geniet maar lekker van je avondje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ze mag alles als het maar met paarden te maken heeft
ik heb het nu al anderhalf jaar gedaan.
zal hem met mijn kleine meid niet gaan lukken,het virus zit al tot aan het bot er in.
maar daar is ook niet zoveel voor nodig, manlief doet niet voor niets aan hardlopen, redelijk "save" sport 
de keuze is reuze
Maar goed dat ik vandaag niet hoef te lopen, gister 10 km door de duinen gewandeld bij Schoorl, daarna wat gedronken en gegeten bij een strandtent in Bergen aan Zee en nu wat stijf van het wandelen, voel het in mijn kuiten.
haha ja ben erg gek met hem.
aan de ene kant van de bak merries met veulens,en aan de andere kant van de bak 2 hengsten........had dus totaal geen oog voor mij.
heb tot HALF 11 in mn bedje gelegen
heerlijk!

Weet dat les vier 7x2 min lopen is en daartussen 2 wandelen. Wat is les vijf? Kan ik me daar vast geestelijk op voorbereiden

Eerst mijn nieuwe troef naar huis halen! 

het valt inderdaad niet mee voor ze om dan de aandacht erbij te houden! Die van mijn is ook erg gevoelig voor andere paarden 

heel mooi kleurtje ook!

las dat de fotoshoot heeeeeeel goed is gegaan. Ben echt benieuwd
En nogmaals, vind je heeeeeel dapper! Wat een k*twinkel, alsof die man weet wat jij voelt
Hoop dat ze lekker blijven zitten. Heb ook Mizuno's en vindt ze heeeeeeerlijk lopen, maar ja... dat wil niet veel zeggen.