Hoe zit het eigenlijk met tattoo's en littekens/acné gevoeligheid? Heb daar namelijk een tijdje erg last van gehad, en de plek waar ik hem graag wil heeft het gezeten
SteffiiY
Geplaatst: 08-06-10 23:23
Rachaell schreef:
wat voor taal is het eigenlijk? *of heb ik dat ergens gemist?
tibetaans
Rachaell
Geplaatst: 08-06-10 23:27
Ohja, dacht ik al een beetje te herkennen! Echt héél mooi!
_Noah
Geplaatst: 09-06-10 00:34
Ik heb trouwens nog een goede site gevonden waar ik heel veel voorbeelden vandaan heb: istockphoto. Je kunt daar ook zoeken op illustraties per onderwerp, super handig.
V_lalala
Geplaatst: 09-06-10 11:04
Bonjoy schreef:
Heeft iemand toevallig ervaring met de tattooshop in Emmen?
ik zelf ben bij ommies geweest, opzich zeer tevreden maar heb er ook hele andere verhalen over gehoord. een vriendin van mij is naar deze geweest : http://dicksstudio.hyves.nl/ dat moet een hele goeie wezen. zij heeft er met as in gekregen is mooi geworden ga ik ook heen voor mijn volgende.
Bounce
Geplaatst: 09-06-10 11:05
Bonjoy schreef:
Heeft iemand toevallig ervaring met de tattooshop in Emmen?
Fine Line levert echt net werk af! Heb ik die van mij ook laten zetten
Ik heb mn eigen ontwerp gemaakt, daarmee ben ik naar de shop gegaan. De datum geprikt en aanbetaling gedaan. Op de dag zelf hebben ze hem iets aangepast zodat hij net wat mooier werd. Maar neem aan dat ze ook wel wat voor je kunnen ontwerpen als je dat vraagt
Dat kan ook inderdaad ... Ik heb al ongeveer een idee van wat ik graag wil, maar zelf kan ik het niet zo mooi uittekenen Moet wel zeggen dat ik op die site van Fineline een paar tattoo's zie die nogal ugly zijn Maar ook weer super mooie!
Dag oog pagina hiervoor is mooi geworden, wat een prutser de 1e keer
Die vlinder is mooi
Mij wordt ook steeds gevraagd of het pijn doet.....ik weet het niet, wil het al zo lang, dat ik de pijn om heb gezet in kietelen Wat resulteerde in een blokjesbuik tijdens het zetten
Caye
Geplaatst: 09-06-10 16:20
SteffiiY schreef:
Rachaell schreef:
wat voor taal is het eigenlijk? *of heb ik dat ergens gemist?
tibetaans
heel mooi waar ben je geweest ergens? ( zie dat je mijdrecht woont. dicht bij hier)
Ìn augustus 09 heb ik mijn eerste tattoo laten zetten, de J en de E, dit zijn de voorletters van mijn ouders met een hartje erbij. deze heb ik laten zetten tussen mijn schouderblad en ruggegraat.
Vrijdag ga ik voor mijn 2e en echt mijn laatste ( na de 1ste zei ik al dit is de enigste ) een vlinder van zijaanzicht met gespreide vleugels, heb nog geen foto. Laat hem net schuin boven mijn broekrand zetten.
die op mijn rug deed geen pijn, maar ben doodsbang dat deze wel pijn gaat doen aangezien ik al niet zoveel vet heb.
Heb mijn idee van een tattoo vandaag aan mijn mams voorgelegd. Die is er niet voor, maar dat had ik ook wel verwacht.
angrywolf
Geplaatst: 09-06-10 21:30
En dit is hem dan Hij is binnenin wel iets anders geworden omdat hij niet symmetrisch was. Heb hem trouwens bij Tatoo22 laten zetten hij is gezet door Marchel