CIV: Bedankt voor je berichtje over de therapie! Het lijkt me inderdaad wel wat, en ik hoop dat het je gaat helpen! Lekker weer koeken gehaald voor je vriend, zal hij wel waarderen denk ik!

Flappie: Wat fijn dat je met een oude vriendin zo lekker hebt kunnen praten. Moet wel opluchten he? Een onafhankelijke kijk van buitenaf kan soms heel verhelderend zijn!
Petulan: Heel herkenbaar hoor, ik wil het liefst ook iedereen helpen!
PW: Wat heftig dat je weer zo'n confronterende ervaring hebt gehad bij muziektherapie. Hopelijk komt er snel een plekje voor je vrij in de behandelgroep! En toch een goede ervaring gehad bij het UWV! Fijn hoor, zo'n meelevende vrouw! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan bij de verzekeringsarts. Knap dat je daarna nog bent gaan sporten!
Is het je gelukt wakker te blijven?
Flappie: Ik ben heel benieuwd hoe je nieuwe baan gaat bevallen, klinkt in elk geval erg leuk! Vandaag je eerste dagje, veel succes!
Weer veel over boeken gelezen, ik lees momenteel niet zo snel...
PW: Het is gewoon een heel leuk boekje, dat Flow, ook heel mindfullness gericht. Leest lekker weg!
Ik heb gisteren Running gehad en het ging wel lekker, daarna ben ik naar de paardjes gegaan en heb ik lekker in de wei in het zonnetje gezeten. Gisteravond zijn we naar mijn ouders geweest, was wel gezellig. Soms heb ik alleen het idee dat ze me niet helemaal begrijpen.
Vanmorgen heb ik een beetje uitgeslapen, tot 10 uur. Ik heb ontbeten en ben wat gaan opruimen. Dadelijk even naar de winkel en nog stofzuigen. Vanavond weer runnning in die loopgroep in het dorp. Vind het weer spannend!