Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:06

__Nathalie__ schreef:
Dan zal je wel meerdere socaps hebben :) ik heb ze namelijk ook met logo en die zijn toch echt korter te verkrijgen (gewoon via leverancier) misschien zit daar onderling ook nog verschil in, zou ook de goedkopere prijs aan kunnen tonen

Klopt, neppe en echte :=

__Nathalie__

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:14

Ja maar neppe krijg je niet bij een officiele dealer :)
Dus dan moeten er 3 verschillende echte zijn.
Tenminste euro socap is niet van het zelfde geloof ik ondanks de naam, ook weer zo iets. dus dan zouden er nog 2 overblijven.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:25

__Nathalie__ schreef:
Ja maar neppe krijg je niet bij een officiele dealer :)
Dus dan moeten er 3 verschillende echte zijn.
Tenminste euro socap is niet van het zelfde geloof ik ondanks de naam, ook weer zo iets. dus dan zouden er nog 2 overblijven.

Je hebt euro socap en original socap heb ik ook ooit van gehoord?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 21:27

ja zelf vind ik euro so cap betere kwaliteit als original so cap. Maar het schijnt van 2 verschillende leveranciers te komen (heb een keer iemand gesproken die bij euro socap werkt)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 01:13

__Nathalie__ schreef:
ja zelf vind ik euro so cap betere kwaliteit als original so cap. Maar het schijnt van 2 verschillende leveranciers te komen (heb een keer iemand gesproken die bij euro socap werkt)

Iemand vertelde juist mij weer dat euro so cap weer minder is.. maargoed, misschien is het ook wat de ene persoon fijner vind en de ander niet.. En de verzorging is natuurlijk ook erg belangrijk :j

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 09:11

ik krijg volgende week donderdag ook extentions. Onze kapsalon gaat werken met Greath Lenghts en mijn bazin doet nu de cursus, waarbij ik model mag zitten zodat ik ze straks ook kan gaan zetten.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:02

tientjeh schreef:
ik krijg volgende week donderdag ook extentions. Onze kapsalon gaat werken met Greath Lenghts en mijn bazin doet nu de cursus, waarbij ik model mag zitten zodat ik ze straks ook kan gaan zetten.

Spannend! Foto's graag als je ze in hebt. :j

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:03

DeadxStar schreef:
__Nathalie__ schreef:

Iemand vertelde juist mij weer dat euro so cap weer minder is.. maargoed, misschien is het ook wat de ene persoon fijner vind en de ander niet.. En de verzorging is natuurlijk ook erg belangrijk :j

klopt. Het ligt ook aan je haar. euro socap is fijner en minder droog omdat het fijner is en dat past mooi bij mijn haar.
Heb er nu voor het eerst sinds 3 jaar weer original so cap in ze zeiden dat die zo verbeterd was maar ga de volgende keer weer lekker terug op euro so cap :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:04

__Nathalie__ schreef:
klopt. Het ligt ook aan je haar. euro socap is fijner en minder droog omdat het fijner is en dat past mooi bij mijn haar.
Heb er nu voor het eerst sinds 3 jaar weer original so cap in ze zeiden dat die zo verbeterd was maar ga de volgende keer weer lekker terug op euro so cap :D

Word jou haar niet ontzettend slecht van elke keer die waxjes? :o

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:06

nee mijn haar is sinds ik extensions heb en nioxin gebruik zo ongeveer verdubbeld kwa hoeveelheid :D

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:26

NAthalie:
Dit had ik ook, Mijn haar kwam er beter uit, dan dat het was..
Doode puntjes laten wegknippen en kloar :)

Iedereen denkt altijd omdat als je je de waxjes eruit haalt,
je dan allemaal haar verliest, ja dat doe je ook.... in één keer
en niet elke dag.. omdat dat niet kan :)

Ik zweer nog steeds bij me clipins hoor. Ideaal!
Slaap ermee, douche ermee.. en als ik het zat ben,
dan haal ik ze eruit..
Heb nu wel betere foto :j

*gaat zoeken

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 11:28

Mijn beeldscherm is heel erg donker,
dus weet niet of de foto té licht of te donker of whatever is :+

Afbeelding

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 12:03

Jou haar is écht mooi! :j
Ik heb me clip ins eigenlijk alleen in het weekend in.
Wil graag wax, of microrings.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:53

Slapen met je clipinss Lindsey?
Dat is toch niet fijn?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:30

Ze heeft het voordeel dat ze niet zo lang zijn denk ik.
En hoeveel clipjes/verschillende matten heb jij Liins?

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:17

Kirr__ schreef:
@ bonafide Heb je dan zo'n dun haar of? Waarom wil je extentions als je al lang haar hebt. Puur een vraagje uit intresse

ik heb geen dun haar, ik heb best veel haar :+ ..
ik hou van lang haar, maar dan mooi strak en vol, ik vind niet dat ik heel vol haar heb haha.
dus ik zou graag heel lang, vol stijl haar willen hebben :P

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 00:11

Klopt er zijn 3 socaps: Euro So.Cap., Original Socap en Socap. Alle 3 verschillende leveranciers die niks (meer) met elkaar te maken hebben. Ook hebben allen een ander assortiment. Die eerste 2 wat ik noemde zijn de meest gebruikte in NL.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 01:15

Jeetje, wat een gedoe met dat socap zeg! Werken alle kappers ook met de verschillende? Lijkt me vrij vervelend..

Ik heb m'n doublehair opnieuw laten zetten, de microrings zakten constant uit en ik had het idee dat m'n dinnetje ze niet goed had gezet. Was maandag jarig, dus heb het kappersbezoekje als cadeautje gekregen :). Bleek dat de matten er dus inderdaad niet goed waren ingezet, ze zaten veel te ver naar voren. Ze zitten nu met waxjes vast voornamelijk aan de achterkant en de voorkant is nu opgevuld met losse extensions. Zit nu sinds woensdag, maar heb echt al veel complimentjes gehad dat het nu zo netjes zit. Nu alleen nog even bedenken hoe ik dit op een subtiele manier tegen m'n vriendin ga
zeggen.. Ze zegt dat ze de benodigde cursussen en alles heeft gehaald maar je snapt dat ik nu met twijfels zit.. En omdat het een vriendin is, wil ik het wel subtiel zeggen omdat ik haar niet wil afvallen.. Iemnad tips :)?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:19

double hair werkt altijd met losse extensions aan de voorkant anders ga je de randjes van de matten zien , vooral als je wat dunner haar hebt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:20

He, nog een vroege vogel :P.

Ja, daar kwam ik dus inderdaad bij de kapper achter. Vind het wel vreemd, want mn vriendin die dus kapster is, zegt dat ze wel haar benodigde cursussen enzo heeft gevolgd... Maar als ik dan zie hoe ze het erin had gezet, heb ik daar zo mijn vraagtekens bij... Maargoed, het zit nu goed :). Nu alleen nog even verzinnen hoe ik het ga vertellen..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:30

Kamaron: kleine correctie, werkTE met losse extensions, tegenwoordig zitten de losse extensions niet meer bij de 'double hair' pakketten geleverd..

En yv_ Als het gewoon niet goed is gezet, en ze eruit zakten, moet je dat gewoon kunnen zeggen, is verder niets persoonlijks toch? als je het gewoon aardig vertelt zoals het is, moet ze daar geen probleem me hebben..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 11:38

Nou.. vanmiddag ga ik vreemd... (anders kapper dan normaal) die heb ik net gebeld, omdat mijn double hair weer opnieuw omhoog gezet moet worden, hij is 30 euro goedkoper dan mn eigen kapper (scheelt toch behoorlijk!) dus wil dat wel proberen.. maar hij vertelde me net dat zij dus ook met micro rings werken.. Nu twijfel ik of ik dat moet uitproberen, hij heeft het over 'haar besparend' zou dat echt zo zijn? Meer ervaringen hiermee? Yv_ bij jou zakte het echt uit? Na jouw verhaal vrees ik daar ook een beetje voor aangezien ik echt heel erg fijn haar heb en ook nog ns supersteil...

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 13:38

CtjeLief schreef:
Nou.. vanmiddag ga ik vreemd... (anders kapper dan normaal) die heb ik net gebeld, omdat mijn double hair weer opnieuw omhoog gezet moet worden, hij is 30 euro goedkoper dan mn eigen kapper (scheelt toch behoorlijk!) dus wil dat wel proberen.. maar hij vertelde me net dat zij dus ook met micro rings werken.. Nu twijfel ik of ik dat moet uitproberen, hij heeft het over 'haar besparend' zou dat echt zo zijn? Meer ervaringen hiermee? Yv_ bij jou zakte het echt uit? Na jouw verhaal vrees ik daar ook een beetje voor aangezien ik echt heel erg fijn haar heb en ook nog ns supersteil...

Ik vind het grote onzin die microrings, heb er ook over na gedacht maar extensions zijn extensions.
Ze zitten nu niet bevestigd met een waxje maar met een ringetje en trekt dus alsnog aan je eigen haar (waardoor ze dus afbreken)
Extensions zijn niet slecht voor je haar door de waxjes, maar doordat je iets aan je eigen haar vast maakt wat dus heel erg trekt.
Succes

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 13:38

Yv_ schreef:
Jeetje, wat een gedoe met dat socap zeg! Werken alle kappers ook met de verschillende? Lijkt me vrij vervelend..

Ik heb m'n doublehair opnieuw laten zetten, de microrings zakten constant uit en ik had het idee dat m'n dinnetje ze niet goed had gezet. Was maandag jarig, dus heb het kappersbezoekje als cadeautje gekregen :). Bleek dat de matten er dus inderdaad niet goed waren ingezet, ze zaten veel te ver naar voren. Ze zitten nu met waxjes vast voornamelijk aan de achterkant en de voorkant is nu opgevuld met losse extensions. Zit nu sinds woensdag, maar heb echt al veel complimentjes gehad dat het nu zo netjes zit. Nu alleen nog even bedenken hoe ik dit op een subtiele manier tegen m'n vriendin ga
zeggen.. Ze zegt dat ze de benodigde cursussen en alles heeft gehaald maar je snapt dat ik nu met twijfels zit.. En omdat het een vriendin is, wil ik het wel subtiel zeggen omdat ik haar niet wil afvallen.. Iemnad tips :)?

Let maar op met je 'dinnetjes', kost jou dalijk wel je haar. ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 15:49

Nouja, ze zaten met microrings en mijn haar is verder niet extra afgesleten dan normaal, maar het gaat erom dat ze gewoon niet goed zaten... Vind jouw zinnetje dus eigenlijk wel een beetje overdreven :).

CtjeLief.. Ik zou zelf niet voor de microrings gaan... Mijn haar is ook onwijs fijn en zacht en zelfs met borstelen merkte ik al dat ze ietsje zakten.. Ze zaten verder wel goed vast, dat zei de kapster nog bij wie ik het opnieuw liet doen, maar het gleed gewoon. Met de waxjes heb ik dat gevoel niet.. Ik zou gewoon even met je nieuwe kapper overleggen?
Wat ben je nu kwijt aan het omhoog laten zetten? Ik was 20 euro per matje kwijt en dan nog 40 voor die extensions, dus 140 in totaal. Heb geen idee of dat duur, goedkoop of gemiddeld is?