Issy schreef:Ik heb mijn hele leven een te lage bloeddruk gehad, en sinds 4 maanden wat verhoogd, maar deze hoogte slaat echt alles.
Dat tilt table valt mee hoor, het is maar 1 keer omhoog, en 1 keer naar beneden. het duurt alleen lang, je mag niet praten en niet bewegen.
Maar 1 keer omhoog en omlaag?
Waarom maar 1 keer?
Ik vind die testen ook niet erg. Zoveel heb ik er nog niet gehad, behalve dat flink prikken bijna routine is.
Ik kan niet wachten tot het eindelijk nov is en ik naar amsterdam kan.
Las vd week nog een artikel in de psychologie. Eem utrechtse prof. Hij adviseert bij moeheid altijd meer sporten. Nou 1 ding: slaat de plank volledig mis. Tuurlijk, hoe betere conditie hoe beter. Ook voor mensen met moeheid. Juist dan. Maar het brengt je energieniveau niet op pijl. Het maakt je lichaam iets sterker... maar het verschil is zo miniem.
Als ik kijk hoeveel ik de afgelopen maanden heb gedaan... ben echt niet vooruit gegaan. En zodra je stopt met rustig bewegen keldert het ala minute. Je hebt dna/cel energie, spierenergie, en voedselenergie. (in mijn lekentaal). Je kan je spierenergie wel opkrikken... maar juist bij me/cvs enz zijn die andere twee ook niet in orde. Je hebt 3 ontregelde energieniveaus. Eten als een bouwvakker zal dus ook niet helpen. Juist die dna/cel energie is zo belangrijk wil je de andere twee ook wat verbeterd hebben.