Mijn piercer zei voor het zetten van mijn lip: "als iemand me vraagt of de pijn te vergelijken is met een andere piercing, dan zeg ik altijd "te vergelijken met een lip piercing"' en zo heel loom met voorbeeldje: "hoe voelt een navelpiercing?" "te vergelijken met een lip...." en toen stopte ie, keek die zo naar mij: "eh, dat is voor jou niet bemoedigend he? "
Op de vraag: 'doet het pijn' kan nooit iemand een antwoord geven eigenlijk...een ander kan tenslotte niet voelen wat jij voelt.Maar bij het merendeel valt een tongpiercing heel erg mee, ik zelf heb hem niet eens gevoelt, terwijl jantje, pietje of klaasje de piercer een nieuwe dakkapel bezorgt...
Maar wat kan je als argument tegen je ouders zeggen. Ze moeten absoluut niets hebben van gezichtspiercings. Omdat je die kan zien. Nu ja als ik ga zwemmen met school zie je men md's en navel ook, ik snap niet wat ze tegen een tongpiercing hebben ?
navelpiercing kan ik zeeer goed verborgen houden, hier thuis! ^^ zwemmen: doe ik in een badpak! verplicht op school, verplicht met trainen... en die enkele keer dat ik vrij zwem, ben ik aan het trainen...
hoe kan je een tongpiercing nu niet verborgen houden? Zit in je mond, tenzij je echt je mond ver open doet met spreken of je je tong uit steekt ziet niemand het...