lammie2701 schreef:Floortje1988 schreef:He bah, ik lees steeds meer negatieve verslagen...
Gelukkig is mijn bloeddruk van mijzelf wel gewoon goed (ik dacht dat de huisarts 210 zei, maar ik kan me vergissen) dus ik zal hopelijk geen last van flauwvallen krijgen. Hoeveel miligram moest jij overigens? Ik heb 10 per pilletje.
210 is veeeeel te hoog...dat weet ik in ieder geval wel, dus eerlijk gezegd denk ik dat je je vergist...
mijn bloeddruk is tegenwoordig aardig stabiel en 70/50, nog steeds heel laag, maar nu wel stabiel laag en geen enorme schommelingen dat ie soms nog lager is...
ik had ook 10mg per capsule...praktisch niks dus maar voor mij al teveel...gelukkig heeft bij mij de anti epileptica depakine 500mg redelijk geholpen (4 jaar lang geslikt, 1e jaar 1 x daags 1 tablet en daarna 2 jaar 2 x daags 1 tablet en het laatste jaar afgebouwd naar 0 en heb nu dus alleen nog imigran neussprays voor incidentele aanvallen en paracetamol met codeine om evt. de werking van imigran te versterken)...
Ah dan zal ik me inderdaad vergissen. In ieder geval zei hij dat mijn bloeddruk prima in orde is.

Waarom slik je nu depakine niet meer, als ik vragen mag?

Ik ben het vergeten aan de dokter te vragen, kan ik over 2 weken weer doen, of het nu de bedoeling is dat ik voor altijd propranalol moet slikken (mocht het werken) of dat je op een gegeven moment weer moet afbouwen en de migraine dan vanzelf weg moet blijven, ofzo... Ik heb niet zoveel verstand van al die medicatie.