Gerbenfroh schreef:Als je zwanger bent he, word je onderbuik dan dikker of meer midden in je buik?
Meestal begint je onderbuik als eerste dikker te worden. Je baarmoeder zit achter je schaambeen en die komt steeds hoger naarmate hij verder groeit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerbenfroh schreef:Als je zwanger bent he, word je onderbuik dan dikker of meer midden in je buik?
Gerbenfroh schreef:En kan dat al na een week?
LoreV schreef:Bedankt Poes en Maethoriel!![]()
Ben je in de ringvrije week ook nog beschermt tegen zwangerschap (zoals bij de pil)?
gucci_girl schreef:Omdat ik niet op vakantie dus dat maandelijkse probleem wil hebben, moet ik een week eerder stoppen. 16 juli zou ik dan mijn laatste pil in moeten nemen om het niet op vakantie te krijgen. Zouden jullie deze maand 3 pillen minder nemen en volgende maand 4 (bij elkaar 7) of volgende maand gewoon een week eerder stoppen?
poes schreef:Je mag nooit je pilmaand korter maken!!! Tenzij je al vorige maand doorgeslikt had. Beter doorslikken dus
Gerbenfroh schreef:Ik ook...
Moet nog paar dagen pil en dan maar kijken of ik ongesteld word.
Eyecatcher schreef:poes schreef:Je mag nooit je pilmaand korter maken!!! Tenzij je al vorige maand doorgeslikt had. Beter doorslikken dus
Met mijn pil mag ik zolang doorslikken als ik zelf wil, maar meestal las ik 1x in de 3 maanden een stopweek in
Marloes_R schreef:Gerbenfroh schreef:Ik ook...
Je menstruatie kan ook uitblijven door de stress...dus probeer je niet teveel te focussen, hoe moeilijk dat ook zal zijn.
En anders een test halen, dan weet je het tenminste.
Ik zal voor je duimen...![]()
Kun je trouwens geen last van je darmen hebben? Dan wil je buik ook nog weleens hard en dik worden.
gucci_girl schreef:waarom mag eerder niet? Nouja, ik bel morgen de huisarts wel even voor de zekerheidDoorslikken vind ik echt niks. Hou je vocht vast en word je buik dikker. En ik nu maar trainen om goed tevoorschijn te komen in mijn bikini
Gerbenfroh schreef:Ik ook...