Ik had 75E (Ik ben 1.84, dus het valt iets minder op! ) Na 2 maanden zwangerschap is het een 75G geworden, en nooit meer weggegaan helaas. Ben vorige week via mn huisarts doorverwezen naar een plastisch chirurg, dus binnenkort een afspraak daar! Heb eigenlijk standaard altijd wel last van mn rug, en mede door mn werk (Paardentandarts, dus slechte werkhouding.) maakt het dit af en toe echt onmogelijk.
Dus de plastisch chirurg gaat kijken in hoeverre het vergoed word, en welke cup het zal moeten worden. Iemand enig idee anaf welke maat het meestal word vergoed?
vanaf een grote D cup word het vergoed ! Ik ben vrijdag geopereerd.. had zelf een E/F
Maar bij rug, schouder, nek klachten kom je vrijwel altijd in aanmerking.
Valliej15
Geplaatst: 08-02-10 16:33
Aan de ene kant vervelend ... aan de andere kant heb je wel mazzel ... ik ken ook mensen met helemaal niks en die worden uitgescholden met '' aan welke kant zit je rug '' de enige opmerkingen die ze bij jou kunnen verzinnen zijn positief ... ik heb 75 c en ben net 16 .. ik zou best wel een maatje groter willen , aangezien mijn vriend grote borsten ook mooi vindt ... en ik persoonlijk ook !
dus kijk maar of je dit als compliment of kritiek opvat ... ik vindt persoonlijk wel mooi !
Grote borsten kunnen dan wel mooi zijn. Al ben ik het daar ook niet altijd mee eens. Maar wanneer je er echt nek en rug klachten van krijgt is er weinig moois meer aan!
Fem
Geplaatst: 09-02-10 11:18
Ik vind het inderdaad een beetje een bekrompen opmerking van je.
Als je dit topic ook maar enigsinds door zou hebben gelezen, dan zou je weten dat bijna iedereen hier voornamelijk last heeft van z'n Boobs.
En zoals Tamara_ al zegt, ik ben het er niet mee eens dat grote borsten altijd mooi zijn. Je mag van mij wel een foto zien van hoe mijn borsten eerst waren..(maar dat mag niet open en bloot op het forum ) dat was echt niet mooi !
ga je eens aanmelden op http://www.borstenforum.nl en kijk dan eens naar de borstverkleiningen.. stuk voor stuk zijn dat allemaal mensen die het echt niet voor de lol hebben gedaan.. daar zat echt een staaltje lelijk werk tussen! (en dan bedoel ik vóór de operatie) Dat vinden jongens leuk zolang het in hun kooitje zit... Daarna niet meer hoor..
En dan nog, die jongens hoeven dat niet mee te slepen..
Ik heb nu dan nog littekens & pleisters & blauwe borsten , maar zoals ze er nu uitzien zijn ze al veeeel mooier!
zeg het toch ook niet ... wilde alleen ts een hart onder de riem steken , heb idd niet het topic doorgelezen ... en anders als het pijn gaat doen zou ik het toch laten verkleinen ...
Meavey
Geplaatst: 09-02-10 14:32
Kan ook best hoor ik vind het vaak ook wel mooi, tenminste het past wel bij me, ben wat breder gebouwd nou eenmaal, het moeten geen enorme meloenen worden natuurlijk. Ze lijken ook niet eens zo groot bij mij. Aan de ene kant zou ik ze best ook willen laten verkleinen, heb schouderprobleem, behabandjes doen vaak zeer, tja en hoe groter hoe meer zwaartekracht erop he, maarja vind het dus ook weer eng, en misschien ook wel zonde idd....
Eng vond ik het wel.. maar zonde niet. Ze zijn nu (al) een stuk mooier.. en de ingreep viel me reuze mee. Al waren alle andere dingen die erbij kwamen voor mij veel erger. Zoals het infuus prikken & de misselijkheid na de operatie (door de narcose) .. En het verwijderen van de drains was ook zeker geen pretje. Nu is het allemaal erg dragelijk. Maar ik zal blij zijn als de wonden geheeld zijn.
echt fijn dat alles zonder erge complicaties is verlopen! hopelijk voel jeje gauw weer de oude. Maar het is in ieder geval top dat je ze nu al mooi vind!
Femke ben wel benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik baal er van dat ik alweer naar de chiropractor moet eigenlijk kan er gewoon niet meer tussen krijgen dan een maar maanden. Heb notabene nieuwe BHs dus daar ligt het ook niet aan..
Tja, er zijn maar weinig die uiteindelijk ook werkelijk de stap maken om een borstverkleining te nemen. Iedereen heeft daar zo z'n eigen redenen voor.
Maar ik merk werkelijk nu al verschil wat betrefd de rug/nek/schouder-klachten.
Wie mijn verhaal & foto's wil, die kan mij een pb-tje sturen. Want foto's zijn niet toegestaan op bokt En mijn verhaal hoeft niet iedereen te lezen. Althans, ik wil er gewoon zeker van zijn dat alleen mensen het lezen die het ook werkelijk intresseerd!
Ik ben ook helemaal van de schouder- en nek klachten af De littekens worden nog steeds minder. Ik zie echt duidelijk verschil met een maand geleden. Ik smeer dan ook nog steeds trouw 1 á 2 keer per dag. En ik heb zojuist voor het eerst sinds de bvk (mei '09) weer een mammografie gehad. Viel me mee.
Domme vraag misschien, heb uiteraard niet alle 84 pagina's doorgelezen.. Maar zijn er hier meer met 70G?? Ik was vandaag weer een keer op bikini jacht, en overal keken ze me raar aan, en kreeg ik de vraag "70G?? Echt waar?" Dus geen succes.. Zelfs bij de duurdere lingerie zaken hadden ze geeneens een BH in mijn maat.. Het begint of bij 75, of ze hebben helemaal geen G.
(Als het echt niet anders kan, neem ik dus een 75G en laat hem innemen, maar het is toch niet zo dat ik een hele achterlijke maat heb, er zijn toch wel meer mensen met die maat? )
Ilsemarie
Geplaatst: 19-02-10 20:10
70E is in de ogen van veel winkels al een rare maat! dus 70G al helemaal natuurlijk!
Wat ik wel weet is dat ze een goede leuke bikini hebben bij de hunkemoller die er in 75G is.. ik heb 'm in 75E gekocht en heb zefl 70E.
Ik vind 'm echt mooi en hij staat heel leuk! En de beugels zijn iets lager dan het lijkt op de foto (je borsten worden zegmaar niet helemaal uit elkaar getrokken maar je krijgt alsnog sexy streepje ) hij koste (incl broekje) 38 euro, broekje is los (zijn ook nog hogere broekjes maar dat vind ik zelf niet zo mooi) maar wat de maat betreft is hij los zegmaar!
Verder ga ik als ze van de zomer in de uitverkoop komen op zoek naar een marliesdekkers bikini, als er wat leuks tussenzit... maar die ga ik liever niet regulier kopen
Dat vind ik idd wel een leuke bikini, maar wel jammer dat het zo'n "standaard" kleur is.. En helaas hebben ze hem bij ons niet in de hunkemoller en kunnen hem ook niet bestellen.. Dan zou ik dat via internet moeten doen, terwijl ik liever gewoon in de winkel pas
Waar woon je? Is er geen andere hunkemoller in de buurt? Jij gaf me die tip van deze bikini zeker in het bikinitopic?
Idd jammer dat het een standaard kleur is, ben al blij dat het geen zwart is nou staat bruin me heel mooi dus ik ben er wel blij mee... maar knalroze leek me deze ook wel mooi! Maar heb ook een sapph aangehad en dat is gewoon echt slappe rommel en valt ook superklein. Nou hebben ze daar niet eens G van maar dan nog, schiet je ook niks mee op want dat is zulk slap spul, die bikini iig... dan is deze echt stevig.
Misschien toch maar marliesdekkers gaan bekijken? mij leken die bandjes eerst ook niks maar die bh's zitten zoooo heerlijk!
Haha volgens mij wel, vind hem zelf ook wel leuk, maar zo jammer dat ie niet met kleurtjes is Heb ook altijd wel wat Maar heb vorig jaar ook een standaard zwarte gehad waar ik 100 euro aan kwijt was.. vind ik gewoon jammer!
Ik hoef Sapph niet eens te proberen, die bikini niet, want dat is maar tot en met E Dat gaat echt niet passen dus.. Heb er nu wel een bh van, 75G, die vond ik nog wel leuk en was in de aanbieding
Maar marlies dekkers kan ik ook niet in mijn maat vinden? Iig niet hier in de winkels.. Terwijl ze allemaal de duurdere merken hebben, mijn maat hangt er niet tussen
Ga binnenkort nog naar Groningen met m'n moeder, maar ben bang dat ie dan al uitverkocht is..
Ilsemarie
Geplaatst: 19-02-10 20:39
Ik heb 'm uit groningen! dus daar hebben ze het model wel. De maat weet ik niet, gewoon even bellen met de winkel! an weet je dat... zo'n maat leggen ze vast wel achteruit watn dat komen niet veel halen gok ik
ik heb wel E maar hoef sapph ook niet te proberen, die bikini's vallen ook nog klein volgens mij en is toch slappe zooi... schiet je ook weinig mee op
Ik heb nog wel een mooie van seafolly! was ook 100 euro maar zit wel heel mooi moet alleen wel ingenomen idd.. ging gewoon op normale maat dus heb een 40 of 42 als bovenstukje dacht ik.
Ja wou m'n moeder idd al laten bellen Hebben ze daar nog meer modellen? Want in Winschoten hadden ze echt weinig! En weet je misschien nog meer lingerie zaken in Groningen?