Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:18

Nee, ziet er niet echt gezellig uit buiten. Ik wilde eigenlijk even naar de begraafplaats gaan, opa zou vandaag jarig zijn geweest. Maar dan moet het wel eerst even droog worden. Heb jij nog plannen voor vandaag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:21

Eigenlijk niet.. Met zo'n zeikweer is het niet leuk om naar de paarden te gaan. Dus dat stellen we uit tot morgen.

Verder ga ik denk wat opruimen, en verder weet ik het eigenlijk niet. Misschien wat boodschappen doen ofzo. Ben nog steeds misselijk trouwens.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:31

He bah. Ben je niet zwanger toevallig *denkt aan Sam*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:34

Waah, ik hoop het niet!!!!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:37

Hahahaa...nee hoop het ook niet voor je, als je er niet op zit te wachten iig. Maar ja, er kunnen duizend redenen zijn waarom je misselijk bent toch? Herinnerde me alleen ineens dat Sam dat toen ook had en de rest weten we ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:47

Hihihi, ik heb net te horen gekregen dat ik vanaf de 21e op het haflingerforum 'de week van' mag gaan doen.

Je verteld dan dagelijks wat je hebt gedaan met wat leuke foto's erbij.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:49

Hee wat leuk. Je wordt nog druk met alles wat je schrijft! Nou, ik ga m'n keuken eens even opruimen, hier op de bank word ik toch wel errug moe. Even in actie komen dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:54

Goed idee! Ik ga ook wat actiefs doen! Tot later!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:20

Goeiemiddag,

mijn vriend heeft vanmorgen gebeld voor een afspraak bij de dokter. Wilden ze me eerst doorschuiven naar zijn collega, maar hij heeft gelukkig zijn been stijf gehouden en nu mag ik straks bij de gene die mij toch al wel 2 keer in zijn leven heeft gezien, gaan. Heb maar eens al mijn klachten opgeschreven want anders vergeet ik toch weer de helft en dan zien we wel weer.
Hier eentje die amper heeft geslapen vannacht, denk dat ik elk uur van de nacht wel heb voorbij zien komen. Dus ben vanmorgen wat blijven liggen maar meer liggen woelen dan echt slapen jammer genoeg.
Iedereen een fijne dag verder en tot later !

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:26

Wanneer kan je terecht Flappie?
Goed dat je de dingen hebt opgeschreven. Doe ik ook vaak als geheugensteuntje.

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:36

Om 14.20 u en ik neem gewoon mijn moeder mee als morele steun. Die dokter zal ook denken een 30 jarige die haar moeder meeneemt :p . Maar heb gewoon weer geen zin dat ik niet gehoord w dr de dokter en hoop dat zij mij evt kan helpen als dat weer dreigd te gebeuren.
Ik ga even van een bad genieten. Tot straks.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:41

Lekker belangrijk wat de dokter denkt. (Vaak zal dat ook wel meevallen, zijn wij gewoon sterren in denken voor anderen). Ik vind het juist goed dat je je moeder meeneemt.

Ik schrok net wakker van de telefoon maar was te laat |o Net toen ik op nam was ie afgelopen. Denk niet dat het het telefoontje was waar ik op zat te wachten, want dan hadden ze het waarschijnlijk wel mobiel geprobeerd. Maar toch...

Ik moet vanmiddag naar de cognitieve vaardigheden. Zal waarschijnlijk de laatste keer zijn omdat de groep te klein is. We zijn nog maar met z'n tweeën over en dat kan niet uit. Wel balen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:42

PW: bij welke instelling ben jij in behandeling?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:45

De symfora groep

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:50

@ Daijano: Ik heb je boek uit, ben gewoon bij het eerste hoofdstuk begonnen en heb het helemaal gelezen. Denk dat ik het boek er zeker nog eens bij pak en dan het hoofdstuk eruit pik waar ik op dat moment wat aan heb :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:52

Nog nooit van gehoord, hahaha. Maar dat zal wel komen omdat jij niet bij mij in de buurt woont.

Flappie: Heel veel succes vanmiddag! Juist goed dat je alles hebt opgeschreven en dat je moeder meegaat.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:56

Dat denk ik, al had ik er eerst ook nog nooit van gehoord hoor. Tot ik bij de crisisdienst terecht kwam. Ik vind het wel een nadeel dat het een grote instelling is, je bent meer een nummer heb ik soms het idee en dan met dat lange wachten op een telefoontje. Maar dat zal overal wel zo zijn.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:13

Flappie, veel succes vanmiddag. Idd juist goed dat je alles hebt opgeschreven en iemand mee neemt. Ik schrijf als ik naar de psych ga tegenwoordig ook alles op wat ik wil zeggen. Anders vergeet ik altijd iets en zit ik thuis weer te balen. En je moeder kan hopelijk voorkomen dat je je weer beter voordoet.

Hoe voel je je vandaag PW? Succes bij je cursus vanmiddag. Jammer dat het de laatste keer is, omdat je er toch wel wat aan hebt. Eigenlijk stom dat ze zomaar stoppen, jullie zitten daar toch ook niet voor niks en zijn eraan begonnen?!

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:20

Bedankt Angela, geeft mij iig het gevoel van een steuntje in de rug mee te hebben en zo hoop ik dat er weer niet gewoo over mij heen gewalst w en ik na 2 min weer buiten sta :)
Is ongeveer de gemiddelde behandelingstijd nl dat ik hier bij dokters binnen ben geweest tot nu toe. Orthopeed heeft 2 minuten wat testjes gedaan, mij daarna voor RX en MRI doorgestuurd en mij daarna even gebeld dat ik maar een abonnement op de sportschool moet nemen voor mijn rug- en buikspieren te verstevigen ?! Ze heeft nog niet eens gevraagd wat ik al doe voor sport... Dus jullie begrijpen dat ik er op dit moment allemaal een beetje een raar gevoel bij heb hoop ik.

PW: wel jammer van je cognitieve vaardigheden dat het mss de laatste keer is. Had je er zelf veel baat bij ? Hopelijk krijg je snel je langverwachte telefoontje !

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:21

Sifra: dat thuis zitten balen omdat ik de helft vergeten te zeggen ben, klinkt erg bekend :p

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:22

Ik word een beetje nerveus van het wachten op het telefoontje. En ook geïrriteerd omdat ze me gezegd hadden dat ik deze week misschien al kon starten. Daar baal ik van, want dat gaat niet meer gebeuren. Ik had toch onderhand al wel een telefoontje verwacht. Of misschien meer erop gehoopt...

@ Sifra: Hoe is het met jou? Las dat je niet zo goed geslapen hebt, maar dat vind ik niet zo raar na alle ellende met de belasting en accountant. Is je keuken weer netjes?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:24

Flappie30 schreef:
Bedankt Angela, geeft mij iig het gevoel van een steuntje in de rug mee te hebben en zo hoop ik dat er weer niet gewoo over mij heen gewalst w en ik na 2 min weer buiten sta :)
Is ongeveer de gemiddelde behandelingstijd nl dat ik hier bij dokters binnen ben geweest tot nu toe. Orthopeed heeft 2 minuten wat testjes gedaan, mij daarna voor RX en MRI doorgestuurd en mij daarna even gebeld dat ik maar een abonnement op de sportschool moet nemen voor mijn rug- en buikspieren te verstevigen ?! Ze heeft nog niet eens gevraagd wat ik al doe voor sport... Dus jullie begrijpen dat ik er op dit moment allemaal een beetje een raar gevoel bij heb hoop ik.

Lekker zijn zulke ervaringen. Dat geeft je nou niet bepaald het vertrouwen dat je wel zou kunnen gebruiken. Hopelijk neemt je huisarts je serieus. Ben je zenuwachtig of valt het mee?

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:26

Sifra: trouwens al de accountant kunnen contacteren om te vragen hoe of wat ?

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:30

PW: zenuwachig kan je het niet echt noemen, wel weer schrik dat ik weer niet gehoord ga worden. Of dat hij weer gaat antwoorden (want dat heeft hij ook al eens geopperd) dat ik mss een andere tak van het werk moet gaan opzoeken en daarmee hebben we de mentale kant van mevrouw haar problemen aangepakt. (zo heb ik soms echt het gevoel dat er zo gedacht w). Maar wat heb ik daar op dit moment aan ?!
Moet nu wel zeggen dat mijn moeder geen timide vrouw is en ik normaal gezien ook niet, maar op de 1 of andere manier laat ik over mij heen walsen omdat ze je het gevoel geven dat je je niet moet aanstellen. Dus ik hoop dat ze ingrijpt als het nodig is.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:32

Dat hoop ik ook voor je.
Ik herken het gevoel trouwens wel helemaal. Zo waardeloos is dat. Je moet gewoon serieus genomen worden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!