[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 00:30

Fiorile schreef:
suus_ schreef:
wie had er hier nou een Daith of Rook?? :D

Ik heb ook een rook.

Ok! :D

Mn vriend laat in nov een tattoo zetten en zit te denken of ik ook zo iets wil, rook of daith. Maar deed het veel pijn bij je? Ik heb altijd bang voor pijnen enzo :+ En ik ben benieuwd hoe het is genezen?

Fiorile

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 00:47

Pijn bij het zetten vond ik wel mee vallen. Tis wel een rotplek in die zin dat je er wat moeilijker bij kan. Met genezen is hij echt lastig! Heb 2x een ontsteking gehad. De laatste keer was 1,5 week geleden. Hij was al genezen, maar ik denk dat ik er op had gelegen en ineens was het helemaal mis. Smeren met antibioticazalf en 1x p/dag spoelen met zoutoplossing en nu gaat het weer goed. Ik heb er een gouden ringetje in met een bloemetje eraan hangen. Dit slaapt alleen niet zo lekker, dus misschien dat ik er binnenkort toch weer een staafje in doe. Succes met je beslissing. Ik vind een rook (of daith) nog steeds een erg sexy piercing!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 00:57

dank je :D, en vor je berichten

ik heb ook een industrial, in het andere oor dan waar ik deze wil natuurlijk, maar van die heb ik echt helemaal niets geen last gehad.
ik denk dat ik het gewoon doe :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 17:33

Drunksheep schreef:
Haha is goed, je hebt alles goud of niet? Dat is wel mooi bij je rode haar :D

Jep. :j Ofja, "goud". Titanium/PVD Coating :+:

Dankje! :D

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 00:56

Even een vraagje: waarschijnlijk wordt ik dit jaar nog geopereerd en ben benieuwd hoe dat nou zit met piercings. Heb een gesprek gehad met een chirurg die zei dat alles in mocht blijven en dat ze mijn navelpiercing kunnen afdekken met folie, maar mijn zwager die anesthesist is zegt weer dat je beter alles uit kan doen. Ook ivm geleiding van operatiemateriaal (je schijnt dan dus theoretisch onder stroom gezet te kunnen worden en je piercings kunnen er dan bij pech uitbranden: goor idee hoor). Hoe zat dat bij jullie qua advies?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 01:07

Ik zou overal bioplast insteken. Dan kunnen ze niet zeggen dat het geleid. ;)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 01:57

pharagirlke schreef:
Ik zou overal bioplast insteken. Dan kunnen ze niet zeggen dat het geleid. ;)

Nee, dat had ik ook al bedacht hihi.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:43

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:58

is 14 coated? (lijkt me sterk als het niet zo is) dan is het niet correct om er titanium boven te zetten.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:08

Waar ik het bestel staat dat het titanium is, dus dan ga ik er vanuit dat dat ook zo is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:13

Het balletje zal wel van titanium zijn, maar die coated laag is NIET van titanium, titanium bestaat niet in andere kleuren dan de natuurkleur. Je kan hem dmv hitte en zuren wel laten verkleuren (elke laag heeft nl een andere kleur) maar niet deze kleuren. Van daar de "coat" en da's geen titanium maar meestal zit daar nikkel in. Mensen die allergisch zijn kunnen met dat grapje aardig veel problemen krijgen.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:17

Ik heb het er bij gezet in het topic.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:18

Ik weet het omdat ik hier zelf zo eentje heb liggen voor in mijn oor die ik niet kan gebruiken, ook een paarse overigens. :+

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:19

Aha :P
Ja ik heb er nooit last van gehad, en op de site staat vermeld dat het gewoon titanium is. Wist het dus niet :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:20

Fiorile schreef:
Even een vraagje: waarschijnlijk wordt ik dit jaar nog geopereerd en ben benieuwd hoe dat nou zit met piercings. Heb een gesprek gehad met een chirurg die zei dat alles in mocht blijven en dat ze mijn navelpiercing kunnen afdekken met folie, maar mijn zwager die anesthesist is zegt weer dat je beter alles uit kan doen. Ook ivm geleiding van operatiemateriaal (je schijnt dan dus theoretisch onder stroom gezet te kunnen worden en je piercings kunnen er dan bij pech uitbranden: goor idee hoor). Hoe zat dat bij jullie qua advies?

Tong piercing moet er altijd uit bij een operatie... als er complicaties optreden en/of je moet aan de beademing zit dat ding op een gevaarlijke plek bij het inbrengen van het materiaal :j Voor je het weet is je tong uitgescheurd.
Dat is ook de reden waarom ik de mijne in het eerste geval uit heb moeten doen. Alleen jammer dat ik daarna mijn piercings kwijt was :+

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:25

c_alsemgeest schreef:
Fiorile schreef:

Tong piercing moet er altijd uit bij een operatie... als er complicaties optreden en/of je moet aan de beademing zit dat ding op een gevaarlijke plek bij het inbrengen van het materiaal :j Voor je het weet is je tong uitgescheurd.
Dat is ook de reden waarom ik de mijne in het eerste geval uit heb moeten doen. Alleen jammer dat ik daarna mijn piercings kwijt was :+

Gelukkig heb ik geen tongpiercing.... Wel: rook, helix, tragus, navel en HCH....

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:28

daar wordt je als het goed is niet beademd _O-
het ligt er volgens mij maar net aan welke arts/chirurg/anesthesist je tegenover je hebt. De bioplast varianten zouden onschadelijk moeten zijn, maar volgens protocol moet het er eigenlijk toch uit.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 23:43

Nee, het lijkt inderdaad wel willekeur....

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 14:07

Weet iemand waar je die bioplast kan halen??? Ik moet zeer waarschijnlijk binnenkort aan mijn knie geopereerd worden en wil mn piercing er niet uit hebben ;)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 14:52

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 12:02

Korleon schreef:
Weet iemand waar je die bioplast kan halen??? Ik moet zeer waarschijnlijk binnenkort aan mijn knie geopereerd worden en wil mn piercing er niet uit hebben ;)

http://www.alloverpiercings.nl
Zijn ook heel erg snel met leveren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 17:18

Wow ik heb mijn bestelling gewoon een week na ontvanging van betaling binnen, ik hou van CF :D

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 21:31

mijn god. Net mijn traguspiercing verwisseld :x ... Nu is hij echt opgezet maar goed staafje zit erin. Wel 12mm maar hij zal nog slinken en heb maar gewoon een soort tongpiercing gepakt met 3mm bolletje... Iemand nog tips voor het verwisselen van de traguspiercing?

is allemaal zo lastig aangezien ik zelf niet in mijn oor kan kijken :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 00:25

Ik hoop dat dat de juiste maat was dan... Anders kan ik me voorstellen dat ie er niet goed in ging :')

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 06:39

pharagirlke schreef:
Ik hoop dat dat de juiste maat was dan... Anders kan ik me voorstellen dat ie er niet goed in ging :')

nou het grootste probleem was dat ik het ringetje niet eruit kreeg. zo'n ringetje heeft zo'n kleine opening :+ Voor was ie vrij en achter zat hij er nog half in...Na veel geplaar toch eruit gekregen. Dat moest wel want het bolletje kreeg ik er ook niet meer tussen.... Nou ja nu is hij wat te lang maar ik laat hem maar even rusten want het is nu wel een beetje gevoelig maar goed....