Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je hoeft je niet te verontschuldigen, we hebben allemaal onze mindere dagen. Sterkte (ps; had je die vraag nog aan je psych gesteld?)
. Geef je emoties lekker de vrije loop want opkroppen heeft ook geen zin.Pollewoppy schreef:Bedankt voor jullie lieve reacties.
Voel me behoorlijk kl*te momenteel. Heb telkens het idee dat ik gefaald heb en kan alleen maar janken.
Ik dacht van die ga ik een kaartje sturen, kan ze wel gebruiken. Jammer dat ik vergeten was dat ik je niet van reallife ken maar van bokt haha
Ik denk door de dag heen regelmatig aan jullie hier/het topic, dat geeft me kracht dat ik niet alleen ben en we er samen écht wel uit gaan komen!!
Ben er nog wel opgegaan en het viel weer alles mee. Soms twijfel ik of ik er wel goed aan doe om nog te rijden maar ze zeiden daar dat ik het gewoon de tijd moet geven. We gaan zien hoe het gaat lopen, doe haar niet meer weg.
hoop dat je snel weer beter voelt. Je hebt nu alle tijd om je op je herstel te richten maar ik weet wel wat je bedoelt. Zoals je weet zit ik ook thuis en je wereld word kleiner, je wilde dit misschien niet horen maar je hebt er wel gelijk in. Maar toch is mijn wereld nog wel groot genoeg, het alle mensen rond me die ik nodig heb om te herstellen en geen druk meer van mijn werk. Ik ben wel eerlijk als ik zeg dat ik straks weer blij zal zijn als ik weer kan werken en mn wereld weer iets kan vergroten. Zeker als mn vriend straks weg is. Sterkte.
Wat een ellende weer. Helaas ken ik het. 

maar als het nu heel slecht gaat dan kan het alleen nog maar beter worden, toch? Met mij gaat het wel, ben vandaag wel erg moe en last van buikpijn, waar dat nou weer van komt?(ik probeer overal een oorzaak voor te zoeken en zo de controle te houden) Hoop dat het snel weer overgaat. Mijn vriend is deze week niet thuis, hij is op cursus voor zijn uitzending. Ik doe dus alles ook rustig aan, dat is voelt goed. Vanavond bij mn ma gaan eten, dan gaat de avond lekker snel. De nachten alleen zijn wel minder. 
)
Heb nooit meer als 37.5 uur gewerkt, dat was echt op het randje helaas.