Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Vandaag:
O: 1 vk met sandwichspread (haast!)
Met de trailer en paard op stap geweest. Heerlijk bosritje gemaakt. Daarna nog op stal bezig geweest met mesten en hooibalen sjouwen.
T: koffie en 2 kaneelstokjes (van bladerdeeg, geen grote koekjes gelukkig, maar hé het is zondag)
L: 1 vk met sandwichspread en 2 cracottes met 20+kaas
T: ?
12 minuten hardlopen en wandelen volgens beginnershardloopschema.
A: 3 vk-tosti's met 20+kaas en ham, en zelfgemaakte tomatensoep
_Lizzy_ schreef:juudii5 schreef:oeh dat is wel heel weinig heb ik het idee?
Oei foutje.. 529 ipv 749 caloriën.
Ik had neer gezet dat ik 12 schaaltjes aardbijen op heb ipv 12 stuks.
Anna-Jelly schreef:Ik denk dat je ergens wat vergeten bent Lizzy! Heb je wel al het vet (boter en bakboter) meegerekent?
Ik lig al lekker met een kopje thee en de flap in bed, ben kapot van een weekendje niks doen, word je alleen maar lui en duf van.
Diana_Mabel schreef:Even over met ups en downs afvallen iemand zei daar laatst over dat je ook niet in een rechte lijn aan bent gekomen dus is het logisch dat je met ups en downs afvalt. Zo had ik het nooit bekeken.
Hier gaat het ook even wat minder... of ik ben te moe doordat de kinderen snachts spoken of ik kan niet meer sporten omdat de jongste pas om 9 uur op bed gaat... daarbij heeft ze op het moment moeite met savonds alleen in dr bedje liggen dus dat is brullen en 3 a 4 keer erheen... om dan nog te gaan sporten dat vraagt wel heel veel van mijn doorzettingsvermogen.
Morgen wegen ik hou mijn hart vast... heb dus nauwelijks gesport en aardig wat troostvoedsel naar binnen gewerkt...
Anna-Jelly schreef:Ja inderdaad, kan je man niet bijv. 2x per week de kinderen doen?
Mijn dag voor vandaag:
O: Kopje groene thee, 3 volkoren boterhammen; appelstroop + light jam
T: 2 Kopjes koffie, plakje volkoren ontbijtkoek
L: 3 Volkoren boterhammen; kipfilet + light jam, mok Optimel
T: 2 Kopjes koffie, sinaasappel
D: Gekookte aardappelen, worteltjes en kip krokant schnitzel
T: Kommetje magere yoghurt met een scheutje slimpie limonade
* 40 Minuten Zumba