PolosportJ schreef:Gatver! Heb net de griepprik gehad en deze is in mijn spier gespoten. Nu heb ik vet spierpijn....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PolosportJ schreef:Gatver! Heb net de griepprik gehad en deze is in mijn spier gespoten. Nu heb ik vet spierpijn....
Thats_Me schreef:PolosportJ schreef:Gatver! Heb net de griepprik gehad en deze is in mijn spier gespoten. Nu heb ik vet spierpijn....hopelijk dat hij wel gaat werken en je geen griep krijgt dit jaar
Latruda schreef:ja ik heb er ook behoorlijk last van..
vooral van stijve vingers en pijnlijke rug..
Lindah schreef:Met die kou en nattigheid heb ik ook absoluut meer last! En nu is maandag mijn trainingsschema bij de fysio ook nog eens lekker omhoog gegooid, dus ik loop hier krom door het huis heen
Jeddah schreef:Maar dóet de fysio dan ook nog wel wat goeds?? Wat doe je verder kwa bewegen?
Jeddah schreef:Vandaag, eigenlijk vanaf gisteren avond, ging het met mij weer een stuk beter. Terwijl het nog wel nat en koud is, maar de barometer is wel flink gestegen. Misschien dat dat invloed hebben kan
Jeddah schreef:Balen dat je er zo'n last van hebt en SUPER dat je toch doorgaat!Al vraga ik me dan toch ook af of het juist wel helpt? Is het geen overbelasting dan? Hoeveel last heb je als je alleen loopt en paardrijdt?
Ik vraag me namelijk erg af in hoeverre mate fysio echt helpen kan, vandaar mijn interesse.
Jeddah schreef:Ik vraag me namelijk erg af in hoeverre mate fysio echt helpen kan, vandaar mijn interesse.