Goedkope Beautytips

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

brittje88

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:54

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:48

Hoi,

Ik ben op zoek naar een heel goede, fijne, lekkerruikende dagcreme en een nachtcreme..

Gewoon spul dat je gezicht er gezond en niet vet of droog uit laat zien..
Ik lees zo veel in dit topic en allemaal verschillende cremepjes, dat ik door de bomen het bos niet meer zie..

Wie heeft er 1 gouden tip voor mij?
Ik wil er max. €10,- per creme aan besteden..

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 00:18

Ik heb aloe-vera dag/nacht crème van de tuinen ..
Heel fijn vind ik. Bevorderd huidherstel enz Lachen

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 10:20

Als je maar 10 euro wilt besteden zou ik als ik jou was gewoon naar de drogist gaan en wat verschillende proberen..

Bij een parfumerie douglas of ici paris red je het niet voor dat bedrag.

Giinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:44

dressagelady schreef:
Ik heb aloe-vera dag/nacht crème van de tuinen ..
Heel fijn vind ik. Bevorderd huidherstel enz Lachen

idd die van aloe vera is heull fijn!
en hij kost hier bij ons nu maar 2,99 Lachen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:47

vorige pagina heb ik mijn gouden tip geven Knipoog kijk wel goed als je een dag en nacht creme koopt nachtcreme hoord dikker te zijn dan de dagcreme.

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:36

Ik heb 2 vraagjes ...

1. Heeft iemand een tip voor uitloop ? Ik krijg soms uitloop bv in een examenperiode door de stress of als ik ziek ben ...m.a.w als mijn weerstand verminderd is. De meeste mensen hebben een dikke lip en echt dikke korsten, wondjes. Ik heb gewoon rode vlekjes met een beetje velletjes op aan beide mondhoeken. Maar mag je eigenlijk daar een creme aandoen ?
De plekjes prikken namelijk heel erg ...
Wel heb ik al gemerkt als ik elke morgen de velletjes eraf haal, de vlekjes vanzelf verminderen. En natuurlijk gezond leven, genoeg slaap houd mn uitloop weg. Maar ik heb het dan ook gelukkig maar af en toe. Maar wil liever van dat prikken af als ik het heb ...Weet iemand daar iets tegen ?

2. Hoe raken jullie van de beharing van jullie bikinilijn af ? Clown Tot nu toe scheerde ik het gewoon weg maar ik krijg er rode bultjes van , ik weet dat er al tips zijn gegeven tegen rode bultjes. En deze tips werken op zich wel behalve bij mn bikinilijn dan ? Verward Ik heb al eens van die Veet ontharingstrips geprobeerd maar die werken niet goed bij me. Ontharingscreme + sponsje laat stoppels staan.
Tips ?

Verder heb ik een kleine tip voor mensen die een mooi bruin kleurtje willen:
Gebruik regelmatig een goede body milk, deze hydrateerd je huid. Een gehydrateerde huid bruint veeel makkelijker !
Reinig je huid ook voor je gaat zonnen, verwijder je make up. Een gezicht met een laag fond de teint over bruint niet.
Wil je je liever niet laten zien zonder fond de teint, ga dan zonnen op een vrije dag, wanneer je alleen thuis bent ofzo, na het zonnen kan je dan je fond de teint aanbrengen en uitgaan ... Haha! Zo doe ik het toch ... Tong uitsteken En ik heb een mooi bruin kleurtje !

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 08:53

Niisj schreef:
Verder heb ik een kleine tip voor mensen die een mooi bruin kleurtje willen:
Gebruik regelmatig een goede body milk, deze hydrateerd je huid. Een gehydrateerde huid bruint veeel makkelijker !
Reinig je huid ook voor je gaat zonnen, verwijder je make up. Een gezicht met een laag fond de teint over bruint niet.
Wil je je liever niet laten zien zonder fond de teint, ga dan zonnen op een vrije dag, wanneer je alleen thuis bent ofzo, na het zonnen kan je dan je fond de teint aanbrengen en uitgaan ... Haha! Zo doe ik het toch ... Tong uitsteken En ik heb een mooi bruin kleurtje !

Slim!
Ik zit hier altijd mee, Knipoog

Thankyou echt een bruikbare tip.

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 15:30

Weet iemand misschien iets waardoor oogschaduw beter blijft zitten ? Ik gebruik niet van die hele donkere kleuren hoor meestal beetje beige achtige tinten. Maar ik vind dat het bij mij snel vervaagt..
Dus wie heeft de tip? Haha!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:33

Oogschaduwbasis!

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 19:05

zo'n leuk topic! Lachen
Ik ga ff lezen, en proberen.... Tong uitsteken

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 19:37

zoo dat is ff handig!
bij deze ook vaste meelezer, haha Knipoog

iemand een tip voor een verbrande huid? doet echt heeul veeul pijn..

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:21

Niisj schreef:
1. Heeft iemand een tip voor uitloop ? Ik krijg soms uitloop bv in een examenperiode door de stress of als ik ziek ben ...m.a.w als mijn weerstand verminderd is. De meeste mensen hebben een dikke lip en echt dikke korsten, wondjes. Ik heb gewoon rode vlekjes met een beetje velletjes op aan beide mondhoeken. Maar mag je eigenlijk daar een creme aandoen ?
Wel heb ik al gemerkt als ik elke morgen de velletjes eraf haal, de vlekjes vanzelf verminderen. En natuurlijk gezond leven, genoeg slaap houd mn uitloop weg. Maar ik heb het dan ook gelukkig maar af en toe. Maar wil liever van dat prikken af als ik het heb ...Weet iemand daar iets tegen ?

ik vat het woord uitloop niet helemaal? Heb je gewoon gescheurde mondhoeken of koortslip?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 22:26

Eva_Arno schreef:
zoo dat is ff handig!
bij deze ook vaste meelezer, haha Knipoog

iemand een tip voor een verbrande huid? doet echt heeul veeul pijn..

jogurt smeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 22:31

Yoghurt of komkommer hydradeert en trekt de brand eruit Lachen

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 16:59

brittje88 schreef:
Niisj schreef:

ik vat het woord uitloop niet helemaal? Heb je gewoon gescheurde mondhoeken of koortslip?

Nee, koortslip is het niet. En ook geen gescheurde mondhoeken. Knipoog
Het is een vorm van Herpes. Je kan het ook op andere plaatsen hebben. De meeste mensen krijgen het rond de lippen en echt van die dikke korsten. Ik heb maar van die kleine vlekjes ...het enige probleem is dat het zo prikt ...
Ik zou trouwens het ook eens aan de dokter moeten vragen ...

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:33

dacht toch echt dat herpes bij je mond toch ook wel vaak een koortslip gewoon is.
Heb het even opgezocht op wiki:
Herpesvirussen (herpesviridae) is een groep virussen die bij mens en dier ziekten veroorzaakt, waarvan bij de mens waterpokken en gordelroos (herpes zoster, varicella zostervirus), de koortslip, herpesstomatitis, herpesfijt van de vinger en herpes genitalis (herpes simplexvirus) de bekendste zijn.
Zou idd dan maar eens goed de dokter ernaar laten kijken of het echt herpes is, dan word het echt koortslippen creme of iets denk ik Lachen

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:42

WildWings schreef:

Dankjullie!

helaas hebben we t allebei niet.....Clown

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:45

Maetje schreef:
Weet iemand misschien iets waardoor oogschaduw beter blijft zitten ? Ik gebruik niet van die hele donkere kleuren hoor meestal beetje beige achtige tinten. Maar ik vind dat het bij mij snel vervaagt..

Wrijf eerst een beetje concealer op je oogleden ...
Daarna breng je je oogschaduw aan. En dan houd ie veeel langer ! Knipoog

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:46

Niisj schreef:
Maetje schreef:

Wrijf eerst een beetje concealer op je oogleden ...
Daarna breng je je oogschaduw aan. En dan houd ie veeel langer ! Knipoog

bedankt voor de tip ! Haha!

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:46

brittje88 schreef:
dacht toch echt dat herpes bij je mond toch ook wel vaak een koortslip gewoon is.
Heb het even opgezocht op wiki:
Herpesvirussen (herpesviridae) is een groep virussen die bij mens en dier ziekten veroorzaakt, waarvan bij de mens waterpokken en gordelroos (herpes zoster, varicella zostervirus), de koortslip, herpesstomatitis, herpesfijt van de vinger en herpes genitalis (herpes simplexvirus) de bekendste zijn.
Zou idd dan maar eens goed de dokter ernaar laten kijken of het echt herpes is, dan word het echt koortslippen creme of iets denk ik Lachen

Dank je Brittje ! Haha!
Wist trouwens niet dat koortslip hetzelfde was. Tong uitsteken
Zal idd eens naar de dokter moeten gaan ...als ik de vlekjes weer eens heb. Nu heb ik ze niet. Tong uitsteken

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:47

Eva_Arno schreef:
WildWings schreef:

Dankjullie!

helaas hebben we t allebei niet.....Clown

Je moet er iets van branduittrekkend iets hebben. Ik ben heeeel erg verbrand en dat hielp. weet niet precies meer hoe het heette Nagelbijten / Gniffelen

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 23:01

Heeft iemand tips tegen vervellen? Tong uitsteken
Jah, neit verbranden, maar dat lukt mij toch niet Koe

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 00:38

Luca__ schreef:
Heeft iemand tips tegen vervellen? Tong uitsteken
Jah, neit verbranden, maar dat lukt mij toch niet Koe

Meteen als je merkt dat je verbrand bent, aftersun erop smeren ...normaal ga je dan niet vervellen ...

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 01:11

de dagcremes van de tuinen, kan je die ook bij de kruidvat of etos oid kopen? Zou hier namelijk niet weten waar dat verkrijgbaar is. Scheve mond
Ben namelijk opzoek naar een goede dagcreme. Heb bijna nooit puistjes, en als ik ze wel heb zitten ze meestal op mn voorhoofd. Omdat mn pony daar tegen zit, krijg ik t snel daar. En iemand een fijn gezichtsmaskertje? dhr de hoog (naja, iets met hoog?) was een fijne? Iemand dan ook nog een idee voor een fijn haarmaskertje voor haar dat bij de punten heel erg droog is, maar bij de wortels niet. Ehh wat had ik nog meer nodig. Clown Ohja, iets van bodyzooi voor een droge huid.
Genoeg vragen. Bloos