Citaat:
Wat wel zielig was met min hoge spierspanning, was dat ik in de winter mijn paard zijn deken niet af kon doen. Hij heeft een paar keer zulke schokken van mij gehad, ook weer met grote vonken. Hij was toen zelfs bang voor mij en ik maar over ongelakt hout wrijven en andere schoenzolen aan, niks hielp, dus moetsen stalgenoten zijn deken op en af doen. Als ik alleen op stal was, had ik een probleem....
Omg ik krijg ook vaak schokken. Ik heb zelfs een paar keer gehad dat ik mijn paard een schok gaf bij het aaien op zijn neus
Paard was dan natuurlijk niet meer te pakken want baasje geeft ´stroom´schokken
Zitten heb ik meestal niet problemen mee maar hangt idd ook wel een beetje van de stoel af. Matrassen op vakantie/hotel/bij iemand anders is idd altijd een drama. Maar een luchtbed, dat je daar op kunt slapen vind ik ook wel knap! Wij hebben zo'n duurdere maar daar kan ik niet op slapen.
Heb het een beetje door gelezen wat jullie allemaal schreven maar arbo arts.. heb ik geen goeie ervaring mee. Fibro en ME word niet sirieus genomen omdat het niet aantoonbaar is dus daar kunnen ze niets mee.
Slaaponderzoek heb ik ook overleeft. Man man wat een drama.. Ze hadden 1 lakentje met een dekentje op het bed liggen. Dat dekentje was van soort van handdoekstof, ook kwa dikte. Das veeeel te weinig voor mij. Dus ik vraag of ze een dekbed erbij heeft. Komt ze met nog zo'n dun dekentje aan. Gut ik was sjagerijnig! Ze hebben in het ziekenhuis geen eens dekbedden
is dat normaal!? Uiteindelijk heb ik er nog 4 dekentjes bij gekregen en heb ik in mijn pyamabroek met daarover mijn jogingbroek en daarover mijn trainingsbroek. En pyamajasje +2 vesten geslapen. En mijn jas ook nog over het dekbed. Vreselijk vond ik het.. Als ik dat eerder had geweten had ik gewoon een slaapzak mee genomen
Mijn voetzolen en handpalmen doen nu gigantisch pijn. Denk dat ik de laatse dagen te veel heb gedaan en over mijn grenzen ben gegaan en dan ook nog eens slapen op een ander bed..