Ik heb vorige week brandwonden opgelopen aan mijn voet (beetje dom..) dus kon niet fietsen terwijl ik dit weekend juist gepland had om een lekker rondje te maken. Hopelijk aanstaande weekend wel, want het gaat de goede kant op.
Zondag hebben wij een tijdrijtest, doel is boven de 40km/h gemiddeld te rijden! Wil namelijk mezelf kwalificeren voor het dreamteam (de beste zwemmer, loper en fietser gaan starten als trio in een wedstrijd), want daarmee kan ik misschien in het 2de divisie team komen volgend jaar
Dus nu lekker rust, benen waren goed kapot van een week heftig sporten..
Pffff.. net zwaar afgemaakt door mn trainer; eerst 90 jumpsqauts en dan 500 meter sprinten, toen 50 jump lunches, weer 500 meter sprinten en dat een kwartier lang was de warming up Hoop dat de spierpijn gaat meevallen zondag!
Er zit in principe verband omheen (Ik kan dus ook geen hakken aan, heel fijn als je netjes gekleed op je werk moet verschijnen ). Maar goed de vraag is natuurlijk of dat niet gaat schuren / broeien in mijn fiets schoenen, maar ik ga er iets op verzinnen.
Ik fiets momenteel niet helaas, woon voor een paar maand in Madrid en geen fiets ter beschikking. Al is het wel prachtig hier in de omgeving met bergen, zie hier overigens wel heel veel wielrenners. Wel begonnen met hardlopen hier met de lessen van evy.
Hardlopen is ook leuk!!! Heel anders dan fietsen he... zo stom: als je een goede conditie hebt met fietsen, betekent dat niet automatisch dat je ook fijn kan hardlopen!
haha ja heel raar heb echt geen conditie met hardlopen ga helemaal kapot. Weet niet of t zwemmen op mij slaat, maar in madrid kan je echt nergens zwemmen :p
Ik had helemaal geen zin meer om te fietsen Maar ik moest van mezelf minstens 20 km fietsen. Uiteindelijk toch 35 km gefietst en nu lekker op de bank. Wel meer pijn in mijn lijf op mijn racefiets (schouders, nek, rug), toch echt tijd voor die kortere stuurpen
Beter dan in mijn paardrijlaarzen (Voor het fietsen heel fijn, maar aangezien ik weer gewoon elke dag wil rijden en er na 2 weken wel klaar mee ben zonder laarzen... iets minder fijn).
Ja! Inmiddels drie rondes op gefietst. Eerste ritje 25 km, ging prima. Veel meer "vrijheid" dan een herenzadel Na 20km voelde ik wel exact waar mijn zitbeenknobbels zich bevinden. Dag erna weer dezelfde ronde van 25km, en de eerste paar honderd meter kon ik niet op mijn zadel zitten. Pijn! Haha. Even erdoorheen en later ging het weer beter. Gisteren weer gereden, een week later, en ook dit ging eigenlijk heel goed. Ik voelde het wel, maar ik denk dat het ook even een kwestie van wennen is.
Aangezien het hier niet zo best weer was de afgelopen uren.. ben ik maar even op de spinningfiets gestapt! Toch ook best wel weer zwaar, als je na ik gok zo'n anderhalve maand niet spinnen ineens hetzelfde programma als daarvoor wil draaien
Kortom, kapot en nu is het mooi weer, haha.. Spaghetti staat klaar, jum!