakantie weer. hoop echt dat ie op mag.
haha, ken het, wij zijn sinds dit jaar januari bezig met de oudste, zit nu in het 2e kleurtje/groepje, moet er nog 3 en dan gaat ze voor A, zal echt blij zijn als we daarmee klaar zijn. en dan inderdaad door met nr 2.
heb sterre beloofd dat als ze haar B heeft dat ze daarna iets mag doen wat ZIJ leuk vindt, zegt ze: ik wil op balletles..... ze mag alles als het maar met paarden te maken heeft
amazone77
Geplaatst: 16-07-10 20:28
haha ja hier ook,eerst afzwemmen en dan een ''hobby'' pa wil dat ie gaat voetballen,maar dan mag hij op zaterdag ochtend langs het veld gaan staan. ik heb het nu al anderhalf jaar gedaan. maar het is geen manneke voor de voetvbal. ik vind hem meer iets voor de scouting maar hij mag het zelf weten.(al zegt pa''als het maar NIKS met paarden is'' zal hem met mijn kleine meid niet gaan lukken,het virus zit al tot aan het bot er in. al zal ze ballet ook wel erg leuk vinden denk,vooral de roze tutu
de jongste voetbalt al iedere avond met pa in de tuin, hij kan volgens mij nu al beter voetballen dan z'n pa maar daar is ook niet zoveel voor nodig, manlief doet niet voor niets aan hardlopen, redelijk "save" sport
en hier hebben ze de keuze - dressuren - springen - voltige - mennen - samengesteld - paardenvoetbal - polo
Vanochtend training 12 van run to day gedaan. Merk dat de langere stukken lopen geen probleem zijn.. alleen ik vind het lastig om mijn ademhaling goed te houden.. Ga dan ineens hoog ademhalen, terwijl ik helemaal niet buiten adem ben. Heb geprobeerd via neus in, mond uit maar dat wil nog niet altijd even goed lukken.
Tips zijn van harte welkom!!
_Rosa
Geplaatst: 17-07-10 19:51
jeetje wat een hoop geklets hier weer Gezellig dames! Ik hoop nu toch echt morgen weer het lopen op te pakken
Jeetje die auto.... pff dat is niet niks zeg!
@Bom: hoe gaat het met de wond?
@amazone: hihi je bent helemaal weg van je Willem he! Ik moet steeds zo lachtem om die naam, mijn shet heet Harry
Sherida, dat probleem ken ik, ik adem tijdens het lopen alleen maar door mijn mond in een constant ritme. Geen idee welk ritme, zodra ik alleen maar denk aan het woord 'ademhalen' gaat het al fout, dus dat heb ik voorlopig maar even opgegeven.
Rosa, alles dicht en ben weer lekker aan bezig.
O die namen... Willem en Harry, geweldig!
Morgen lesje 4 met Renate op het programma Maar goed dat ik vandaag niet hoef te lopen, gister 10 km door de duinen gewandeld bij Schoorl, daarna wat gedronken en gegeten bij een strandtent in Bergen aan Zee en nu wat stijf van het wandelen, voel het in mijn kuiten.
Vanmiddag een lekker buitenritje maken met Zorro aka Snorrie Knorrie
amazone77
Geplaatst: 18-07-10 12:02
rosa@ I LOVE WILLEM haha ja ben erg gek met hem. al heb ik gisteren avond veel op hem gevloekt.....hij was niet voor rede vatbaar gisteren aan de ene kant van de bak merries met veulens,en aan de andere kant van de bak 2 hengsten........had dus totaal geen oog voor mij.
maar als ik met hem wedstrijden wil gaan rijden,dan zal hij toch echt moeten leren om tussen andere te rijden. het valt voor hem ook allemaal niet mee he? zo word er bijna 12 jaar niks tot niet veel mee gedaan,en zo zit er al 2 maanden een blonde muts op zn rug te bonken,en die verlangt dan ook nog ff dat hij het allemaal goed doet. maar ik sta er echt van te kijken hoe goed hij het allemaal op pikt en begrijpt......bijzonder paardje die willem jou shet heeft een hele leuke naam
ik wilde vanmorgen eigenlijk lopen,maar was lui heb tot HALF 11 in mn bedje gelegen heerlijk! misschien dat ik vanavond nog even ga. fijne dag allemaal vandaag en geniet van het mooie weertje.
Hi dames Ik heb gisteren ipv vrijdag les 5 gelopen van Renate een dagje gesmokkeld dus.. Bommeke je loopt in Lesje 5 viel me best zwaar maargoed op naar de volgende!
Nicky, voorlopig lig jij nog steeds een lesje voor Weet dat les vier 7x2 min lopen is en daartussen 2 wandelen. Wat is les vijf? Kan ik me daar vast geestelijk op voorbereiden
@ Sakkia, heb jij gevoltigeerd bij riol? Ben ik je vast wel eens tegen gekomen op wedstrijden
Ik ben weer terug van het ponykamp. Ik zou nog een week begeleiden, maar heb dit afgezegd. Er waren voldoende begeleiders en ik ben echt helemaal verrot van het kamp! (er waren veel kinderen die én niet konden rijden én daar via het PGB aan het kamp deelnamen). Straks weer een rondje rennen. Weer een week geleden, dus ik ben weer erg benieuwd! Eerst mijn nieuwe troef naar huis halen!
@ amazone, ik ben ook zo'n muts die nu van een iets oudere arabische dame verlangd dat ze even haar best moet doen om tussen de hekjes door te huppelen. Gek genoeg pakt ze het al met al helemaal goed op. Ze vindt sommige dingen wel heel moeilijk nog, maar over het algemeen gaat het al zoveel beter als in het begin!
_Rosa
Geplaatst: 18-07-10 14:42
@Bom: super joh, fijn dat het allemaal goed is afgelopen!!
@amazon: hihi zo te horen is Willem ook stoer het valt inderdaad niet mee voor ze om dan de aandacht erbij te houden! Die van mijn is ook erg gevoelig voor andere paarden Ja stoer he die Harry Harry gaat wel eens mee hardlopen
@mirkim: dat is inderdaad zwaar dan zo'n week! Succes met lopen
Haha, die van mijn is een ruin en die is al heul erg met z'n omgeving bezig, maar goed dattie geen hengst meer is
Nicky, mijn dank is GROOT!!! Ik ga 't zo 'ns effies bekijken wat me allemaal te wachten staat
Roane
Geplaatst: 18-07-10 17:11
Sorry dat ik hier even niet zo veel geweest ben, heb erg veel aan m'n hoofd nou en hardlopen dreigt een beetje ondergesneeuwd te raken.
Willem is sexy! heel mooi kleurtje ook! En natuurlijk zijn Haflingers geweldig, MUAHAHHA, ik weet er alles van!
Ik ben gisteren terug geweest naar de hardloopwinkel, waar de meneer eerst niet snapte waarom die schoenen niet lekker liepen, maar ik weigerde het nog eens te proberen. Dus op zoek naar andere schoenen, hij wilde me uiteindelijk roze asics aansmeren die ik níet lekker vond zitten bij de hak, maar dat zou wegtrekken; ik wilde het er niet op proberen. Huilen stond me dichterbij dan lachen; door de situatie hier heb ik een heeeel kort lontje op het moment en irritatie schoot omhoog bij mij. Stond op het punt te zeggen dat ik gewoon m'n geld terug wou en wel naar een ander zou gaan maar uit goed fatsoen ben ik gebleven.
Ik heb nu een stel zilver-geel-zwarte mizuno's, en gister tijdens het testritje van 30 minuten liepen ze lekker en bleven ze ook lekker zitten. Vanavond een rondje van 35 minuten, kijken hoe ze het houden.
Dames! Hier alles goed met iedereen zo te lezen? Mijn enkels voelen momenteel redelijk goed aan, ik ga vanavond heeeeeel rustig aan proberen weer stukjes te rennen. Ik twijfel tussen de eerste start to run les, of gewoon zelf even hobbelen...
Anouk las dat de fotoshoot heeeeeeel goed is gegaan. Ben echt benieuwd En nogmaals, vind je heeeeeel dapper! Wat een k*twinkel, alsof die man weet wat jij voelt Hoop dat ze lekker blijven zitten. Heb ook Mizuno's en vindt ze heeeeeeerlijk lopen, maar ja... dat wil niet veel zeggen.
Loesje, ik zou 1e les van S2R doen en niet meer. Als je zelf gaat hobbelen heb je kans dat je al snel té veel gaat doen. En mocht het niet goed gaan, naar de HA!!!!! Dan is er iets niet in de haak
Nicky, ik ga het schema even uitprinten, het is zeer duidelijk. Thanks!