Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:55

tita schreef:
:( rustdag maar ik wil zooooo graag helemaal omdat mijn weegschaal zei dat ik was afgevallen maar mijn spijkerbroek vind van niet....godsjammes dat ding zit strak op mijn benen en buik heb er gewoon pijn van.

Angela ben je zoveel afgevallen door enkel te rennen? en dat mooie buikje kreeg je er gratis bij?

Zijn er mensen die met een horloge trainen ...ik denk het niet niet op dit forum O:)

Ik draag het horloge alleen niet! :D

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:56

Dat is wel erg knap, zoveel afvallen enkel door het rennen... Dieet helemaal niet aangepast?

Ik heb wel een hartslagmeter besteld en zodra die binnen is ga ik hem dus wel gebruiken... ;)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:57

@ Sakkia, begrijpelijk! En volgens mij kun je desnoods die dag ook nog opgeven in Groningen!

MamboBeach schreef:
Welke doe jij?

oh, ik ben nog zwaar a-conditioneel :D. Dus als ik de finish wil halen, moet ik de lat niet te hoog leggen, dus ga ik voor 5 kilometer!! En deze wil ik uiteraard halen! (moet je trouwens binnen een bepaalde tijd binnen zijn???)
en mocht ik die 5 kilomter gehaald hebben, dan ga ik 31 juli de halve marathon van Lauwersoog lopen (de 10 km dan.. :D).

Maar hangt jouw keuze af van wat ik ga dan? }> Dan ga je me er vét uitrennen :))!

Maar goed, ik ga me omkleden en weer een rondje rennen (4-4-2-2-4-4 min.), ik ben benieuwd hoe het gaat...

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:59

Mirkim: Bedankt voor het ontzettend lieve berichtje op mijn blog!

@ de rest: Op mijn blog staat nu eigenlijk mijn hele afval verhaal.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:00

Lekker gezellig samen rennen Mirkim! :D

Angela, blog van hyves bedoel je? Maar die kan ik niet zien als die het is... :+

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:01

Graag gedaan meid, nogmaals, vind het onwijs knap en boeiend je verhaal te lezen! Je hebt daar te lezen al heel wat kilometers achter de rug!! (zowel letterlijk als figuurlijk)

Maar goed, ik trek nu echt mijn schoenen aan, anders blijf ik hier weer de hele avond plakken..! :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:03

MamboBeach schreef:

Denk niet dat het zo gezellig is met mij hoor... :D Of je moet de taal van een hijgend hert kunnen verstaan... }:0
Maar zoals ik het nu begrijp ga je je opgeven? :P

voor de derde keer: ik ben nu weg!!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:03

MamboBeach schreef:

Angela, blog van hyves bedoel je? Maar die kan ik niet zien als die het is... :+

Die in mijn onderschrift. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:04

Veel plezier Mirkim!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:05

Mirkim schreef:
MamboBeach schreef:

Denk niet dat het zo gezellig is met mij hoor... :D Of je moet de taal van een hijgend hert kunnen verstaan... }:0
Maar zoals ik het nu begrijp ga je je opgeven? :P

voor de derde keer: ik ben nu weg!!! :D

Oh, dat ken ik wel! :D

Ik ga eens kijken, ik wist niet dat ik erop kon klikken... :+

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:12

Wilde net een heel stuk gaan lopen maar kreeg het heel benauwd :?
Kreeg gewoon bijna geen lucht. Echt eng. Dus ben maar naar huis gegaan.
Ik ben ook best wel bang voor astma, want het zit ook nog eens in de famillie. Heb ik weer...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:15

oh dat is wel eng zeg. Ik had het laatst aan het strand met zeemist, ik ging hijgend de duin over en schoot ook nog in een hyperventilatie aanval.

Morgen ga ik ff naar de dokter om te checken wat ik nou heb. Aangezien ik met rennen geen last heb :? maar wel slijm ophoest. -O-

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:21

Smart schreef:
Gelukkig maar.... :D Had vandaag les op het paardje en dat was de eerste 5 minuten even afzien hahaha...

Ik ben nog niet zo ver als de rest (les 8 ..) maar de eerste 2 dagen na lesje 1 staan nog vers in mijn geheugen :+ Mén, wat heb ik een spierpijn gehad, was net een fossiel.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:48

@ Tita Ik heb wel altijd een gps om en soms ook met hartslag band, want het is wel leuk om te zien hoe hard je kunt lopen op zoveel procent van je hartslag en of het dan ook verbetert. Dat bedoel je toch met horloge.

@Arabesk, stoer dat je je hebt ingeschreven zeg. Maar je zegt dat je met 6 minuten je tong al op de grond hangt.
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan. Ik zal eens vragen of mijn vriendje dan vrij is.

@ Angela, ik zal je blog ook even lezen!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:52

MamboBeach schreef:

Dus we hebben een date? :D

@ Kimmie, je kreeg tijdens het hardlopen benauwd? Het kan inderdaad inspanningsastma zijn. Een goede warming-up is heel belangrijk!! Bezoekje aan de huisarts kan nooit geen kwaad!!!

Bij mij ging het hardlopen lekker :D

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:59

Jeannine schreef:
@Arabesk, stoer dat je je hebt ingeschreven zeg. Maar je zegt dat je met 6 minuten je tong al op de grond hangt.
Het lijkt me wel leuk om mee te gaan. Ik zal eens vragen of mijn vriendje dan vrij is.

Nee tong hangt niet op grond, alleen vind ik zes minuten hetzelfde doen zo saai :+. Ik ren zó rustig dat ik er echt niet super moe van word *stel je voor dat kunnen we natuurlijk niet hebben* :D Pas de afgelopen lessen had ik iets van zweet op mijn rug _O-

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:15

Op die manier, waarom ga je dan hardlopen als je er niets aan vindt. Ja om af te vallen dat snap ik, maar er zijn toch wel leukere dingen. Ik zou nooit gaan hardlopen als ik het niet leuk vond :-)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 21:53

Ik vind jou verhaal zo mooi angela. Echt super knap! Alleen maar respect voor jouw doorzettingsvermogen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:04

OH nou dat komt nog wel hoor dat zweten Arabesk :+ Als ik nu terug kom dan loopt het echt van mijn lijf af hoor :+
Mijn schoonzus die kon nooit echt zweten en dat is ook wel lastig want die raakte haar warmte dus ook maar moeilijk kwijt.
Ik heb wel vaak het gevoel dat mijn hoofd op klappen staat :+ Maar dat heb ik ook alleen als ik mijn koppie in de zon loop.

Mirkim, woon je nog steeds in Zoutkamp?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:13

Mirkim schreef:
MamboBeach schreef:

Dus we hebben een date? :D

@ Kimmie, je kreeg tijdens het hardlopen benauwd? Het kan inderdaad inspanningsastma zijn. Een goede warming-up is heel belangrijk!! Bezoekje aan de huisarts kan nooit geen kwaad!!!

Bij mij ging het hardlopen lekker :D

Gaan we wel samen rennen dan he! :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:16

Arabesk schreef:
oh dat is wel eng zeg. Ik had het laatst aan het strand met zeemist, ik ging hijgend de duin over en schoot ook nog in een hyperventilatie aanval.

Morgen ga ik ff naar de dokter om te checken wat ik nou heb. Aangezien ik met rennen geen last heb :? maar wel slijm ophoest. -O-

Slijm ophoesten is zeker in de beginfase niet zo gek, alles komt los.

Ik spuug ook wel eens op de grond, dat slijm dan... Dan hoor ik de meiden voor mij roepen, oh er spuugt er 1 dat is Mambo! :D
Dus... horen jullie gespuug achter je, dan ben ik het! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:17

Tijdens de Ladiesrun? Gaan jullie met een groep vanuit Groningen?
Het kriebelt me gewoon om me ook op te geven, maar ik moet echt eerst even overleggen met mijn paps.
Wat zijn de tijden eigenlijk?

Oh ik spuug ook wel eens :j Maar ik hoest niks op, ik maak gewoon veel slijm aan als ik wat meer van mijn lichaam ga vragen :+

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:21

volgens mij begint de ladies run in groningen om 13.30 uur...! En je kunt het dus zelf zolang mogelijk maken als jezelf wilt :D

@ MB, jij hebt een veul betere conditie dan ik hoor!! Misschien moet je me halverwege wel op de rug nemen!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:22

kunnen we btw geen bedrijvenloop gaan rennen? :D De bokt-fabriek ofzo

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:22

Sakkia, het lijkt mij wel leuk om wat af te spreken hoor! :j

Mirkim, maakt geen zak uit, ik ren gewoon gezellig mee! :D
Doen we 5 km dan?