Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rashja schreef:Diamante schreef:mijn tongpiercing koste 32.50
Zo dat is wel erg goed koop.
Tongpiercing 1 was €79 incl 2x staafje maatje 18 en 10.
Tongpiercing 2 was €79 incl 2 x staafje 18 en 12.
Tepel piercing was 2x €80 euro incl staafje.
Clithood piercing was €120 euro incl 2x piercing sierraard.
Wenkbrauw €45 incl 2 keer sierraard eerst ringetje daarna staafje.
Navel €55 incl piercieng.
Daiith €8 is geschoten bij mij laat heb ik er nog een piercing ringetje in laten zetten.
Rook € 12 is ook bij mij geschoten normaal word die gepiercist maar bij mij hebben ze hem geschoten. Ook heb ik hier later weer een een ringetje laten zetten.
En dan heb ik er totaal nog 8 lobule auricule ( gewoon in de oorlel zeg maar) €8 per gaatje
Neus €8
Pauke schreef:Wow dat zijn er heel wat, waar heb je dan allemaal een piercing?
heb je die allemaal zelf of zijn dat alleen de prijzen?
wat is 'rook' en 'daiith' en 'clithood'
hoe kun je 2 piercings in je tong hebben?
(sorry vroeg me even af allemaal
laura1987 schreef:clithood = in de clitoris
jenniiferr schreef:Citaat:ik was (nou men ouders) 45 euro kwijt
bij mij is trouwens dat bultje wat ik had weg
dat was echt zo in eens weg foetsie van de aardbodem verdwenen![]()
!
ik heb nog geen nieuwe er in gedaan terwijl ik hem bijna een jaar heb ;= ik mocht na 6 maanden wisselen, wie weet hoe duur een mooi staafje/ringetje is en of de piercer er ook geld voor vraagt als hij die piercing in gaat doen??
ik heb nu een ringetje dus dat is een beetje lastig zelf te verwisselen straks ruk ik hem heel men oor uit en dan heb ik een bloemkool oor... nee dankje!
wie weet een goeie site voor tragus piercings??
ik heb ooit een vet mooie gezien een zwart ringetje met een wit pareltje er inop een site maar toen ben ik die site kwijt geraakt
Wat voor bultje had je dan? ik heb nu ook een bultje bij me tragus piercing die zit ernaast
Mijn navelpiercing koste trouwens 50€ en dan mocht ik zelf een piercing uitkiezen
mijn tragus koste 45€ omdat ik een staafje wou een ringetje koste 35€
_Charlotte schreef:Ik meld me hier ook even.
Heb vandaag een navelpiercing laten zetten.
De piercer, adviseerde me zoutoplossing te gebruiken voor het schoonmaken. En sterilon huidspray. Nou gingen we naar de etos daarna, maar die raadde het af, omdat haar verteld was dat het juist slecht was.
Wat kan ik het best gebruiken? Of is zoutoplossing genoeg?
Anjatjeuh schreef:laura1987 schreef:clithood = in de clitoris
Nee, niet in je clitoris, maar in dat "kapje" (dun velletje) dat over je clitoris zit. Echt door de clitoris wordt bijna niet gepierced omdat het gevaar dan te groot is dat je alle gevoel daar verliest door de vele zenuwen die erdoor lopen.