Saskiaatje schreef:suze_ schreef:das wel wat minder ja
maar bij queen of rings hier heb ik een spaarkaart, bij 3 stempels mag je een piercing gratis laten zetten, dus das wel handig
Daar ga ik ook.
en ik ga daar ook altyd heen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaatje schreef:suze_ schreef:das wel wat minder ja
maar bij queen of rings hier heb ik een spaarkaart, bij 3 stempels mag je een piercing gratis laten zetten, dus das wel handig
Daar ga ik ook.
xDramaQueen schreef:aah ja die veel bekende zaak die in dokterspakken lopen en volgens hun certificaten hebben om te verdoven.
nee geen idee eigenlijk.
[gast1122] schreef:Heb even een vraagje aan jullie.
Heeeeeel wat jaren geleden heb ik bovenin mijn oor (outer conch heet het geloof ik ?) een gaatje laten schieten .. Laten schieten toen nog welHeb achteraf dus begrepen dat het veel veiliger is om zoiets gewoon te laten piercen. (Te laat eigelijk dus
)
Maargoed, nooit last van gehad
Nu zit ik er eigelijk over te denken om een Tragus te laten piercen. Wat zijn jullie ervaringen ermee ?
Piercen is dus veel veiliger. Maar wat ik mezelf afvraag, is het ongeveer hetzelfde om zoiets te laten zetten als wat ik bovenin mijn oor heb laten doen ? (Heel gek, maar dit heb ik gewoon niet gevoeld) Dus vraag me af hoe het met zo'n Tragus zit & wat de 'eventuele' risico's eraan zijn.
(Heb zelf ook een navelpiercing en een paar in mijn oorlel, en daar is het dus niet mee te vergelijken omdat dat vel isen geen kraakbeen
)
(Speelt trouwens ook de grootte van je Tragus een rol ? Die mijne is geloof ik gewoon 'normaal', dus echt klein maar ook echt niet groot.)
Nadia_Mocca schreef:Iemand enig idee hoeduur een MD bij BodyMX kost? Die zaak in Breda!
Macchiato schreef:@dope: hoe ging het genezen bij jouw dermal anchor? en heb je er misschien een foto van?