Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leinearthur schreef:Hallo allemaal,
Gister wou ik de uitgroei weg werken in mijn eerder geblondeerde haar(toen met kruidvat eigenmerk) met de verf van het merk Garnier. Ik dacht, ik koop eens een duurder merk die is vast beter. Maar in tegendeel. Er was niks aan mijn haar veranderd behalve dan dat het blond nog blonder was geworden. Maar mijn donker bruine uitgroei is niks lichter geworden.
Wat is nu verstandig? Gewoon nog een keer verven maar dan gewoon weer met de kruidvat eigenmerk verf die de vorige keren wel goed zijn werk deed?
MightyJoe schreef:Dan zie je heel erg de overgang.. ik heb dus heel erg veel en dik haar en bij mij zag het er niet uit. Ik moest dan eerst mijn eigen haar en de extensions krullen waar ik in totaal dan 1,5 uur mee bezig was.. en als de krullen eruit zakten was het vreselijk.. Met stijl haar had ik een beetje dit effectwel wat minder maar zag er niet uit
http://www.youtube.com/watch?v=dwC4NlwdvKA
Dominique_96 schreef:Ik vraag niet wat je er van vindt, alleen of dit mogelijk is, en of het eventueel staat bij een ovaal hoofd.
xDramaQueen schreef:Dominique_96 schreef:Ik vraag niet wat je er van vindt, alleen of dit mogelijk is, en of het eventueel staat bij een ovaal hoofd.
een mening geven mag, het is namelijk een openbaar forum en om daarachter te komen, moet je het gewoon proberen, een kapsel heeft niet alleen met je gezichtsvorm te maken, ook uitstraling, ogen, etc.
jesito schreef:Ik ga altijd in duitsland mijn verf halen daar heb je merken van schwarzkopf 3,55 en l'oreal voor 5,60
Dit zijn gewoon de echte merken en geen imitatie en die zijn hier meer dan 10 euro en lóreal zit vaak al tegen of ver de 20 euro.
Ik verf mijn haar zelf of ik nu lang of kort haar heb.