bij mijn huisarts kun je gewoon bij de assistente urine inleveren en die kijkt het zo voor je na zou ik wel doen hoor
ennuh wat ook wilt helpen zijn crandberrypillen zorgen voor een zure omgeving in je blaas, en daar houden bacterieen niet van ik gebruik het ook, omdat ik 2 tot 3x per jaar een blaasontsteking heb, en ik moet zeggen dat ik er wel profijt van heb
gelukkig nieuwjaar allemaal!! gisteren puddingbroodjes(zelfde deeg als die andere dingen) gegeten en heb nu dus toch weer buikpijn.... Ochjah, ben nu weer begonnen met atkins, dus de buikpijn is hopelijk snel weg.
De beste wensen voor iedereen!! Ik ben helaas het nieuwe jaar ingegaan met een zenuw ontsteking. Net naar de tandarts geweest en ben nog verdoofd van de behandeling. Nu maar kijken hoe ik het glas leeg ga drinken...
Oud en nieuw was ik gelukkig niet zo beroerd als met kerst! Ik had het wel echt zuur gevonden als ik zowel met O&N als met kerst ziek was geweest... Maar ik moet wel zeggen dat ik heel erg heb opgelet met mn eten. Ik heb dit jaar wel geteld 3 appelbeignets en 1,5 appelflap op (verdeeld over afgelopen maand, op oudjaarsavond heb ik alleen een appelflap op). De oliebollen heb ik helemaal overgeslagen.
Lady_Kelly
Geplaatst: 02-01-10 23:39
Ik ben oud & nieuw eigenlijk goed doorgekomen
Alleen vandaag had ik weer erge last van mijn darmen. Ik moest van half 3 tot half 9 werken, en kreeg pas om 7 uur pauze Daardoor kon ik dus niet eerder wat eten, en na 9 uur kon ik pas warm eten. Nu zit ik dus met de buikpijn ervan.
nou ik had gisteren selectiewedstrijd voor de regio, maar had zo'n ontzettend pijn in me buik. zo'n pijn heb ik in tijden niet meer gehad.... was er zo naar van, en dan moet je daar je hele ochtend doorbrengen... ik had dus ook niet zo best gereden, was de eerste keer L2 met dit paard, en uberhaud de eerste wedstrijd, had 171 en 172, niet slecht, maar had veel beter gekunt als ik me goed gevoeld had... bah:(
M_EL_ISSA
Geplaatst: 03-01-10 13:20
Oh dat is balen Ivy Is denk ik ook combinatie met zenuwen?
Manon_V
Geplaatst: 03-01-10 13:21
He das we behoorlijk balen ja.. Voel je je nu wel beter?
@Ivy, wat vervelend van je wedstrijd zeg, maar wel goed dat je gewoon gereden hebt! Soms kun je last van zenuwen hebben, zonder dat je het zelf merkt, dus misschien onbewust. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon pech hebben gehad Hopelijk gaat het volgende keer weer gewoon lekker!
Kytha
Geplaatst: 04-01-10 09:02
Vervelend Ivy toch nog goede punten gereden ondanks de pijn!!
Manon; ga ff je topic bekijken!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!
Ik heb m'n eerste aanval ook al gehad Gisteren gewerkt, was best druk en stress enzo.. dus behoorlijk aan de diarree, en ik was bij 'n vriend en wilde echt perse naar huis.. Ben ik onderweg, begint die auto helemaal te stinken en te piepen... handremkabel vastgevroren (welke idioot zet 'm dan ook op de handrem had ik dus ff niet aan gedacht).... dus maar weer terug naar m'n vriend, is m'n moeder me komen halen.. beetje banketstaaf voor vriendlief, maar als ik constant naar de wc ren blijf ik echt niet bij hem slapen
vandaag officieel begonnen met sonja bakker........ doordat ik zo onregelmatig eet, vanwege het niet hebben van trek etc, merk ik dat er toch wat kilootjes bij zijn gekomen. ben vandaag begonnen, en wat ik nooit had rond deze tijd, heb ik nu wel... honger bah. misschien helpt het wel bij mijn stoelgang....
jammer he, dat je toch nog onbewust spanning kunt hebben..... ik hoop echt dat mijn volgende proefjes toch wel wat beter gaan
Kytha
Geplaatst: 04-01-10 13:17
Mnon & Obelix; bedankt
Hopelijk helpt het je Ivy!! Kan best wat schelen dat je regelmatiger eet...
Is er iemand al met dat dieet voor de darmen begonnen van Darmkracht? Ik wacht nog op m'n yoghurtmaker die besteld is, en dan begin ik aan het SCdiet... ben benieuwd of dat scheelt.