Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
De folder die ik mee had gekregen waar dat in stond was een algemene folder en 95% van de mensen die deze operatie ondergaan kunnen wel lopen. Omdat ik teveel moeite met mijn balans heb zijn de risico's te groot. Het lopen mag/moet ik met de fysiotherapeut weer op gaan pakken (na 10 weken
) Omdat de rolstoel wel een onderdeel van mijn leven is mag ik wel iets meer zitten dan aangegeven staat in de folder, anders wordt de kans op trombose te groot als ik alleen maar zou blijven liggen.
.
Maar als dit alles helpt voor een beter leven, lijkt het mij wel te accepteren.
). Douchen mag ik toch niet zelfstandig, maar ook daar kan ik met de rolstoel komen. Alleen dan kan de hulp er niet meer komen
, dus die moet ook door de hulp even weggezet worden dan.
, dat heb ik ook bij een eerdere operatie gedaan. Werkt
, en nu schijnt het zonnetje zelfs
.
. Ruilen? 
En ik heb verkeerde kaas gehad, heb nu JEUK. @#$%^&*()_
, tis niet eerlijk
. 
Ik mag dat beest niet.
. Hij had mijn hele dossier doorgespit en niets kunnen vinden, alleen dat het "iets" aan mijn linker arm en been was, maar wat
.
, met daarop volgend: Goed he, en ondertussen toch al 10 jaar 100% afgekeurd zijn

. En over de operatie die er aan zit te komen. Kon hij wel waarderen want hij snapte er niets van, van mijn dossier

Klink niet lekker.
Wat gek dat de HA post niet opnam? Zou niet mogen. Van veel pijn kan je daadwerkelijk erg hyperventileren, klopt. Komt de maag ontsteking door de pijnstillers? Of heeft het een andere oorzaak? Doe kalm aan.
En maar uitdagen, k*t beest, en piepen en meppen. Ikke heb terug gemept
Mijn kerel meppen ik merrie meppen
Is dat ding nou helemaal. Maar ja, dat avontuur heeft dus wel veel impact op mijn lijf gehad
, hij haar weg jagen (piep bleer krijs) en dan omdraaien en blijven staan wachten. En ja hoor, merrie kwam naar hem toe
Had dat niet verwacht. Het is gefilmd, weet niet of ze het op you tupe zetten, hoop het.
.

En ik ben weer verzuurt
ben weer gemangeld door mijn beide kerels tijdens buiten brengen
en een obstakel route met 10 tot 16 obstakels (op/af sprong, brug, water, bezembak, ...) van 1,5 km. tot 5 km. Dat in 1 of 2 dagen.
Zal mij benieuwen of ik dat ga halen.
, dat gaat een hele grote uitdaging worden.
. Eigen schuld dikke bult
. We hadden de laatste bouwvergadering voor de bouwvak en als verrassing hadden we een taart voor alle schilders. En vanwege dit moesten we naar de keet (= trap). Voor die ene keer ben ik naar boven geklommen
maar dat heb ik geweten
, 2 hele slechte dagen gehad, ik redde het zelfs niet meer om binnenshuis te lopen. Maargoed, dat wist ik van te voren maar het was het wel waard.
. Wel laat geworden en vanmorgen werd ik helaas wakker gebeld door mijn oma dus een korte nacht.
) met mijn ouders. Tussendoor nog even een uurtje geslapen want ik was helemaal op.
, dus hopelijk krijg ik hem volgende week.

Nog gefeliciflapstaart met je verjaardag