Ik werk in een laboratorium en ik heb héél vaak dat ik stroom krijg van de machines .. Elke keer als ik stalen moet uitnemen ofzo kijk ik heel erg uit dat ik met mijn vingers het ijzer niet aanraak, want anders is het weer prijs ... Moet ik misschien ook eens tegen de dokter zeggen?  
 Gelukkig heb ik het wel niet zo extreem dat ik het echt constant heb, maar ik merk wel dat ik het vaker heb dan mijn collega's op het werk .. Die hangen tenminste niet constant aan de toestellen  
 Die harde humor heb ik eigenlijk ook, naja, weet niet hoe ik het precies moet omschrijven maar bv. een situatie van laatst. Ik had mijn enkel omgeslagen en een week of 2 later sta ik op van de stoel en ineens kraakt/knakt er iets, dat mijn moeder zich omdraaide van "huh, wat was dat". Op zo'n dingen zeg ik dus "tja, ik word oud hé, dan krijg je dat
 " .. Ik ben 25 jaar  
 Over die nieuwe diagnose, heb ik een tijdje terug al iets over gequote
 Eigenlijk, als ik dat allemaal zo bekijk & lees, vraag ik me echt af waarom mijn HA ineens zegt dat het zeker geen fibro is

En de rest zien we dan wel 

Misschien heb je wel iets waar wél medicijnen voor zijn... Zou je een leven lang pijn lijden omdat het je niets uitmaakt.                                                         
 ), of ik wil iets van de tafel nemen en stoot ertegen, of ik pak er gewoon langs ofzo ... Heb ik wel eens tegen de HA gezegd, toen was ik wat ziekjes, hij zei dat dat met het virus wat ik had te maken had 

). Herkennen jullie dat ook?
 Is een spierontspanner/verslapper, heb gisterenavond een halfje genomen omdat ik dus zo stijf als een plank was (dat niet afkoelen werkt dus niet hé, pfff 
 Heb wel last gehad vandaag, maar niet zo erg als verwacht ... Is misschien toeval, maar indien nodig in de toekomst zal ik het zeker nog eens proberen 
 , dag aquarium...
 tuurlijk , maar op dat moment ben ik het helemaal kwijt, geen idee.

) en heeft het recht gezet. Ik liep heel moeilijk, mijn rechterknievoelde helemaal bagger, want daar stond meer druk op, rechterbeen helemaal dood, veel pijn in mijn bekken. He tmoest rechtgezet worden in de juiste positie.

.
 praat me er niet van. Mijn vriend riep vanmorgen nog iets naar mij, maar toen ik wakker werd moest ik weer heel hard nadenken. ik wist het echt niet meer. ik vergeet alles, maar dan ook alles.. asociaal gewoon. 
 Paard was dan natuurlijk niet meer te pakken want baasje geeft ´stroom´schokken 
 is dat normaal!? Uiteindelijk heb ik er nog 4 dekentjes bij gekregen en heb ik in mijn pyamabroek met daarover mijn jogingbroek en daarover mijn trainingsbroek. En pyamajasje +2 vesten geslapen. En mijn jas ook nog over het dekbed. Vreselijk vond ik het.. Als ik dat eerder had geweten had ik gewoon een slaapzak mee genomen