Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
dressagelady schreef:Ik heb aloe-vera dag/nacht crème van de tuinen ..
Heel fijn vind ik. Bevorderd huidherstel enz
Niisj schreef:Verder heb ik een kleine tip voor mensen die een mooi bruin kleurtje willen:
Gebruik regelmatig een goede body milk, deze hydrateerd je huid. Een gehydrateerde huid bruint veeel makkelijker !
Reinig je huid ook voor je gaat zonnen, verwijder je make up. Een gezicht met een laag fond de teint over bruint niet.
Wil je je liever niet laten zien zonder fond de teint, ga dan zonnen op een vrije dag, wanneer je alleen thuis bent ofzo, na het zonnen kan je dan je fond de teint aanbrengen en uitgaan ...Zo doe ik het toch ...
En ik heb een mooi bruin kleurtje !
Niisj schreef:1. Heeft iemand een tip voor uitloop ? Ik krijg soms uitloop bv in een examenperiode door de stress of als ik ziek ben ...m.a.w als mijn weerstand verminderd is. De meeste mensen hebben een dikke lip en echt dikke korsten, wondjes. Ik heb gewoon rode vlekjes met een beetje velletjes op aan beide mondhoeken. Maar mag je eigenlijk daar een creme aandoen ?
De plekjes prikken namelijk heel erg ...
Wel heb ik al gemerkt als ik elke morgen de velletjes eraf haal, de vlekjes vanzelf verminderen. En natuurlijk gezond leven, genoeg slaap houd mn uitloop weg. Maar ik heb het dan ook gelukkig maar af en toe. Maar wil liever van dat prikken af als ik het heb ...Weet iemand daar iets tegen ?
Eva_Arno schreef:zoo dat is ff handig!
bij deze ook vaste meelezer, haha
iemand een tip voor een verbrande huid? doet echt heeul veeul pijn..
brittje88 schreef:Niisj schreef:1. Heeft iemand een tip voor uitloop ? Ik krijg soms uitloop bv in een examenperiode door de stress of als ik ziek ben ...m.a.w als mijn weerstand verminderd is. De meeste mensen hebben een dikke lip en echt dikke korsten, wondjes. Ik heb gewoon rode vlekjes met een beetje velletjes op aan beide mondhoeken. Maar mag je eigenlijk daar een creme aandoen ?
De plekjes prikken namelijk heel erg ...
Wel heb ik al gemerkt als ik elke morgen de velletjes eraf haal, de vlekjes vanzelf verminderen. En natuurlijk gezond leven, genoeg slaap houd mn uitloop weg. Maar ik heb het dan ook gelukkig maar af en toe. Maar wil liever van dat prikken af als ik het heb ...Weet iemand daar iets tegen ?
ik vat het woord uitloop niet helemaal? Heb je gewoon gescheurde mondhoeken of koortslip?
WildWings schreef:Yoghurt of komkommer hydradeert en trekt de brand eruit
Maetje schreef:Weet iemand misschien iets waardoor oogschaduw beter blijft zitten ? Ik gebruik niet van die hele donkere kleuren hoor meestal beetje beige achtige tinten. Maar ik vind dat het bij mij snel vervaagt..
Dus wie heeft de tip?
Niisj schreef:Maetje schreef:Weet iemand misschien iets waardoor oogschaduw beter blijft zitten ? Ik gebruik niet van die hele donkere kleuren hoor meestal beetje beige achtige tinten. Maar ik vind dat het bij mij snel vervaagt..
Dus wie heeft de tip?
Wrijf eerst een beetje concealer op je oogleden ...
Daarna breng je je oogschaduw aan. En dan houd ie veeel langer !
brittje88 schreef:dacht toch echt dat herpes bij je mond toch ook wel vaak een koortslip gewoon is.
Heb het even opgezocht op wiki:
Herpesvirussen (herpesviridae) is een groep virussen die bij mens en dier ziekten veroorzaakt, waarvan bij de mens waterpokken en gordelroos (herpes zoster, varicella zostervirus), de koortslip, herpesstomatitis, herpesfijt van de vinger en herpes genitalis (herpes simplexvirus) de bekendste zijn.
Zou idd dan maar eens goed de dokter ernaar laten kijken of het echt herpes is, dan word het echt koortslippen creme of iets denk ik
Eva_Arno schreef:WildWings schreef:Yoghurt of komkommer hydradeert en trekt de brand eruit
Dankjullie!
helaas hebben we t allebei niet.....
Luca__ schreef:Heeft iemand tips tegen vervellen?![]()
Jah, neit verbranden, maar dat lukt mij toch niet